Goran Babic

Nes Legesenter DA

1999

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Goran Babic er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Goran Babic

Anbefaler ikke

Helt uinteressert i pasientene sine. Jeg har vært hos ham 5 ganger med det samme problemmet men det eneste han kunne gjøre - å ta blodprøve. Han hadde sagt at han skal ringe meg for å informere om videre plan, men det har han aldri gjort. SIDEN jeg er ikke fra Norge anbefalte han meg å dra til hjemmelandet mitt og gå til legen der. Svært misfornøyd, byttet fastelege.

Trygg og kunnskapsrik

Både min mann og jeg har babic som fadtlege. Er veldig fornøyd.opplever han som trygg og kunnskapsrik. Er han i tvil sender han oss straks videre til spesialister innen området. Han er hyggelig, blid og forekommen. Takk.

Anbefaler ikke!

Basic er en lege med svært skiftende humør. Antagelig faglig dyktig, men etter å ha blitt tatt på alvor mht angst og depresjon, opplevde jeg at alle andre plager ble tilskrevet dette og avfeid/ikke undersøkt. Han virker uinteressert jeg følte jeg opptok tiden hans unødvendig. Han skjelte meg ut høylytt for å bestille om en HELFO- krevd attest, foran hele venterommet. Har byttet fastlege.

Grei nok lege

Er ofte i godt humør, men noen ganger blir spøkene utilpassende. Har ofte ikke noe spesielle gode råd til å å gi, men flink til å henvise videre til spesialist. Han ser knapt på pasienten, virker til å være veldig opptatt av å dokumentere.

Imøtekommende og konkret

En imøtekommende og konkret lege, som er ærlig og sier ting på en forståelsesfull måte. Synd vi måtte flytte og ikke kunne beholde han. Anbefales på det sterkeste!