Goran Babic

Nes Legesenter DA Mann, 60 år

Autorisert1999
Ledige plasser 87 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nes Legesenter DA

Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Goran Babic er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Goran Babic

Uegnet som lege for barn

Har måttet gå til denne legen ved flere anledninger med et barn på 3 år, fordi fastlegen ikke har hatt ledig time på dagen. Dessverre har dette ført til at barnet nå er redd for å gå til legen. Babic er veldig høyrøstet, han går bare rett på uten å forklare og han er litt vanskelig å forstå. Alt dette kan virke skremmende på små barn. Han er også veldig rask til å gi antibiotika, selv når det er tvilstilfeller.

Best

Rett på sak med Babić , han lar ikke pasienter leke leger , derfor mange ikke liker han. Har fått masse bra tips og hjelp fra denne kule mannen . Har hatt ham så fast lege i 15 år og håper han fortsetter å jobbe på Årnes i mange år til ! :) Anbefales hvis du virkelig vil ha profesjonell lege hjelp :)

En god fastlege

Jeg synes han gjør en god jobb som familiens fastlege. Vi har hatt ham i over 10 år. Alltid tilgjengelig, kyndig og dessuten med en dose humor. Kan absolutt anbefales.

En lege som bryr seg.

Utrolig lett å få time hos. Alltid vennlig og sier ifra hvis han har en dårlig dag. Har en spesiell, men etter min mening artig humor som han bruker ofte. Meget seriøs når det trengs. Sjekket en føflekk som klødde, ble fjernet der og da og sendt til analyse. Ikke noe venting der nei. Siden jeg har engelsktalende kone låser det seg litt i kommunikasjon på engelsk, men jeg er alltid velkommen inn sammen med henne. Kritikk, nei vanskelig å finne noe å kritisere.

Veldig bra lege

Veldig bra lege. Lett å få time ved behov. Følger opp pasienten på en utmerket måte. En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.