Tom Henning Thune

Autorisasjon (2008)

Tom Henning Thune er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Tom Henning Thune

Veldig flink!

Han er en veldig flink og hyggelig lege. Han tar seg tid til deg, og er lett å snakke med. Under graviditeten var jeg der ofte, og følte meg alltid trygg og ivaretatt hos han, og reiste heller dit enn til jordmor.

Dyktig lege

Dr Thune er flink og lyttende lege.Veldig imøtekommende og tar seg god tid om han er forsinket.Henviser fort videre hvis han ser det nødvendig.Var spent når jeg måtte bytte fastlege,det bytte har vært så utrolig postivt.Føler meg så ivaretatt hos Thune.

Den beste legen jeg har hatt

Tar meg alltid på alvor uansett hva det måtte være... Flink og nøye i sin jobb. Alltid blid og koselig når du kommer til han.. han får deg til å føle deg trygg

En veldig dyktig lege!

Jeg byttet til Dr Thune i fjor etter at jeg hadde fått tildelt en lege jeg ikke klarte å kommunisere godt sammen med. Jeg ble anbefalt av venner av meg å foreta byttet, og jeg har ikke angret et sekund.

Dette er legen som gir det lille ekstra, og som også tar seg tid til pasienten. Jeg har blitt godt tatt vare på, og takket være Dr Thune har jeg fått tilbake et liv med en høyere livskvalitet enn det jeg hadde før. Jeg er veldig takknemmelig at Gjøvik Legesenter har en lege av dette kalibiret. Jeg så en kommentar at han ikke tok psykisk sykdom på alvor. Der har jeg en helt annen erfaring. Han tok min (p)sykdom på alvor og har hjulpet meg videre til andre tilbud som jeg også har nytt av (f.eks. samtaler med en psykiatrisk sykepleier som er et tilbud Gjøvik Kommune har).

Dyktig, men til tider lite alvårlig.

Thune er veldig dyktig, men mangler litt respekt for psysiske sjukdommer. Har to alvårlige diagnoser i en alder av 21 og sliter dagelig. Da han er veldig dyktig og nøye med de fysiske symptomene er det man ikke kan se tydelig vis litt vanskelig og forholde seg til.

Men han skal ha skryt for å bære veldig hyggelig, seriøs og villig til å gjøre alt for at man skal bli bedre.