Lars Kølving Jensen

Autorisasjon (2005)

Lars Kølving Jensen er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Lars Kølving Jensen

Empatiløs og arrogant

Styr unna denne legen. Ikke flink til å lytte til pasienten. Når diagnose er konstatert, skjer det ingenting og pasienten har fremdeles de samme plagene.

Veldig gode samtaler og råd

«Ser»pasienten og gir gode råd og veiledning. Føler jeg blir tatt på alvor og hørt. Og råd og tips er tilpasset meg og ikke noe som blir gitt til «alle»

Engasjert og tilstedeværende

Jeg opplever Lars meget engasjert og tilstedeværende. God dialog. Tillitvekkende og serviceminded. Kunne ikke hatt noe bedre fastlege.

Trygg, kunnskapsrik og følger opp!

Kom til Lars for 11år siden og har vært der siden. Opplever han som spørrende og lyttende. Drøyer ikke med å videresende til spesialisthelsetjenesten, dersom vi er enige om det. Han følger opp. Han skaper trygghet. Flinke folk har stor etterspørsel. Av og til må en vente litt, men gjerne det for trygg behandling. Suveren lege! Der blir jeg!

Dyktig, trivelig, empatisk og kunnskapsrik

Har vært min fastlege, og vår familielege i mange år. Jeg føler meg alltid trygg på at han tar seg tid og sender meg videre til oppfølging av spesialister, om det trengs. Lars Kølving Jensen er trivelig, han lytter og jeg opplever ham som en menneskekjenner. I tillegg er han dyktig i faget. Jeg leste en anmeldelse av ham her som ikke var så bra. Kanskje det rett og slett var at kjemien ikke stemte? I mitt tilfelle stemmer kjemien og jeg er veldig fornøyd med Kølving Jensen. Tommel opp!