Ann Kristin Fet Støtvig

Tinghauglegene DA

Autorisasjon (2005)

Tinghauglegene DA Telefonnummer33 38 38 2833 38 38 ...
Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy
Ann Kristin Fet Støtvig er en av 7 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Ann Kristin Fet Støtvig

Dyktig, godhjertet lege

Dr. Støtvig er imøtekommende, godhjertet og dyktig. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og blir alltid møtt med smil og en lege som lytter. 10/10 poeng til Dr. Støtvig!

Inkompetent

Jeg er svært misfornøyd med denne lege. Hun er uprofesjonell, frekk, og ikke god til å finne løsning på det du trenger hjelp med.

Helt topp.

Dyktig, ordentlig, ansvarsfull, tillitvekkende, behagelig og personlig, kort sagt en meget profesjonell fastlege.

Støttende og dyktig.

Ann Kristin er en fantastisk dyktig lege som klarer å gjøre kleine situasjoner til en lek. Hun er faglig kompetent og jeg opplever og bli ivaretatt og trodd.
Hun husker min situasjon og vi ler sammen og spøker for å lette stemningen. Jeg har hatt Støtvig som lege i mange år og føler selv at vi er en god match.
Det er ofte ventetid og resepsjonistene er ofte stresset og kan være nebbete mot folk som ikke skjønner betalingssystemet. De glemmer å gi info ang prosedyrer og kan oppleves som ufine. De har bedt folk om å forklare sykdom høyt når venterommet kun er noen meter unna.

Overeffektiv

Som førstegangs besøkende kom jeg til et lite, smekkfullt venterom og ble etter lang tid møtt av en særdeles stresset lege. Det første hun sa var at jeg ikke måtte bruke unødvendig av tiden hennes.

Hun valgte å fokusere kun på et helt enkelt problem som hun kunne sjekke, og satte meg opp til ny time etter en og en halv mnd. noe jeg synes var veldig lenge, tatt i betraktning at jeg kom dit pga en lang sykdomshistorie med NAV, tiltak, utredninger, operasjoner, oppkast, smerter, IBS anfall og kronisk tarmproblematikk med forestående operasjoner.

Hun ville heller ikke beholde journalen, noe jeg undret meg over, da jeg trodde leger plikter å lese journalen til nye pasienter.