Bente Sandstad

Autorisasjon (1989)

Bente Sandstad er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Bente Sandstad

Forutinntatt

Opplevde Bente Sandstad som en lege som etter en kort konsultasjon bestemte seg får att "sånn er det"
Det føltes nesten som det gikk på førsteinntrykket
og ikke på det reele sykdomsbildet. Jeg fikk henne som faslege men etter att jeg, DVS mitt sykdomsbilde ble totalt avist av henne byttet jeg fastlege da jeg annser henne som en lege med lite faglig kunnskap OSV.

Handlingsorientert, effektiv

Denne legen var den eneste som fattet vett, og fikk meg henvist til innleggelse i 2017. Som var en stor lettelse for ikke bare meg, men også min familie! Det gjør at jeg føler meg trygg på henne, b.la.

Hjelpsom <3

Som en ung kvinne som ikke gjør så mye ut av meg har jeg hatt en del problemer med tidligere fastleger. I motsetning til mine siste fastleger tar Bente meg seriøst og er lyttende og veldig hjelpsom. Hun er flink på henvisninger og resepter der det trengs.

Veldig misfornøyd

Opplever at hun ikke tar meg på alvor. Hun glemmer ofte henvisning, resepter, sykmelding osv, men når jeg har ventet og minnet om det noen ganger, sender hun til slutt. Det er nok ikke lenge til jeg bytter lege.

Dyktig lege!

Jeg opplever behandlingen hos lege Bente Sandstad som veldig profesjonelt. Hun lytter godt og stiller mye spørsmål for å skaffe et godt helhetsbilde. Og føler meg veldig trygg rundt denne legen og hennes medisinske kunnskap. Føler alltid at jeg kommer ut fra legebesøkene med en god følelse på at problemet blir tatt tak i.
Absolutt verdt ventetiden om det skjer forsinkelser