Irene Ljosland

Bø Legesenter

2000

Bø Legesenter Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Irene Ljosland er en av 7 fastleger i

Siste vurderinger av Irene Ljosland

Dyktig fastlege

Lytter å tar seg god tid. Informasjon blir levert på en profesjonell måte med rom for reaksjoner. God faglig kunnskap.

Meget dyktig

Har hatt Irene Ljosland som fastlege i 6 år. Hun har høy faglig kompetanse og et behagelig, lyttende vesen som er empatisk uten å være ovenfra-og-ned. Etter mange år med halvgode leger (ikke i Bø) har jeg nå fått en lege jeg aldri kunne tenke meg å bytte. Raskt time, rask til å fornye resepter. Konfererer med andre leger der hun ikke er 100% sikker (men har i mine tilfeller alltid vurdert riktig selv i forkant...)

Empatisk lege

Hos Irene har jeg alltid følt at jeg blir tatt på alvor, både med fysiske og psykiske plager. God til å lytte, flink til å følge opp, og sender nyttige henvisninger kjapt.

Dyktig og faglig sterk

Anbefales, hun har fulgt meg over halve livet, gir trygghet, og man føler at man blir tatt på alvor . Uansett hva det måtte være.

dyktig

Faglig dyktig, rask til å henvise videre. Empatisk og flink til å lytte. Føler at hun tar mine problemer på alvor