Lena Legesenter

Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av behandlere ved Lena Legesenter

Ikke for meg

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Føler ikke jeg ble tatt på alvor noen gang. Alle plagene mine kom av det psykiske fikk jeg beskjed om. Må krangle meg til å få ta prøver og å bli sendt videre.

Ingen lege for meg

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Har kun hvert hos henne to ganger. Den første følelsen du for er at hun vil ha deg ut igjen så raskt som mulig. Hun skytter raskt inn å gir deg etter hva jeg tolker det som en bastant påstand/ diganose uten å vise interessen til å se et større bilde. Utfordrer du henne med enten spørsmål, uenighet eller reager på det hun sier. Oppfatter jeg henne noe ufin og at hun bruker hersketeknikk. Mulig hun er flink i faget sitt, men jeg har satt meg på venteliste til annen lege for mitt behov for å bli hørt og føle meg respektert er viktig.

Ufin og lite interessert i pasienten

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Måtte ha akutttime, møtte en lite hyggelig lege og var inne i maks 2-3 minutter. Ville ikke se på problemene, som var godt synlige. Ble nærmest jaget ut på kort tid. Verste jeg har opplevd noen gang.

Trygg, kunnskapsrik, flott menneske som ser deg

Lege: Ann-Christin Bamidele-Skyrud Skrevet

Veldig dyktig, sjekker grundig, superhyggelig, blid, tar deg på alvor, ser deg og hører deg. Tør å være ærlig og direkte, men gjør det på en fin måte. Her blir du sett og hørt

bra for de fleste

Lege: Alf Mikal Ursin Skrevet

har hatt han hele oppveksten, har opplevd spesielt i tenårene at jeg ikke har blitt tatt seriøst. min opplevelse er at han ikke tar ungdommer seriøst.
har alltid fått legetime når jeg har spurt. er flink i jobben ellers, og liten ventetid.