Lardal Legesenter

Ringveien 16 3275 Svarstad

Siste vurderinger av behandlere ved Lardal Legesenter

Et fantastisk legekontor! Både Carlo og de andre ansatte

Lege: Carlo David Schebesta Skrevet

Vennlig, dyktig lege som ivaretar pasienten. Ikke minst alle de andre ansatte, så vennlige å hjelpsomme. Absolutt en av de beste legene jeg har vært hos. Anbefales på det varmeste!

Verdens beste lege!

Lege: Geir Strømme Skrevet

Vi kunne ikke vært heldigere med vår fastlege! Han møter hver enkelt i familien på en trygg og fin måte. Voksne som barn. Geir har en helt unik evne til å være personlig uten å bli privat. Ved å dele litt av sin egen livsvisdom har han gode råd og nyttige refleksjoner - og bidrar med langt utover det som forventes av en fastlege. Han undersøker grundig, følger tett opp og er alltid tilgjengelig ved behov.
Damene på kontoret er også helt unike! Alltid blide, effektive og med en stålkontroll på kontoret. Her er vi meget godt ivaretatt!!

Profesjonell og trygg lege.

Lege: Geir Strømme Skrevet

Dr. Geir Strømme er en lege som tar seg tid til å lytte og tar deg seriøst. Henviser videre ved behov og undersøker grundig når man ber om utredning/hjelp med sine helseplager. Er ærlig og lett å prate med.
Dømmer ikke uansett hvilke bekymringer eller diffuse symptomer man har. Forklarer og begrunner sine beslutninger meget godt.
Anbefales.

Damene på kontoret og telefonen er veldig koselige og gjør at du alltid føler deg velkommen.

Bytter kun pga. flytting.

En dyktig lege som man kan stole på

Lege: Carlo David Schebesta Skrevet

Man blir også meget godt ivaretatt av hyggelige legesekretærer som bryr seg om deg. Dr. Schebesta er en lege man kan stole på og som er dyktig. Legen viser tillit til meg som pasient også fordi brukermedvirkning settes i høysetet. Dette er viktig.

Trygg og profesjonell

Lege: Geir Strømme Skrevet

Hatt samme lege i mange år, og han kjenner meg godt. Tar seg god tid når det er behov for det, noe som er viktig for meg som pasient.