Bente Sandstad

Tlf: 33 18 43 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bente Sandstad er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Bente Sandstad

Kjempe dyktig lege

Kjempe fornøyd med Bente etter første besøk hun er en god lytter, følelser blir tatt på alvor, nøye med å finne ut av ting og lett å snakke med

Er kjempefornøyd etter første besøk

Er kjempefornøyd etter første besøk. Hun tok seg god tid og lyttet. Ordnet henvisning til spesialist.

Konstruktiv tilbakemelding

Møtte Bente Sandstad en gang da jeg vanligvis ble satt opp til turnuslege. Den ene gangen jeg møtte henne følte jeg meg ikke tatt på alvor, jeg fikk inntrykk av at hun bestemte seg ganske kjapt for hva slags person hun mente jeg var, og det var det. Hun ledet også turnuslege inn på eget syn av meg (her må det nevnes at frem til dette møte med Bente Sandstad hadde turnuslegen utvist stor forståelse). Bente Sandstad kan bli bedre på å lytte og ta hensyn til syke historikk fremfor å bestemme seg for at personen er slik og slik ut fra ett møte. Jeg følte meg ganske enkelt som et nummer i en lang rekke.

Grei lege, dårlig legekontor, frustrerende samlet behandling

Kompetent lege, laaaaaaaang ventetid på telefon, over 3 uker ventetid på timebestilling, og alltid 1 time på venterommet før man kommer inn til avtalt time. Blitt for ofte videresendt til andre leger på kontoret eller turnuslege, og mister da følelsen av at hun er fastlegen min. Dårlig oppfølging av pasienter. Du får 5 minutter fra du går inn døra, og når du går ut er du på en måte ferdig diagnotisert.. ingen oppfølging... Kontordamene er lite hyggelige.

Er kjempe fornøyd. Hun tar seg god tid og er en god lytter. Du blir tatt på alvor og behandlingen ovegår de fleste. Kan være en del ventetid på venterommet, men det er vert å vente

Veldig flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Bente, hun tar seg god tid, er interessert og omsorgsfull. Kan anbefales på det sterkeste😊

Lite tilgjengelig, lang ventetid

lite tilgjengelig, bør være langt mer tilgjengelig ift timebestilling (3-5 u å vente for lenge), tilbakemelding ift time og henvisning bør alltid gis

Tusen takk Bente du er vår Engel ,Beste lege Vi har i 20 år til nå

Vi er veldig Glad i Bente Sandstad
alle i min stor familien kjemper fornøyd . Du er spesial lege ,
tusen takk til Bente SandStad og De som jobber på kontor.

super fastlege

dr bente sanstad er den beste legen jeg har hatt, tar seg god tid med pasienten,anbefales

Dyktig lege, dårlig legekontor

Sandstad er en dyktig lege, men det er dessverre legesenteret som ikke kan anbefales i dette tilfellet.

Dyktig Lege

En god lytter. Tar ting på alvor og sender deg fort videre ved behov. Jeg er meget fornøyd og vil absolutt anbefale henne. Noe ventetid, men det er det eneste jeg kan sette fingeren på.

laaaaang telefontid

Om Bente Sandstad er en god lege eller ikke er egentlig utenfor min rekkevidde å uttale meg om, for hver gang jeg har ønsket å bestille en time hos henne har jeg vært i telefonkø i så lang tid at jeg rett og slett har gitt opp. De gangene jeg har kommet igjennom har jeg fått beskjed om at hun er bortreist eller er på et møte, og har isteden blitt tatt imot av en annen lege hun deler kontor med. Ser derfor ikke poenget med å ha henne som fastlege lenger, men det er nok ikke så farlig for Sandstad, ettersom det virker som hun har mer enn nok som venter i telefonkø!

Faglig dyktig lege

Jeg opplever at legen har gode faglige kvalifikasjoner. Har alltid fått hjelp, selv om det ofte oppleves som litt stressende dersom man ønsker å ta opp mer enn en ting når man er der. Men helhetsinntrykket er bra, Virker kanskje litt fraværende når hun skal skrive inn ting på PCen mens jeg ennå sitter der. Men det må vel gjøres sånn? Men pga kort tid til rådighet er det ofte jeg glemmer ting som jeg skulle spurt henne om fordi man merker at hun har mye å gjøre. ( får kanskje vurdere en jukselapp for meg selv ). Sandstad er blid og hyggelig og lyttende og gir gode råd.

Kan bedres!

Lang ventetid,alltid forsinket.Følger ikke godt nok opp.Meget av behandling går via kontorarbeidere pr..tlf. Veldig lang tid å vente på svar pr tlf. Har ikke SMS ordning,som ville gjort det lettere.Beskjeder,som skal gi tilbakemeldinger pr.tlf. uteblir. Bestillinger/overføringer til spesialist,uteblir. Alt dette gir frustrasjon og merarbeid/utgifter for pasienter.