Johanna Maarit Wedum

Autorisasjon (2001)

Johanna Maarit Wedum er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Johanna Maarit Wedum

Alltid tid til meg som pasient

Veldig fornøyd, brukt til meg og mine «barn» i mange mange år. Har alltid tid, lytter og spør. Sender vider til spesialist

Trygg og kunskapsrik.

Tar seg tid til pasienten. Tar deg på ordet. Veldig lyttende. Henviser meg til rett spesialist når det trengs.
Blir tatt godt imot med vennlig smil.

Dyktig

Meget bra lege. Dyktige medarbeidere på kontor å lab. Kontoret legger stor vekt på smittespredning, hyggelig å komme inn her.

Lytter men sier lite, vanskelig å bedømme

Opplevdes som lyttende, men sier lite selv. Savnet osidig kommunikasjon, blir ukoselig stillhet, du får ikke spørsmål, blir bare sitende der, får kort "ja", "nei" eller "kanskje" hvis du lurer på noe og føles at du bare bruker tiden hennes og må kjappe deg å gå. Du får de prøvene du vil-må nesten være lege selv og stille diagnosen og vite hvilke prøver skal tas.
Elektronisk timebestilling via pasient sky er bare tull. Man må velge dato og cirka klokkeslett som passer og søke om ledi time, og fikk aldri den som passet meg og ble søkt, måtte alltid ringe og bytte timen, da vitsen av timebestillingen via pasientsky er borte. Resepter blir fort fornyet - dette fungerte alltid meget bra.
Har heldigvis ryddet med helsesekretær, fordig hun ene som jobbet der før var ikke kompetent.
Leste tilbakemeldingene her og valgte denne legen, men ble dessverre veldig skuffet.

Fantastisk lege

Hun er en fantastisk menneske og tar pasientene på alvor , hvis det er noe hun er usikker på så sender hun meg videre til en spesialist.