Tom Henning Thune

Tom Henning Thune er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Tom Henning Thune

Lege med ekte omsorg

Savner deg…:)) Kjempeflink!
Legen med det gode hjertet! En omsorg av de sjeldne og det» lille extra.».. Lenge siden
nå..
God tid var det alltid! Super med å finne ut i betennelser o.a i eget ultralydapparat på kontoret. Super til å se begrensning også ved å henvise videre..Denne lege er den beste legen jeg har hatt…

Godt første inntrykk

Veldig spent på mitt første møte med ny lege, men Tom Henning framstår som profesjonell, trygg og menneskelig. Følte meg sett og hørt. Et møte med god dialog som gir trygghet for fortsettelsen. Denne legen vil jeg helt klart gi en sjanse.

Meget hyggelig

Meget god lytter og sender deg fort videre hvis det er ting som faller utenfor hans arbeidsområdet.Han mottar deg på en måte som du forventer hos en doktor.Han hjelper deg med det du sliter med.han har alltid tid til og lytte og hjelper deg med nav og andre kontorer som trenger legeutalelser om din helse.

Trygg og kunnskapsrik

Den beste legen jeg har hatt, har alltid fått svar og god hjelp av han, har tenkt og følge han til Lena, han er den beste

Dyktig, behagelig og lyttende

God på diagnoser. Sender deg videre til de han vet er dyktige, hvis det er behov. Dyktig medisinsk, kommer nok til å flytte etter han, når han nå bytter legekontor. Synd for Gjøvik å miste en så dyktig mann/lege. Men Gjøvik kommune skusler bort den ene flinke etter den andre.
Tom Henning Thune kan anbefales til alle.