Hulda Birna Eiriksdottir

Autorisasjon (2010)

Hulda Birna Eiriksdottir er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Hulda Birna Eiriksdottir

Tar meg ikke på alvor

Setter seg lite inn i pasient journal da jeg var ny. Tar ikke bekymringene mine på alvor, sjekker ikke ut plagene nøye nok. Dro fra legen med like mange bekymringer og ingen forståelse av hva som feiler meg. Virker ikke som hun har forståelse for psykiske plager. Psykiske diagnoser. Men hun er veldig hyggelig og tar seg god tid. Legesekritærene bør være mere imøtekommende og hyggelige. De er veldig brå og får en følelse av at de gjør ikke noe innsats for å hjelpe eller finne noe løsning ved timebestilling. De bør vise mer empati og sympati for pasienter som tar kontakt. Er ikke alle som tåler harde mennesker å forholde seg til om de er syke.

Dårlig

Manglende tilbakemelding på prøveresultater. Virker ikke opptatt av å finne ut av problemet. Hun har det så rotete på kontoret at det virker lite innbydende.

Veldig fornøyd!

Jeg opplever å bli tatt på alvor, at det tas god tid til meg og mitt og er veldig fornøyd med de behandlingene jeg får.

Flink lege

Ingen er flinkere med barn en Hulda. Hvis du har barn så er Hulda den beste som finns. Samvittighetsfull og omsorgsfull. En av få som tar hand om pasientbehandlingen for syke og gir manipulerende pasienter ansvaret for egen helse. (se nedenstående). Flinkere lege kan jeg ikke forestille meg.

Ikke godt nok

Behandling satt på grunnlag av første møte, gjort opp sin mening selv etter uttalelser fra spesialister. Ikke gjort god nok lesning av jonal ved ny pasient. Mye dårlig tid men smiler alltid. Skuffet over behandling av lege 2014..