Tom Henning Thune

Tlf: 61 14 05 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tom Henning Thune er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Tom Henning Thune

Veldig flink!

Han er en veldig flink og hyggelig lege. Han tar seg tid til deg, og er lett å snakke med. Under graviditeten var jeg der ofte, og følte meg alltid trygg og ivaretatt hos han, og reiste heller dit enn til jordmor.

Dyktig lege

Dr Thune er flink og lyttende lege.Veldig imøtekommende og tar seg god tid om han er forsinket.Henviser fort videre hvis han ser det nødvendig.Var spent når jeg måtte bytte fastlege,det bytte har vært så utrolig postivt.Føler meg så ivaretatt hos Thune.

Den beste legen jeg har hatt

Tar meg alltid på alvor uansett hva det måtte være... Flink og nøye i sin jobb. Alltid blid og koselig når du kommer til han.. han får deg til å føle deg trygg

En veldig dyktig lege!

Jeg byttet til Dr Thune i fjor etter at jeg hadde fått tildelt en lege jeg ikke klarte å kommunisere godt sammen med. Jeg ble anbefalt av venner av meg å foreta byttet, og jeg har ikke angret et sekund.

Dette er legen som gir det lille ekstra, og som også tar seg tid til pasienten. Jeg har blitt godt tatt vare på, og takket være Dr Thune har jeg fått tilbake et liv med en høyere livskvalitet enn det jeg hadde før. Jeg er veldig takknemmelig at Gjøvik Legesenter har en lege av dette kalibiret. Jeg så en kommentar at han ikke tok psykisk sykdom på alvor. Der har jeg en helt annen erfaring. Han tok min (p)sykdom på alvor og har hjulpet meg videre til andre tilbud som jeg også har nytt av (f.eks. samtaler med en psykiatrisk sykepleier som er et tilbud Gjøvik Kommune har).

Dyktig, men til tider lite alvårlig.

Thune er veldig dyktig, men mangler litt respekt for psysiske sjukdommer. Har to alvårlige diagnoser i en alder av 21 og sliter dagelig. Da han er veldig dyktig og nøye med de fysiske symptomene er det man ikke kan se tydelig vis litt vanskelig og forholde seg til.

Men han skal ha skryt for å bære veldig hyggelig, seriøs og villig til å gjøre alt for at man skal bli bedre.

En sympatisk lege

Tom Thune er dyktig, lyttende og intelligent. At han er varmhjertet kommer som et stort pluss.
Anbefales!
En ung, men meget kunnskapsrik lege.

Dyktig lege som virkelig lytter!

Byttet for en tid tilbake til Thune og hadde nylig min første time. Det var ekstremt lang ventetid denne dagen, og jeg fryktet derfor at han ville ha meg inn og ut så fort som mulig. Han tok seg imidlertidig veldig god tid, lyttet nøye og spurte om alt jeg hadde på hjertet. Fikk tatt alle mulige prøver og han oppfordret meg til å ta kontakt dersom ting ikke ble bedre. Strålende fornøyd!

Anbefales!

Første møte med legen.
Hyggelig, blid og imøtekommende lege.
Tror det er en fordel at han er ung enda. Tidligere erfaringer med eldre leger virker leie og prøver å gå igjennom pasienter som om de var på samlebånd. Dette følte jeg ikke her.
Virker interessert i det jeg har å si og spurte hva jeg synes var gode og relevante spørsmål.
Tok seg god tid.
Forklarte etter behov.
Anbefales. :)

Skuffet!!

Jeg er utrolig skuffet. Føler at jeg ikke blir tatt på alvor, bare sendt hjem med en sykemelding. Lei av og måtte kjempe for og bli tatt på alvor. Han er sikkert dyktig men føler at han har dårlig tid og lite løsningsorientert. Han har nødtimer og det er positivt, viss ikke er det lang ventetid.

Følger opp!

Er meget godt fornøyd med hvordan han har fulgt opp en skade jeg pådro meg. Vet om forskjellige ordninger, og finner raske og gode løsninger. Presser på, for å sørge for god og riktig behandling.
Takk.

veldig i møtekommende

Løsningsorientert og hyggelig. Troverdig. Føler Han er en lyttende lege.

Dyktig og seriøs.

Er fastlegen til mine barn og jeg synes han er dyktig.

Veldig bra lege.

Veldig bra lege som følger opp pasientene. Har bare god erfaring. Eneste negative er lang ventetid på time. Tar deg på alvor, og lytter.