Hans Halvard Tvedten

Atlaslegene

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Atlaslegene
Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød
Hans Halvard Tvedten er en av 34 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Hans Halvard Tvedten

Bare positive erfaringer

Flott fyr, aldri vært no stress å få henvisning til spesialist om mistanken om noe muffins er god nok. Er han virkelig 59 år? Synes han ser mye yngre ut...

Profesjonell og hyggelig fastlege

Hatt han som lege i 4 år- vært veldig hjelpsom med å få frem riktig diagnose. Har alltid hatt hyggelig dialog- og tar deg på alvor.

Tafatt og skeptisk

Ting tar tid. Hyggelig, men har sjeldan blitt tatt på alvor. Som regel skeptisk til mine mistanker. Bytta fastlege etter at eg gjentatte ganger var hos legevakta, då forstod eg at eit legebesøk faktisk kan vere hyggelig, og at det gir resultat!

Den beste lege jeg har hatt

Har bare godt å si om min fastlege Tvedten, har hatt han som fastlege i mange år. Utrolig lett å prate med og er særdeles flink å lytte. Tar ingen ting for gitt, og henviser hvis nødvendig. Har stor tillit til han som min lege. Stjernekast 6+

En lege som tar deg på alvor og bryr seg!

Jeg og hele familien har hatt Tvedten som lege i ca 15 år, og vi er veldig fornøyd. Tar seg alltid den tiden det tar, aldri opplevd at han har sett på klokken eller virket stressa. Alltid rolig og fin. Flink til å lytte, og nøler ikke med å henvise til spesialist når det trengs. Spør også etter andre familiemedlemmer for å høre hvordan det går med dem. Med andre ord: Veldig fornøyd!