Lena Legesenter

Telefonnummer61 14 16 8261 14 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av Lena Legesenter

Utrolig fornøyd

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Jeg har hatt denne legen så lenge jeg kan huske, har alltid vært veldig fornøyd og følt meg godt ivaretatt! Blir tatt på alvor hver gang jeg kommer, og får gode råd.

Fantastisk!

Lege: Ann-Christin Bamidele-Skyrud Skrevet

Fantastisk lege som lytter, henviser deg videre når man trenger det. Tar deg på alvor. Hun er også punktlig, og hun er sjelden forsinket, det er kun når det har dukket opp noe akutt, noe som er forståelig. Jeg lider av en kronisk sykdom, derfor må jeg ofte til legen. Bare å bli møtt med et smil og forståelse hjelper så mye.

Enestående!

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Ellen er den beste legen jeg har hatt. Greit nok henne skriver mye på pc-en, men likevel får henne med seg hva du sier. Alltid i møte kommende og hjalp meg mye med NAV..

Hører deg ikke

Lege: Arne Schjønsby Skrevet

Toveis kommunikasjon er fraværende. Han er en dårlig lytter og har du selv initiert noe overtar han den rollen som ansvarshavende men med overfladisk kunnskap. Vanskelig å forstå hans forklaringer for det virker på mine utfordringer at han rett og slett ikke forstår problemstillingene. Ønsket er lære seg å lytte, spørre men jeg har byttet nå

Styr unna

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Verste legen jeg har hatt! Ingen interesse for pasienten og mangler evnen til å lytte. Skriver kun på datamaskinen og gir ingen tilbakemeldinger eller kommuniserer tilbake. Enveiskommunikasjon. Jeg byttet til denne legen grunnet tilbakemeldinger her inne, men dette er den verste opplevelsen jeg har hatt hos en fastlege.