Shahzad Yousaf Khan

Storgata 48 3674 Notodden
Shahzad Yousaf Khan er en av 11 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Shahzad Yousaf Khan

Lite interessert i pasienten

Kahn virker lite interessert i meg som pasient. Jeg føler meg verken ivaretatt eller tatt på alvor av han. Han virker ikke interessert i å finne ut hvordan jeg kan bli bedre. Han tilbyr ikke tester for å forstå problematikken. Det virker som han helst vil slippe å ha noe med meg som pasient å gjøre og jeg gruer meg til å oppsøke han. Han løser det imidlertid greit dersom det handler om konkrete ting som høy CRP, lungebetennelse ol. Dreier det seg om betennelser som han ikke forstår, virker det ikke som han bryr seg. Pasienten må selv etterspørre hva slags behandlingsformer/medisinering det kan være snakk om.

Lei jobben

Tror Dr.kahn er lei jobben. Litt for glad i å glede "systemet". Enn å hjelpe pasienten. Arrogant og likegyldig. Tenker kun penger. Ser ned på en.

Veldig god lege

Profesjonell, flink, rask med henvisning, god til å lytte, tar seg tid, flink med meg som pasient, snakker fra levra, rett og slett kjempe fornøyd med denne legen

Veldig dyktig og fin lege

Jeg er veldig fornøyd med Khan som fastlege. Han er god til å lytte, han har glimt i øye, tar deg på alvor og henviser til spesialister. Han virker oppriktig interessert i deg og dine problemer, og det føles trygt og godt å være pasienten til Khan. Anbefaler han på det sterkeste.

En menneskelig lege!!

Kahn er definitivt den legen jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg tid, lytter og er engasjert. Han får ting gjort og har ett Glimt humor imotsetning til andre leger jeg har vært hos. Veldig behagelig å snakke med.