Nina Stanger

Vektergården legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nina Stanger er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Nina Stanger

Til å stole på

Denne legen kan du stole på at følger deg opp. Hun gjør sitt for at pasientene kan føle seg trygge på at de får den hjelpen de behøver.

Flink Lege Som Bryr Seg

Flink lege som ser deg og bryr seg. Hvertfall min erfaring som har måttet være der ganske ofte av helsemessige årsaker. Tar sykdommem på alvor (har M.E) og har alltid følt meg godt tatt vare på.

Veldig fornøyd!

God lege, flink og viser hensyn.
Er ikke dømmende og tar seg god tid.
Kom en gang til legen med mange spørsmål. Ett av de ble glemt bort underveis da det egentlig ikke var så farlig. Fikk da melding av legen en times tid etter da hun hadde kommet på og besvart mitt spørsmål.

En flott-ung lege med masse kunnskap

En ung, flink lege som jeg har blitt glad i. Hun bryr seg om sine pasienter. Tar de på alvor og hører på de. Lar de komme med sine bekymringer og er en proff lege på alle måter. Veldig fornøyd med henne. Heller ikke redd for å sende deg videre dersom det er noe hun selv er usikker på.

Etter at min egen lege døde- trodde jeg aldri jeg skulle finne en makan til ham. men det gjorde jeg altså etter 2 forsøk. Takk Stanger for at du er den som du er.

dyktig og profesjonell lege

Hun tar pasienten på alvor, gjør de undersøkelser som er mulig på hennes kontor og henviser videre når det trengs. Følger opp resultatene og ringer personlig ved funn av noe som må behandles. Hun er hyggelig og virker trygg i sin rolle. Hun tar seg tid til å gjøre sin jobb grundig. Dette er en fastlege man kan stole på!