Bente Sandstad

Bente Sandstad er en av 41 fastleger i Larvik

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Bente Sandstad

Ikke så godt sett

Har gått hos Bente Sandstad i ett år eller to nå, og har aldri hatt følelsen av at hun tar meg på alvor. Når jeg har fortalt om hva jeg plages med, har jeg følt at hun veldig raskt har bestemt seg med hva hun blir å gjøre eller ikke gjøre. Desverre har jeg nærmest vært på gråten etter hver time, og følt meg tilsidesatt og ignorert.

Trygg, dyktig og tydelig

Bente Sandstad oppleves som en meget faglig dyktig allmennlege som også evner å se mennesket og ikke bare diagnoser. Hun er lyttende, spørrende og kan være tydelig. Jeg opplever hennes tydelighet som velmenende og dette gir meg en trygghet i at min lege tar meg og min helse på alvor. Jeg opplever at hennes legepraksis har hevet seg servicemessig etter de byttet til nytt legesenter. Økt bemanning(helsesekretærer etc) gir kortere ventetid og økt effektivitet. Men om jeg skulle oppleve å måtte vente 20-30 min fordi Sandstad er forsinket så er det i mine øyne verdt det.

Kjempe dyktig lege

Kjempe fornøyd med Bente etter første besøk hun er en god lytter, følelser blir tatt på alvor, nøye med å finne ut av ting og lett å snakke med

Er kjempefornøyd etter første besøk

Er kjempefornøyd etter første besøk. Hun tok seg god tid og lyttet. Ordnet henvisning til spesialist.

Konstruktiv tilbakemelding

Møtte Bente Sandstad en gang da jeg vanligvis ble satt opp til turnuslege. Den ene gangen jeg møtte henne følte jeg meg ikke tatt på alvor, jeg fikk inntrykk av at hun bestemte seg ganske kjapt for hva slags person hun mente jeg var, og det var det. Hun ledet også turnuslege inn på eget syn av meg (her må det nevnes at frem til dette møte med Bente Sandstad hadde turnuslegen utvist stor forståelse). Bente Sandstad kan bli bedre på å lytte og ta hensyn til syke historikk fremfor å bestemme seg for at personen er slik og slik ut fra ett møte. Jeg følte meg ganske enkelt som et nummer i en lang rekke.