Goran Babic

Nes Legesenter DA

Autorisasjon (1999)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Goran Babic er en av 16 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Goran Babic

Fantastisk lege! Anbefales!

Utrolig dyktig lege som alltid ser pasienten! Han er kunnskapsrik, imøtekommende, og tar ting på alvor. Henviser til spesialister da det er behov for dette! Jordnær og særiøs. Fikk en kronisk sykdom i ungdomsårene, hvor han var utrolig god til å informere og oppdatere meg. Opplevde at han ønsket at jeg skulle få best mulig livskvalitet. Ettersom jeg opplevde den kroniske sykdommen som skremmende i ungdomsårene, var han den beste legen til å rådføre seg med og som hjalp meg med å se muligheter. Tusen takk til Babić, bytter med glede til han igjen. ANBEFALES ! :)

Hyggelig og behjelpelig

Aldri hatt problemer med og få rask time og hjelp til mine problemer. Har blitt videresendt raskt til spesialister.

Faglig dyktig lege med sans for humor

Han er hele familiens fastlege, og er like flink med både voksne og barn. Henviser raskt til spesialisthelsetjenesten når det er nødvendig, og har god oversikt over hvor det er kortest ventetid. Tar seg tid, og har i tillegg godt humør og sans for humor.

Anbefaler ikke

Helt uinteressert i pasientene sine. Jeg har vært hos ham 5 ganger med det samme problemmet men det eneste han kunne gjøre - å ta blodprøve. Han hadde sagt at han skal ringe meg for å informere om videre plan, men det har han aldri gjort. SIDEN jeg er ikke fra Norge anbefalte han meg å dra til hjemmelandet mitt og gå til legen der. Svært misfornøyd, byttet fastelege.

Trygg og kunnskapsrik

Både min mann og jeg har babic som fadtlege. Er veldig fornøyd.opplever han som trygg og kunnskapsrik. Er han i tvil sender han oss straks videre til spesialister innen området. Han er hyggelig, blid og forekommen. Takk.