Marianne Viola Gramme

Friisebrygga 3 3921 Porsgrunn
Marianne Viola Gramme er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Marianne Viola Gramme

Beste legen

Marianne har jeg hatt som fastlege i mange år nå og kunne ikke tenke meg å bytte ut henne. Har vært hos mange forskjellige leger og aldri følt meg ordentlig trygg (aldri likt leger og sånt), bortsett fra Marianne.

Hun er veldig forståelsesfull og ærlig. Direkte på en positiv måte. Man føler seg ivaretatt og trygg.
Føler jeg kan snakke med henne om absolutt alt.

Veldig bra Lege

Hun har blitt veldig flinke til å forstår problemer/symptomene uten at vi jeg kan ikke alltid forklarer selv hvordan jeg har det.

Fantastisk

Denne legen er fantastisk. Hun kan man virkelig snakke med om alt, hun har hjulpet meg i mange situasjoner som lege og medmenneske. Jeg har bare gode ord om denne legen som er heeelt topp.

Lite forståelsesfull og nedlatende

Jeg opplevde en meget ubehagelig situasjon på jobb og fikk sykemelding i 14 dager. Etter dette var jeg fremdeles ute av stand til å gå på jobb, men ble bare møtt med "jeg kan ikke sykemelde deg uten grunn". Jeg var i stor psykisk ubalanse og fikk helt panikk da jeg overhodet ikke ble hørt og jeg måtte finne en privat lege som kunne hjelpe meg. Ved graviditet så spurte jeg bl.a om noe ift graviditet og stønader, hvor hun svarer "jeg kan medisin jeg, jeg jobber ikke i NAV". Da også knakk jeg sammen utenfor kontoret hennes for det var overhodet ikke hjelp å få når jeg hadde det vanskelig, hvor på hun kommer ut av kontoret og ser at jeg står og gråter. Da bøyer hun seg ned og snakker til meg hånlig og som om jeg er 4 år gammel "Ble du lei SÅ lei deg for svaret du fikk?"...Jeg er veldig sjelden hos lege og forventer å bli tatt på alvor når jeg kommer. Hun er sikkert god på medisin med SVÆRT dårlig på kommunikasjon og møte mennesker.

Fantastisk Person

Har hatt Marianne i 2 år og har vært utrolig fornøyd. Hun er flink til og lytte, og annerkjenne deg som et menneske. Alltid tilgjengelig for spørsmål og hun fikk meg til og føle meg trygg. Dessverre er Marianne i perm og nå har det kommet en Turnuslege, som dessverre ikke kan måle seg med Marianne. Hun var lite imøtekommende, og ikke ville hun se hva jeg slet med. Jeg har nå byttet til en annen lege.