Marianne Viola Gramme

Autorisasjon (2007)

Marianne Viola Gramme er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Marianne Viola Gramme

Forståelsesfull

Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Andre leger kan ikke høre etter og sette igang tiltak hvis jeg f.eks. ønsker henvisning osv. Men med min fastleger, hvis jeg ønsker henvisning eller ønsker ta blodprøve osv. så tar hun meg seriøst og hjelper meg.

Dyktig og effektiv

Dyktig lege og god til å kommunisere. Alltid i tide til konsultasjon. tidligere tok det litt lang tid før jeg fikk time, men det har bedret seg siste årene.

Dyktig og seriøs

Veldig fornøyd med Marianne. Medmenneskelig og flink til å lytte. Gir bra oppfølging og er veldig lettvint å kommunisere med.

Dyktig lege

Høy faglig kompetanse. Henviser når hun ser at det må spesialist kompetanse for å vurdere videre. Flink med relasjoner og gode kommunikasjon evner. Veldig dyktig i møte med barn. Medmenneskelig.

Dyktig, seriøs og tillitsvekkende

Dette er den beste legen jeg har møtt hittil (og med flere diagnoser har jeg møtt mange). Marianne er tydelig, dyktig, tar seg god tid og er lyttende. Jeg opplever alltid at hun tar meg på alvor, hun henviser ved behov og er lett å snakke med. Jeg har aldri opplevd henne som nedlatende. Hun er profesjonell, direkte og menneskelig. Anbefales på det sterkeste.