Bente Sandstad

Torget medisinske senter

1989

1 person

Torget medisinske senter Telefonnummer33 18 43 6033 18 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 1 3256 Larvik
Bente Sandstad er en av 9 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Bente Sandstad

Trygg, dyktig og tydelig

Bente Sandstad oppleves som en meget faglig dyktig allmennlege som også evner å se mennesket og ikke bare diagnoser. Hun er lyttende, spørrende og kan være tydelig. Jeg opplever hennes tydelighet som velmenende og dette gir meg en trygghet i at min lege tar meg og min helse på alvor. Jeg opplever at hennes legepraksis har hevet seg servicemessig etter de byttet til nytt legesenter. Økt bemanning(helsesekretærer etc) gir kortere ventetid og økt effektivitet. Men om jeg skulle oppleve å måtte vente 20-30 min fordi Sandstad er forsinket så er det i mine øyne verdt det.

Kjempe dyktig lege

Kjempe fornøyd med Bente etter første besøk hun er en god lytter, følelser blir tatt på alvor, nøye med å finne ut av ting og lett å snakke med

Er kjempefornøyd etter første besøk

Er kjempefornøyd etter første besøk. Hun tok seg god tid og lyttet. Ordnet henvisning til spesialist.

Konstruktiv tilbakemelding

Møtte Bente Sandstad en gang da jeg vanligvis ble satt opp til turnuslege. Den ene gangen jeg møtte henne følte jeg meg ikke tatt på alvor, jeg fikk inntrykk av at hun bestemte seg ganske kjapt for hva slags person hun mente jeg var, og det var det. Hun ledet også turnuslege inn på eget syn av meg (her må det nevnes at frem til dette møte med Bente Sandstad hadde turnuslegen utvist stor forståelse). Bente Sandstad kan bli bedre på å lytte og ta hensyn til syke historikk fremfor å bestemme seg for at personen er slik og slik ut fra ett møte. Jeg følte meg ganske enkelt som et nummer i en lang rekke.

Grei lege, dårlig legekontor, frustrerende samlet behandling

Kompetent lege, laaaaaaaang ventetid på telefon, over 3 uker ventetid på timebestilling, og alltid 1 time på venterommet før man kommer inn til avtalt time. Blitt for ofte videresendt til andre leger på kontoret eller turnuslege, og mister da følelsen av at hun er fastlegen min. Dårlig oppfølging av pasienter. Du får 5 minutter fra du går inn døra, og når du går ut er du på en måte ferdig diagnotisert.. ingen oppfølging... Kontordamene er lite hyggelige.