Sigrunn Jørstad

Autorisasjon (1990)

Lønnås Legesenter Telefonnummer67 16 75 9567 16 75 ...
Otto Rugesvei 80 1361 Østerås
Sigrunn Jørstad er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Sigrunn Jørstad

Vennlig, tar deg på alvor, tilgjengelig

Sigrunn er flink til å lytte og tar meg på alvor. Hun er veldig på, og jeg opplever at det er lett å ta kontakt når jeg er syk. Hun ringer meg ofte opp igjen så fort som mulig virker det som, dersom jeg har tatt prøver eller sendt ekonsultasjon. I tillegg opplever jeg at hun husker den generelle helse- og livssituasjonen min, det gjør det generelt lettere å stole på at hun tar bra vurderinger og at jeg blir ivaretatt.

Omsorgsfull, ivaretakende og dyktig

Mine barn og jeg byttet fastlege og valgte Sigrunn! For en lykke det har vært. Sigrunn er ivaretakende og ser hele mennesket. Hun går i dialog og er respektfull både i møte med barn og voksne. Hun er faglig dyktig og samtidig ydmyk og henviser raskt videre dersom hun mener det er riktig, Jeg opplever Sigrunn som serviceorientert og fleksibel. Hun bruker tid på deg og følger alltid opp med prøvesvar og for å sikre at behandlingen går som planlagt. Anbefaler Sigrunn på det varmeste!

Grundig og kunnskapsrik!

Kan vanskelig tro man finner en bedre fastlege enn Sigrunn Jørstad! Hun tar seg tid, og gir seg ikke før hun kommer til bunns i evt problemer! I tillegg er hun veldig hyggelig og lett å kommunisere med!
Kort sagt helt fantastisk!

Helt fantastisk lege! Anbefales på det varmeste

Hele familien går hos Dr. Jørstad. Hun er nøyaktig, nøktern, realistisk og hjelpsom.
Hun tar seg tid til å forklare så jeg forstår det jeg trenger og er alltid vennlig. Jeg har ikke hatt en bedre lege noen gang.

Unik

Varm, omsorgsfull, tar deg alvorlig, gir seg ikke før hun finner ut av hva det feiler deg. Ringer deg på kveldstid om hun ikke rekker det i arbeidstiden. En lege som bryr seg om deg og viser det.