Hof Legesenter DA

Voldshagan 2 3090 Hof

Siste vurderinger av behandlere ved Hof Legesenter DA

Lyttende og tilstede.

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Vært hos denne legen en gang. Hun er tilstede i samtalen og man blir tatt på alvor. Det var lett å få bestilt time på telefon og jeg fikk time samme dag. Legekontoret bruker Helse-Norge for kommunikasjon med pasientene. Muligheter for e-konsultasjon. Anbefales.

Trygg og kunskapsrik.

Lege: Johanna Maarit Wedum Skrevet

Tar seg tid til pasienten. Tar deg på ordet. Veldig lyttende. Henviser meg til rett spesialist når det trengs.
Blir tatt godt imot med vennlig smil.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Eli Hallan Aune Skrevet

Kom til Eli for å lufte mistankene mine om muligheten for at jeg har en udiagnostisert nevrologisk forstyrrelse.

Jeg opplevde at mine bekymringer ble tatt ordentlig på alvor. Eli stilte såpass gode spørsmål om flere ting jeg aldri har tenkt på selv, noe som ga meg et inntrykk av mye kunnskap og/eller at hun hadde satt seg grundig inn i temaet på forhånd.

I mine øyne er legen svært tillitsvekkende, dyktig faglig sett og veldig medmenneskelig. Dette er en lege som virkelig ønsker å hjelpe, og tar det vi forteller skikkelig på alvor.

Flink til å lytte. Trygg og kunnskapsrik

Lege: Eli Hallan Aune Skrevet

Hun er nøye og flink til å lytte. Tar pasienten på alvor.veldig profercsonel og følger opp pasientene sine godt

Super fastlege

Lege: Eli Hallan Aune Skrevet

Tar seg god tid til pasient og lytter. Svarer raskt på forespørsler. Hun ordner opp, holder og lager avtaler. Ringer på tlf for oppfølging.