Goran Babic

Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Goran Babic er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Goran Babic

Anbefaler ikke!

Basic er en lege med svært skiftende humør. Antagelig faglig dyktig, men etter å ha blitt tatt på alvor mht angst og depresjon, opplevde jeg at alle andre plager ble tilskrevet dette og avfeid/ikke undersøkt. Han virker uinteressert jeg følte jeg opptok tiden hans unødvendig. Han skjelte meg ut høylytt for å bestille om en HELFO- krevd attest, foran hele venterommet. Har byttet fastlege.

Grei nok lege

Er ofte i godt humør, men noen ganger blir spøkene utilpassende. Har ofte ikke noe spesielle gode råd til å å gi, men flink til å henvise videre til spesialist. Han ser knapt på pasienten, virker til å være veldig opptatt av å dokumentere.

Imøtekommende og konkret

En imøtekommende og konkret lege, som er ærlig og sier ting på en forståelsesfull måte. Synd vi måtte flytte og ikke kunne beholde han. Anbefales på det sterkeste!

Uegnet som lege for barn

Har måttet gå til denne legen ved flere anledninger med et barn på 3 år, fordi fastlegen ikke har hatt ledig time på dagen. Dessverre har dette ført til at barnet nå er redd for å gå til legen. Babic er veldig høyrøstet, han går bare rett på uten å forklare og han er litt vanskelig å forstå. Alt dette kan virke skremmende på små barn. Han er også veldig rask til å gi antibiotika, selv når det er tvilstilfeller.

Best

Rett på sak med Babić , han lar ikke pasienter leke leger , derfor mange ikke liker han. Har fått masse bra tips og hjelp fra denne kule mannen . Har hatt ham så fast lege i 15 år og håper han fortsetter å jobbe på Årnes i mange år til ! :) Anbefales hvis du virkelig vil ha profesjonell lege hjelp :)