Hof Legesenter DA

Voldshagan 2 3090 Hof

Siste vurderinger av behandlere ved Hof Legesenter DA

Fantastisk fastlege

Lege: Eli Hallan Aune Skrevet

Utrolig dyktig og fin fastlege, hatt henne veldig lenge og kan anbefale på det sterkeste. Dessverre litt lang ventetid (1-3 uker på helsenorge), men verdt det når man først kommer inn og får snakke med henne.

Du merker at hun bryr seg, og du føler deg ivaretatt når du sitter i stolen. Hun bryr seg virkelig om pasientene sine.

Tillitsvekkende, ydmyk og svært hyggelig

Lege: Eli Hallan Aune Skrevet

Etter 40 år med samme lege, er man gjerne skeptisk til å måtte bytte fastlegen sin. Men å komme til Eli har vært utrolig betryggende, hun er svært god til å lytte, er ydmyk og søker gjerne råd fra kollegaer om hun er usikker på noe. Det gir trygghet og tillit. Jeg føler meg godt ivaretatt, og så er det hyggelig og imøtekommende helsepersonell på kontoret i tillegg. (det er ikke alle steder man opplever det)

Veldig god lege

Lege: Eli Hallan Aune Skrevet

Veldig tålmodig, forståelsesfull, blid og varm. Følelsen av at hun har god medisinsk kunnskap og hun har stor forståelse for min psykiske helse. Føler meg alltid ivaretatt etter en prat med henne. Beste legen jeg har hatt. Meget proff og dyktig. Lytter på ordentlig og tar man seriøst.

Alltid tid til meg som pasient

Lege: Johanna Maarit Wedum Skrevet

Veldig fornøyd, brukt til meg og mine «barn» i mange mange år. Har alltid tid, lytter og spør. Sender vider til spesialist

Lyttende og tilstede.

Lege: Gro Flateland Ahlberg Skrevet

Vært hos denne legen en gang. Hun er tilstede i samtalen og man blir tatt på alvor. Det var lett å få bestilt time på telefon og jeg fikk time samme dag. Legekontoret bruker Helse-Norge for kommunikasjon med pasientene. Muligheter for e-konsultasjon. Anbefales.