Lena Legesenter

Telefonnummer61 14 16 8261 14 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kinogt. 34 2850 Lena

Siste vurderinger av Lena Legesenter

Enestående!

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Ellen er den beste legen jeg har hatt. Greit nok henne skriver mye på pc-en, men likevel får henne med seg hva du sier. Alltid i møte kommende og hjalp meg mye med NAV..

Hører deg ikke

Lege: Arne Schjønsby Skrevet

Toveis kommunikasjon er fraværende. Han er en dårlig lytter og har du selv initiert noe overtar han den rollen som ansvarshavende men med overfladisk kunnskap. Vanskelig å forstå hans forklaringer for det virker på mine utfordringer at han rett og slett ikke forstår problemstillingene. Ønsket er lære seg å lytte, spørre men jeg har byttet nå

Styr unna

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Verste legen jeg har hatt! Ingen interesse for pasienten og mangler evnen til å lytte. Skriver kun på datamaskinen og gir ingen tilbakemeldinger eller kommuniserer tilbake. Enveiskommunikasjon. Jeg byttet til denne legen grunnet tilbakemeldinger her inne, men dette er den verste opplevelsen jeg har hatt hos en fastlege.

Faglig ok, men dårlig på mellommenneskelige ferdigheter

Lege: Ellen Marie Hammer Skrevet

Har hatt henne som lege i alle fall 15-16 år, men har ikke hatt noe spesielt bruk for lege så ikke vært der mye. De gangene jeg har vært der har hun som oftest skrevet på pc'en samtidig som jeg prater til veggen (oppleves det som for meg) i stedet for å snu seg mot meg og være til stede sammen med meg. Hun smiler sjeldent og fremstår som sur. Når det kommer til det medisinsk faglige har jeg ingenting å utsette på henne, men har opplevd henne som svært lite støttende de veldig få gangene jeg har hatt et problem av psykisk art. Jeg ber ikke om at hun er enig med meg i alt, men jeg hadde forventet litt mer støtte og forståelse for min opplevelse av at ting noen få ganger har vært vanskelig. I stedet har jeg opplevd at hun har avvist meg med en holdning om at "dette bør du bare akseptere og dette er ikke noe å være lei seg for". Henne vil jeg ikke ha som lege, så jeg har byttet. Pluss for kort ventetid, ofte har jeg fått time på dagen eller dagen etter, lite forsinkelser og mulighet for SMS-kontakt ved bestilling av resepter og time.

Kunne tatt pasienten mer på alvor.

Lege: Arne Schjønsby Skrevet

Denne legen tar seg god tid, men hører alt for lite på pasienten. Ser ikke helheten og man føler seg ikke hørt. Ventetiden for å komme inn er alt for lang.