Sigrunn Jørstad

Lønnås Legesenter

1990

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Siste vurderinger av Sigrunn Jørstad

Helt fantastisk lege! Anbefales på det varmeste

Hele familien går hos Dr. Jørstad. Hun er nøyaktig, nøktern, realistisk og hjelpsom.
Hun tar seg tid til å forklare så jeg forstår det jeg trenger og er alltid vennlig. Jeg har ikke hatt en bedre lege noen gang.

Unik

Varm, omsorgsfull, tar deg alvorlig, gir seg ikke før hun finner ut av hva det feiler deg. Ringer deg på kveldstid om hun ikke rekker det i arbeidstiden. En lege som bryr seg om deg og viser det.

den beste legen i verden

Kan ikke bli bedre . Hun gjør det beste ut av alt hun kan. Kan hun ikke sender hun meg videre .Hun har alltid vært tilstede for meg .Hun har vært min lege i ca 30 år vill ikke bytte for alt i verden.

Dyktig lege som tar deg på alvor

Som fastlege ser hun deg som individ og gjør sitt beste for å finne ut av ting. Nøler ikke med å henvise videre hvis hun er usikker på noe. Føler meg trygg på hennes avgjørelser.

Ikke fornøyd

Jeg føler hun er lite tilgjenglig og det kan være lang ventetid . Jeg føler ikke alltid at jeg blir hørt i alle situasjoner. Selvfølgelig tar hun det meste alvorlig, og hun er flink til å følge opp prøver o.l. Men jeg liker ikke å bli prakket på medisiner fra legemiddel industrien, eller å bli forsøkt prakket på p-piller eller annen prevensjon, når jeg klart uttrykker at det ikke er interessant for meg.

Den beste jag hatt!

Hun føljer opp
Ser helhet
Lytter
Jag har full tillit til min lege.

Grundig og dyktig

Hun gir seg ikke, men henviser vidre. Ringer alltid tilbake og forteller om svar på prøver etc.
min datter og jeg har brukt henne i mange år. Her er man i trygge hender.

Flink

Rask til å gi deg den oppfølging som trengs. Henviser raskt til spesialist om hun føler hun selv er i tvil. Meget godt fornøyd!

En solid og kompetent leger

Legen har go oversikt over min helsetilstand og min behov, og ivarertar disse på en go måtte.

Tillitsvekkende, faglig dyktig og omsorgsfull.

Ganske ny fastlege for meg, men allerede i første time jeg hadde hos henne, forsto jeg at dette var en meget dyktig lege. Varm, lyttende, effektiv og handlekraftig på én og samme gang. Jeg har nok funnet meg selveste drømmelegen.

Kjempeflink!

Veldig hyggelig og effektiv, men litt travel. Flink til å lytte og ser deg som person, ikke bare pasient. Utrolig kjapp med tilbakemeldinger, hun ringte meg på kvelden samme dag jeg hadde tatt prøver på sykehuset.