Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

bra for de fleste

Lege: Alf Mikal Ursin Skrevet

har hatt han hele oppveksten, har opplevd spesielt i tenårene at jeg ikke har blitt tatt seriøst. min opplevelse er at han ikke tar ungdommer seriøst.
har alltid fått legetime når jeg har spurt. er flink i jobben ellers, og liten ventetid.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Lene er en flink lege som tar ting på alvor. Sender deg videre om deg trengs og følger deg opp. Føler meg alltid trygg hos henne.

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med Lene som fastlege. Hun har alltid passet på at ting er på stell. Kjempedyktig lege som man virkelig kan lene seg på når man er syk.

Bra, men ikke bra

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Har hatt legen i mange år og er en helt ok lege. Skriver for det meste på dataen og svarer kanskje ok i ny å ned. Virker streng. Ikke barnevennlig i den forstand. Man føler ofte man må være rask da det er dårlig tid men går greit. Et pluss er at man får fort time og kort ventetid. Ofte utdatert informasjon så burde be om å bli henvist videre vist du føler du ikke blir tatt på alvor.

Trygg, blid, kunnskapsrik, flott menneske

Lege: Ann-Christin Bamidele-Skyrud Skrevet

Ser pasienten, lytter, forstår, faglig meget sterk, sier de rette tingene på rett måte, sjekker grundig, flott menneske