Irene Ljosland

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 54 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2000)

Ledige plasser

0 av 750
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

288 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Bø Legesenter Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ...
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Vis kart
Irene Ljosland er en av 14 fastleger i Midt-Telemark

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(13)
13 vurderinger
Tilgjengelighet
(10)
10 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(10)
10 vurderinger
Service
(8)
8 vurderinger

Siste vurderinger av Irene Ljosland

Meget dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Irene Ljosland som fastlege i 6 år. Hun har høy faglig kompetanse og et behagelig, lyttende vesen som er empatisk uten å være ovenfra-og-ned. Etter mange år med halvgode leger (ikke i Bø) har jeg nå fått en lege jeg aldri kunne tenke meg å bytte. Raskt time, rask til å fornye resepter. Konfererer med andre leger der hun ikke er 100% sikker (men har i mine tilfeller alltid vurdert riktig selv i forkant...)

Empatisk lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hos Irene har jeg alltid følt at jeg blir tatt på alvor, både med fysiske og psykiske plager. God til å lytte, flink til å følge opp, og sender nyttige henvisninger kjapt.

Dyktig og faglig sterk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Anbefales, hun har fulgt meg over halve livet, gir trygghet, og man føler at man blir tatt på alvor . Uansett hva det måtte være.

dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Faglig dyktig, rask til å henvise videre. Empatisk og flink til å lytte. Føler at hun tar mine problemer på alvor

Hun er den beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun lytter til det jeg har å si. Finner gode løsninger for meg og det jeg måtte slite med. Tar seg tid. Er oppmerksom. Gir meg den tiden jeg trenger stor sett.
Det som kan bli bedre er kommunikasjonen med helsesenteret.

Vis flere...