Hulda Birna Eiriksdottir

Autorisasjon (2010)

Hulda Birna Eiriksdottir er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Hulda Birna Eiriksdottir

En veldig bra lege

Jeg er veldig fornøyd med Hulda. Både jeg og sønnen min har henne som fastlege. Hun er flink, har god kompetanse i faget sitt. Jeg stoler på henne 100%. Anbefales på det varmeste.

Spesielt god på svangerskapsomsorg!

Jeg byttet fastlege i 2011 da jeg ble gravid. Ble anbefalt Hulda Eiriksdottir og jeg ble ikke skuffet! Hun var tilstede og superengasjert gjennom 3 svangerskap.
Opplevde henne som lyttende, forståelsesfull, kjapp til å henvise til spesialisthelsetjenesten når det var noe.
Hun jobbet den gang på Sentrum legekontor i Skien og der var det aldri vanskelig å komme gjennom på telefonen eller få time/hastetime.

Fantastisk lege

Hulda er den beste legen jeg har hatt. Hun tar deg på alvor, men tør også stille kritiske spørsmål til levesettet ditt. Smiler bestandig og og jeg føler at hun er oppriktig opptatt av mitt ve og vel. Fulgte etter henne da hun flyttet til Borgeåsen.

DÅRLIG!!

Har du et kutt i fingeren eller lignende er sikkert denne legen ok,
men om du skulle være så uheldig å slite psykisk er det null forståelse.
Også om du har fysiske diagnoser hun ikke finner ut av med det samme...gir lett opp og virker irritert!
Hun burde sette seg inn i psykiske ting.
Jeg kan desverre bare si: Alt annet er bedre!!!!

Blir ikke tatt alvorlig

Lite hyggelig og tar deg ikke alvorlig. Er en person som ikke liker å klage og prøver å takle smerter. Men når ikke det lar seg gjøre uten legehjelp( for det er jo leger som må hjelpe deg videre til spesialister) så blir jeg bare lei meg når jeg merker at holdningen til legen sier " syter, dette burde du takle" Tar lite hensyn til alder på pasienter med hensyn til digitale ting. Hun mener hun har gjort en undersøkelse av deg uten å ha hatt et blikk på stedet du har vondt. Jeg er veldig lei meg for at jeg byttet til Borgåsen legesenter. Noe jeg gjorde pga at det var nærmere bosted. Telefon tar besvares etter 30-40 min, eller besvares ikke i det hele tatt. Sure kontordamer gjør heller ikke inntrykket bedre.