Shahzad Yousaf Khan

Tlf: 35 02 77 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Shahzad Yousaf Khan er en av 11 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Shahzad Yousaf Khan

Pålitelig og dyktig

Viser interesse og tar seg god nok tid. Kunnskapsrik, profesjonell, presis og alltid imøtekommende. Anbefales !

Lite interessert i pasienten

Kahn virker lite interessert i meg som pasient. Jeg føler meg verken ivaretatt eller tatt på alvor av han. Han virker ikke interessert i å finne ut hvordan jeg kan bli bedre. Han tilbyr ikke tester for å forstå problematikken. Det virker som han helst vil slippe å ha noe med meg som pasient å gjøre og jeg gruer meg til å oppsøke han. Han løser det imidlertid greit dersom det handler om konkrete ting som høy CRP, lungebetennelse ol. Dreier det seg om betennelser som han ikke forstår, virker det ikke som han bryr seg. Pasienten må selv etterspørre hva slags behandlingsformer/medisinering det kan være snakk om.

Lei jobben

Tror Dr.kahn er lei jobben. Litt for glad i å glede "systemet". Enn å hjelpe pasienten. Arrogant og likegyldig. Tenker kun penger. Ser ned på en.

Veldig god lege

Profesjonell, flink, rask med henvisning, god til å lytte, tar seg tid, flink med meg som pasient, snakker fra levra, rett og slett kjempe fornøyd med denne legen

Veldig dyktig og fin lege

Jeg er veldig fornøyd med Khan som fastlege. Han er god til å lytte, han har glimt i øye, tar deg på alvor og henviser til spesialister. Han virker oppriktig interessert i deg og dine problemer, og det føles trygt og godt å være pasienten til Khan. Anbefaler han på det sterkeste.

En menneskelig lege!!

Kahn er definitivt den legen jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg tid, lytter og er engasjert. Han får ting gjort og har ett Glimt humor imotsetning til andre leger jeg har vært hos. Veldig behagelig å snakke med.

Den beste legen jeg har hatt noen gang!😃

Han er en fremragende god lege. Effektiv til å henvise og få ting gjort. God kommunikasjon. Lyttende. Uten tvil den beste legen jeg har hatt noensinne. Håper han blir på Notodden i all fremtid! Veldig hyggelig lege.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg ville absolut ikke skifte ut han som fastlege, men motte det pga flytting. Khan er veldig hyggelig forståelsesfull og yter det lille ekstra. Han har tid til meg og gjør jobben sin veldig bra. Dette er en lege du virkelig kan samarbeide med. Anbefales på det sterkeste!

Lege som er intressert i å hjelpe DEG!

Er kjempe fornøyd, har møtt en lege som er flink til å lytte. Å vil gjerne hjelpe deg, har blitt sendt videre til spesialister.

Har kun en ting å henge meg opp i, å det har med tiden som legene har til pasientene. Ellers er jeg super fornøyd.

Håper han vil værende her i byen =)

Dyktig og engasjert lege

Jeg er meget fornøyd med denne legen.
Han lytter, tenker selv, og setter igang riktig (!) behandling der hvor tidligere leger ikke har gjort annet enn å riste på skuldrene. Han har en fin og behagelig måte å komme deg som pasient imøte på. Håper han blir her!

Den beste legen jeg har hatt!

Her blir du tatt i mot, og fulgt opp på beste måte! Etter å ha plundret i 4 år uten noen form for oppfølging av to tidligere leger, kom jeg til zhahzad tilfeldig med ett akutt problem som følge av de andre lidelsene mine. Han tilbød seg å gå igjennom journalen min, og ett døgn senere startet han jobben med henvisning til spesialist osv, som igjen ga meg diagnoser, og oppfølging for disse.akkurat hva jeg trengte, for trygghet og bedre livskvalitet!

Engasjert og seriøs

Min opplevelse av Khan er at han tar pasienten på alvor og ikke nøler med å sette i gang behandling eller henvise til ekspert dersom det er nødvendig.

En av de bestefastlegene jeg har hatt.

Han er god til og lytte til pasienten.
Han ringer og konfererer med spesialist når det trengs.