Nina Stanger

Langgata 2 3187 Horten
Nina Stanger er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Nina Stanger

Veldig fornøyd!

God lege, flink og viser hensyn.
Er ikke dømmende og tar seg god tid.
Kom en gang til legen med mange spørsmål. Ett av de ble glemt bort underveis da det egentlig ikke var så farlig. Fikk da melding av legen en times tid etter da hun hadde kommet på og besvart mitt spørsmål.

En flott-ung lege med masse kunnskap

En ung, flink lege som jeg har blitt glad i. Hun bryr seg om sine pasienter. Tar de på alvor og hører på de. Lar de komme med sine bekymringer og er en proff lege på alle måter. Veldig fornøyd med henne. Heller ikke redd for å sende deg videre dersom det er noe hun selv er usikker på.

Etter at min egen lege døde- trodde jeg aldri jeg skulle finne en makan til ham. men det gjorde jeg altså etter 2 forsøk. Takk Stanger for at du er den som du er.

dyktig og profesjonell lege

Hun tar pasienten på alvor, gjør de undersøkelser som er mulig på hennes kontor og henviser videre når det trengs. Følger opp resultatene og ringer personlig ved funn av noe som må behandles. Hun er hyggelig og virker trygg i sin rolle. Hun tar seg tid til å gjøre sin jobb grundig. Dette er en fastlege man kan stole på!

hun er en dyktig lege.

Hun tar deg på alvor, husker hva som har skjedd deg tidligere, opptatt av hvordan du har det. Ringer deg personlig når det er nødvendig. Føler meg ivaretatt hos henne.

Oppleves som uerfaren, med vilje til å lykkes, litt faglig småredd som ferske leger flest.

Hyggelig, rask uten å være overfladisk. Personligheten er forskjellig hos alle mennesker. Dette er lege med distanse, man oppnår ingen nær relasjon. Kan hende det er annerledes om man er langvarig syk og legen involveres nærmere med pasienten. Dermed blir det urettferdig å vurdere legen, i og med man bare er innom et kvarter eller så pr år. Ingen innertier, men kanskje en 7-8'er.