Goran Babic

Autorisasjon (1999)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Goran Babic er en av 19 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Goran Babic

En god fastlege

Jeg synes han gjør en god jobb som familiens fastlege. Vi har hatt ham i over 10 år. Alltid tilgjengelig, kyndig og dessuten med en dose humor. Kan absolutt anbefales.

En lege som bryr seg.

Utrolig lett å få time hos. Alltid vennlig og sier ifra hvis han har en dårlig dag. Har en spesiell, men etter min mening artig humor som han bruker ofte. Meget seriøs når det trengs. Sjekket en føflekk som klødde, ble fjernet der og da og sendt til analyse. Ikke noe venting der nei. Siden jeg har engelsktalende kone låser det seg litt i kommunikasjon på engelsk, men jeg er alltid velkommen inn sammen med henne. Kritikk, nei vanskelig å finne noe å kritisere.

Veldig bra lege

Veldig bra lege. Lett å få time ved behov. Følger opp pasienten på en utmerket måte. En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.

veldig opp ned på humøret

Hatt babic snart i 4år og humøret er veldig opp ned. vanskelig å vite hva man kan ta opp hos han. Føler at jeg ikke får hjelp med det jeg virkelig trenger.

Kunnskapsrik fastlege

Babic er en meget klok mann, med lang livserfaring. Dette kommer godt frem i hvordan han utfører sitt arbeid. Det leses fra andre som også har skrevet omtaler om han her, at han ikke lytter til det pasienten sier. Jeg kan ikke si meg enig i den påstanden. De gangene jeg har hatt behov for å søke legehjelp hos han, har jeg alltid hatt en følelse av at jeg har fått den mest fornuftige hjelpen han kan gi. For uten legekunnskap, har Babic meget god innsikt i det å være menneske og han har gode evner til å sette seg inn i andres situasjon. Han har gitt meg mange gode råd på flere ulike områder. Jeg vil derfor anbefale han på det sterkeste til andre.