Lars Kølving Jensen

Autorisasjon (2005)

Lars Kølving Jensen er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Lars Kølving Jensen

Dessverre meget misfornøyd

Jeg har vært hos denne legen i ca ett år, og har beklageligvis veldig lite positivt å si. Man får rett og slett veldig lite utbytte for tiden og etterhvert føler man at det er et stort fokus på fortjeneste.

Negativt:
- Får pasienten til å føle på tidspress
- Viser ikke evne til å tenke utenfor boksen
- Har du et ekstra spørsmål blir du bedt om å bestille ny time
- Veldig lite punktlig, som regel 20-30 minutter etter etter avtalt tid
- Kan oppleves som litt sarkastisk og lite sympatisk
- Oppfordrer raskt til å kjøp av legemidler hos apoteket før problemstillingen er grundig forklart
- Språket kan også bli en liten utfordring da vedkommende snakker dansk

Positivt:
+ Hilser og generelt hyggelig ved ankomst

Fantastisk LEGE

Har nylig byttet til denne legen. Fra første møte med Lars skjønte jeg at dette var en LEGE med store bokstaver.

Strålende, trygg og fornøyd med Lars som lege

Er der for pasienten!

Lars tar pasienten på alvor. Har pga ulike plager vært til flere konsultasjoner i år, men han er alltid like lyttende og oppmerksom. Sier klart i fra at han konsentrerer seg om EN ting av gangen og tar det seriøst. En kveld tok han imot meg kl.17.00 fordi han ville ta unna for køen. Ble sendt rett på røntgen etterpå og Lars ringte meg senere på kvelden med info om resultatet av undersøkelsen. Snakk om service!

Tålmodig og engasjert for å hjelpe

Har byttet lege før noen måneder siden for første gang. Valget falt på Lars. Valgt bare tilfeldigvis og det var ikke feil. Gamle legen min brukte ikke tiden for å høre på det jeg sier. Var hos ham flere ganger pga magesmerter, noe som virkelig var plagsomt uten noen konkrete forslag om prøver eller behandling. Byttet til Lars og på første konsultasjon fikk jeg ta prøver som viste funn i magen og laktoseintoleranse... Fikk riktig medisin og ble frisk. Lars bruker virkelig tid på å høre på deg nøye.

Meget flink og følger godt opp .

følger godt opp pasientene. Lett og forholde seg til. Har hatt han som fastlege over flere år, og føler at han tar sykdommen på alvor.