Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Fastlege som tar deg på alvor

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

En fastlege som tar deg og helsen din på alvor. Sender henvisninger raskt ved behov !
Føler meg alltid i varetatt.

Lege med ekte omsorg

Savner deg…:)) Kjempeflink!
Legen med det gode hjertet! En omsorg av de sjeldne og det» lille extra.».. Lenge siden
nå..
God tid var det alltid! Super med å finne ut i betennelser o.a i eget ultralydapparat på kontoret. Super til å se begrensning også ved å henvise videre..Denne lege er den beste legen jeg har hatt…

Godt første inntrykk

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Veldig spent på mitt første møte med ny lege, men Tom Henning framstår som profesjonell, trygg og menneskelig. Følte meg sett og hørt. Et møte med god dialog som gir trygghet for fortsettelsen. Denne legen vil jeg helt klart gi en sjanse.

Hyggelig og dyktig

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Hyggelig og dyktig lege. Ellen henviste meg til Ullevål for utredning av endometriose med en gang jeg spurte. Vært støttende og behjelpelig når det kommer til psykiske utfordringer. Flink til å henvise til riktig hjelp når det trengs. Veldig fornøyd!

Meget hyggelig

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Meget god lytter og sender deg fort videre hvis det er ting som faller utenfor hans arbeidsområdet.Han mottar deg på en måte som du forventer hos en doktor.Han hjelper deg med det du sliter med.han har alltid tid til og lytte og hjelper deg med nav og andre kontorer som trenger legeutalelser om din helse.