Goran Babic

Tlf: 63 90 90 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Goran Babic er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Goran Babic

Anbefaler ikke!

Basic er en lege med svært skiftende humør. Antagelig faglig dyktig, men etter å ha blitt tatt på alvor mht angst og depresjon, opplevde jeg at alle andre plager ble tilskrevet dette og avfeid/ikke undersøkt. Han virker uinteressert jeg følte jeg opptok tiden hans unødvendig. Han skjelte meg ut høylytt for å bestille om en HELFO- krevd attest, foran hele venterommet. Har byttet fastlege.

Grei nok lege

Er ofte i godt humør, men noen ganger blir spøkene utilpassende. Har ofte ikke noe spesielle gode råd til å å gi, men flink til å henvise videre til spesialist. Han ser knapt på pasienten, virker til å være veldig opptatt av å dokumentere.

Imøtekommende og konkret

En imøtekommende og konkret lege, som er ærlig og sier ting på en forståelsesfull måte. Synd vi måtte flytte og ikke kunne beholde han. Anbefales på det sterkeste!

Uegnet som lege for barn

Har måttet gå til denne legen ved flere anledninger med et barn på 3 år, fordi fastlegen ikke har hatt ledig time på dagen. Dessverre har dette ført til at barnet nå er redd for å gå til legen. Babic er veldig høyrøstet, han går bare rett på uten å forklare og han er litt vanskelig å forstå. Alt dette kan virke skremmende på små barn. Han er også veldig rask til å gi antibiotika, selv når det er tvilstilfeller.

Best

Rett på sak med Babić , han lar ikke pasienter leke leger , derfor mange ikke liker han. Har fått masse bra tips og hjelp fra denne kule mannen . Har hatt ham så fast lege i 15 år og håper han fortsetter å jobbe på Årnes i mange år til ! :) Anbefales hvis du virkelig vil ha profesjonell lege hjelp :)

En god fastlege

Jeg synes han gjør en god jobb som familiens fastlege. Vi har hatt ham i over 10 år. Alltid tilgjengelig, kyndig og dessuten med en dose humor. Kan absolutt anbefales.

En lege som bryr seg.

Utrolig lett å få time hos. Alltid vennlig og sier ifra hvis han har en dårlig dag. Har en spesiell, men etter min mening artig humor som han bruker ofte. Meget seriøs når det trengs. Sjekket en føflekk som klødde, ble fjernet der og da og sendt til analyse. Ikke noe venting der nei. Siden jeg har engelsktalende kone låser det seg litt i kommunikasjon på engelsk, men jeg er alltid velkommen inn sammen med henne. Kritikk, nei vanskelig å finne noe å kritisere.

Veldig bra lege

Veldig bra lege. Lett å få time ved behov. Følger opp pasienten på en utmerket måte. En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.

veldig opp ned på humøret

Hatt babic snart i 4år og humøret er veldig opp ned. vanskelig å vite hva man kan ta opp hos han. Føler at jeg ikke får hjelp med det jeg virkelig trenger.

Kunnskapsrik fastlege

Babic er en meget klok mann, med lang livserfaring. Dette kommer godt frem i hvordan han utfører sitt arbeid. Det leses fra andre som også har skrevet omtaler om han her, at han ikke lytter til det pasienten sier. Jeg kan ikke si meg enig i den påstanden. De gangene jeg har hatt behov for å søke legehjelp hos han, har jeg alltid hatt en følelse av at jeg har fått den mest fornuftige hjelpen han kan gi. For uten legekunnskap, har Babic meget god innsikt i det å være menneske og han har gode evner til å sette seg inn i andres situasjon. Han har gitt meg mange gode råd på flere ulike områder. Jeg vil derfor anbefale han på det sterkeste til andre.

forutinntatt og lite interessert

En konsultasjon.det blir ikke fler.han møtte ikke engang blikket mitt.søkte hjelp,fikk en 3 år gammel henvisning som en tidligere lege hadde skrevet og fikk beskjed om å sende den selv.inntrykket mitt kunne vært bedre med en vanlig,enkel
hei-hilsen og en egenkomponert henvisning videre.

beste legen jeg har hatt::)) V.K

jeg har byttet mange leger pga dårlig kunskaper!Har han som fast lege i snart 5 år og kommer aldri til å bytte han! jeg trenger en lege som er diktig ,kunskaprik og det er han! Anbefales!!!Veldig fornøyd.!

Utrolig flink!

Vært min fastlege i mange år, og han er absolutt flink! Tilgjengelig, morsom og god i yrket sitt!

Ikke den mest hyggelige

Ikke min fastlege, men vært ho shan i mangel på egen lege. Han virker skremmende og brå.Lar døra stå oppe ofte, selvom det er noen der. Glad det ikke var personlige plager de gangene jeg/barn har måtte gå til dennelegen.

Tåler ikke å bli utfordret og dårlig tid

Sist jeg var innom hadde jeg lest litt om det jeg var der for. Opplevde at det var vanskelig å få en dialog, ting jeg sa ble avfeid, til tider med frekkhet. Jeg følte det slik at han ikke tålte å bli utfordret. I tillegg vil han ha deg ut av kontoret fortest mulig pga dårlig tid, virker det som. Nei, jeg bytter lege.

Direkte ubehagelig...

var hos han ved en tilfeldighet etter fall på isen. slo hodet kraftig, var svimmel kvalm og generellt veldig dårlig. han snakket fort, hørte ikke på det jeg sa, og ville ha meg fort ut. fikk sykemelding for to timer(resten av arb, dagen. va¨r der lenge og venta) og så fikk jeg beskjed om å "se ann formen selv, i forholdt til arbeid". seriøst? skal ikke dit igjen!

Et fantastisk menneske og en meget dyktig lege.

Jeg er kvninne, Babic er min fastlege. Tar deg på alvor, flink til å lytte. Flott at han også har så fin humor. Veldig fornøyd:)

Effektiv, morsom og faglig dyktig

De Babic er en kunnskapsrik, morsom, effektiv og TILGJENGELIG :-)

Ja, den beste legen jeg har hatt!

Dyktig og forståelsesfull .Det rette glimtet i øyet blandet med en fantastisk humor.
Utfører utvilsomt sitt fag på en tillsvekende og faglig dyktig måte.

Direkte ufin

Denne legen er ikke spesielt åpen for å snakke med pasienten. Han kan være brå og snakker fort, og er ofte noe vanskelig å forstå. Effektivitet er viktig og han vil helst ha deg fortest mulig ut av kontoret. Faglig er han nok dyktig, men kommunikasjon er han ikke god på.