Carlo David Schebesta

Autorisasjon (1998)

Carlo David Schebesta er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Carlo David Schebesta

Et fantastisk legekontor! Både Carlo og de andre ansatte

Vennlig, dyktig lege som ivaretar pasienten. Ikke minst alle de andre ansatte, så vennlige å hjelpsomme. Absolutt en av de beste legene jeg har vært hos. Anbefales på det varmeste!

En dyktig lege som man kan stole på

Man blir også meget godt ivaretatt av hyggelige legesekretærer som bryr seg om deg. Dr. Schebesta er en lege man kan stole på og som er dyktig. Legen viser tillit til meg som pasient også fordi brukermedvirkning settes i høysetet. Dette er viktig.

Lege

Jeg har brukt denne legen ,i noen månder nå og ,har vært sånn tålig for nøyd ,men opplevde at jeg skal på ferie fx ,er mye i dk for har bodd der i mer enn 20 år ,og der har dere norske leger mye og lære av en vanlig konsultasjon ,i dk føler du at du kommer hjem på besøk hos legen,når det er sakt så synes jeg at jeg hele tiden blir mistenkeliggjort selv om jeg har papirer fra spesial lister. Og ser meg riktig trett av dette, de legene de får som sakt en sun på over hundre tusen kroner for vær pasient men da skal de ta bare på pasienten ,ikke bare tro det er luft . Denne legen har kostet meg mange tusen kroner ,når jeg har betalt for ferien og så skal jeg ha med noen medisiner som jeg bruker fast. Men til tider svært vanskelig .

Dyktig lege

Har hatt Schebesta i mange år. Han hjelper meg alltid og stiller opp på behandlingsmøter når det trengs. Setter Pasienten i fokus og sender henvisning videre hvis det er behov for det. Ellers veldig hyggelig betjening ved legekontoret og det virker som de bryr seg hvordan det går.

Flott lege!

Schebesta er profesjonell og kompetent. Jeg får alltid svar på alt jeg lurer på, og han nøler ikke med å henvise til spesialister hvis det trengs. Han er alltid hyggelig, og følger opp tidligere sykdommer og problemer. Det eneste negative er at jeg ikke alltid forstår hva han sier, men han gjentar seg gjerne frem til jeg forstår. Jeg har aldri følt meg ukomfortabel hos han, og gruer meg aldri til legetimer.