Nina Stanger

Autorisasjon (2009)

Nina Stanger er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Nina Stanger

Trygg lege

Hun har vært mitt anker i et langvarig sykdomsforløp og det til tross for 1000 ++ andre pasienter. Jeg stoler på Nina og jeg gjør det vi blir enig om. Det gjør hun og. En dyktig, varm lege med glimt i øyet.
Tar av meg hatten for jobben dere gjør og det presse dere har på dere.

trygg og kunnskapsrik

Alltid punktlig, følger godt opp. ringer opp hvis hun funderer på noe. nøye med medisinering. prøver ut nye ting.kan ikke kritisere noe, er veldig fornøyd.

Flink Lege Som Bryr Seg

Flink lege som ser deg og bryr seg. Hvertfall min erfaring som har måttet være der ganske ofte av helsemessige årsaker. Tar sykdommem på alvor (har M.E) og har alltid følt meg godt tatt vare på.

Veldig fornøyd!

God lege, flink og viser hensyn.
Er ikke dømmende og tar seg god tid.
Kom en gang til legen med mange spørsmål. Ett av de ble glemt bort underveis da det egentlig ikke var så farlig. Fikk da melding av legen en times tid etter da hun hadde kommet på og besvart mitt spørsmål.

En flott-ung lege med masse kunnskap

En ung, flink lege som jeg har blitt glad i. Hun bryr seg om sine pasienter. Tar de på alvor og hører på de. Lar de komme med sine bekymringer og er en proff lege på alle måter. Veldig fornøyd med henne. Heller ikke redd for å sende deg videre dersom det er noe hun selv er usikker på.

Etter at min egen lege døde- trodde jeg aldri jeg skulle finne en makan til ham. men det gjorde jeg altså etter 2 forsøk. Takk Stanger for at du er den som du er.