Ann Kristin Fet Støtvig

Tlf: 33 38 38 28 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ann Kristin Fet Støtvig er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Ann Kristin Fet Støtvig

Helt topp.

Dyktig, ordentlig, ansvarsfull, tillitvekkende, behagelig og personlig, kort sagt en meget profesjonell fastlege.

Støttende og dyktig.

Ann Kristin er en fantastisk dyktig lege som klarer å gjøre kleine situasjoner til en lek. Hun er faglig kompetent og jeg opplever og bli ivaretatt og trodd.
Hun husker min situasjon og vi ler sammen og spøker for å lette stemningen. Jeg har hatt Støtvig som lege i mange år og føler selv at vi er en god match.
Det er ofte ventetid og resepsjonistene er ofte stresset og kan være nebbete mot folk som ikke skjønner betalingssystemet. De glemmer å gi info ang prosedyrer og kan oppleves som ufine. De har bedt folk om å forklare sykdom høyt når venterommet kun er noen meter unna.

Overeffektiv

Som førstegangs besøkende kom jeg til et lite, smekkfullt venterom og ble etter lang tid møtt av en særdeles stresset lege. Det første hun sa var at jeg ikke måtte bruke unødvendig av tiden hennes.

Hun valgte å fokusere kun på et helt enkelt problem som hun kunne sjekke, og satte meg opp til ny time etter en og en halv mnd. noe jeg synes var veldig lenge, tatt i betraktning at jeg kom dit pga en lang sykdomshistorie med NAV, tiltak, utredninger, operasjoner, oppkast, smerter, IBS anfall og kronisk tarmproblematikk med forestående operasjoner.

Hun ville heller ikke beholde journalen, noe jeg undret meg over, da jeg trodde leger plikter å lese journalen til nye pasienter.

Den beste legen jeg har hatt.

Ann Kristin er meget lyttende til det du har på hjerte.
Handlekraftig og sørger for god oppfølging av meg.
En lege som virkelig bryr seg.

Ikke tilstede.

Gikk hos hun i noen år, men ikke tilstede noen gang på våres timer. Kikker ikke på deg når hun snakker og er veldig stresset. Er også veldig dømmende. Anbefales ikke. I tillegg kan jeg legge til at sekretærene som jobber på dette legekontoret som oftest surrer med bestillinger og er ikke gode på å følge opp pasienter. Er også alltid ventetid. Oppimot 1 time uten beskjed.

Flott lege/utrolig fornøyd

Lytter, ser på deg, oppriktig intressert. Spør om tidligere besøk, feks ting med barna osv. God til å kommunisere og gi råd. Utrolig fornøyd med denne legen

Fantastisk lytter

Hun tar pasienten veldig på alvor, henviser videre eller tar telefoner til sykehus hvis hun trenger faglige råd. En fantastisk lege som tar seg god tid til å lytte.

Anbefales på det sterkeste!!

Veldig flink og hyggelig lege.

Hun er interessert og tilstede under konsultasjoner, slik at man som pasient føler seg ivaretatt. Har opplevd en annen lege ved samme kontor, som er totalt uinteressert og ikke har tid. Dermed føler man seg til bry. Det var derfor en meget god opplevelse å få dr. Støtvig som ny fastlege. Hun er helt super!!

Den beste legen jeg har hatt.

Faglig dyktig og lytter til mine problemer.Blid og omgjengelig. Hun har vært i permisjon noen måneder og jeg gleder meg til hun kommer tilbake.

Usikker

Fremstår noe usikker/utrygg, og får sjelden frem hennes vurderinger. Sier lite slik at man savner å få i gang en god dialog rundt det som skjer. Savner mer tydelig kompetanse rett og slett...

Det var dårlig kommunikasjon oss imellom da hun sporet fullstendig av hva som var problemstillingen.

Hun oppleves likevel vennlig og imøtekommende, så det veier opp noe.

Litt usikker på hva jeg skal si her :(

Noen ganger bra og noen ganger blir en helt fortvila, ønsker at leger skal lytte litt mer og finne løsninge,

Fornøyd med fastlegen min.

Faglig dyktig.Kommuniserer godt med meg som pasient.Henviser videre ved tvil om diagnose.Følger opp godt.Veldig fornøyd! Kan risikere lang ventetid på telefon for timebestilling,og har opplevd endel rot ved henvendelser i resepsjon.