Johanna Maarit Wedum

Hofslundsveien 6 3090 Hof
Johanna Maarit Wedum er en av 2 fastleger i Hof

Siste vurderinger av Johanna Maarit Wedum

Meget godt fornøyd med Johanna Wedum

Har hatt henne som fastlege siden hun kom til Hof og har utelukkende positive erfaringer. Man blir alltid tatt på alvor og får god hjelp med det meste. Jeg valgte også henne som fastlege for de tre barna mine da fastlegeordningen kom, og de har også vært godt fornøyde.

Kjempe lege, du blir hørt og får hjelp, var dag fjellestad som var min faste, men har ingen ting negativt om noen

Begge tar deg på alvor , og hjelper der de kan. Fjellestad nevnte cluster hodepine, noe jeg avfeide lett, nå 1 år etter er det jo akkurat den diagnosen jeg har fått.

Ble positivt overrasket at han hadde tatt bryet med å lese seg litt opp på dette.

Det behandles med mye, finnes ingen kur enda.
Men det finnes lindrene ting. Hos meg er det dessverre ketorax som tar 70-90% av smerten, det possetive er at det virker slik at jeg kan leve litt.
Vedum fikset papirer til legevakt, så når jeg kommer inn der så ser de på meg som en syk person og ikke en narkoman ( har hendt andreplasser i landet på ferie osv)

Så all ære til dere på Hof , dere har gode leger der.

PS har prøvd hele listen med medisiner og endte med ketorax som hadde best effect på meg

Kjempe flink lege!

Jeg er veldig fornøyd med hjelpen og rådene jeg har fått hos Johanna. Hun er veldig flink til å høre og hjelpe å forstå det man har problemer med. Hvis hun er usikker vil hun heller sende deg videre enn å prøve å fikse det selv. Vil veldig anbefale henne!