Sukhminder Kaur

Autorisasjon (2008)

Sukhminder Kaur er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Sukhminder Kaur

Har blitt tildelt mange fastleger, denne lover bra.

En lege som ut i fra sine handlinger overfor meg har fremstått som både imøtekommende og handlekraftig. Og hun følger tydeligvis opp. Har en positiv opplevelse av denne legen.

Upersonlig, stresset og sur lege!

Har vært hos henne 3 ganger nå i forbindelse med mitt svangerskap og hun har virkelig ødelagt alle mine store forventinger til hvordan man blir behandlet hos legen under graviditeten. Dette er noe som skal være hyggelig og spennende, istede så ender det opp med at jeg GRUER meg hver gang jeg skal til den dama! Hun spør aldri om jeg har noen spørsmål, hvordan jeg har det osv. og jeg føler ikke hun lytter til hva jeg sier. Sitter bare å stirrer på dataskjermen sin og legebesøkene mine varer maks 5. min fordi hun ALLTID er forsinket og det virker som hun ikke har tid til å gi meg den behandnlingen jeg har rett på. Hun virket også sur da jeg sa at jeg ønsket å besøke jordmor virdere i svangerskapet. Bytter fastlege idag, det går virkelig ikke ann å behandle mennesker på den måten. Skjønner ikke helt hvorfor man vil bli lege når man ikke eier sosiale antenner?

Ellers er resten av de som jobber på legesenteret ganske hyggelige!

mest krenkende legebesøk noengang

Hadde lege time for en gyn undersøkelse, noe jeg gruet meg til fra før av og aldri hadde hatt før. Måtte overtale legen til å ta en titt på meg, noe hun verken hadde tid eller lyst til. Med et flaut problem jeg hadde kviet meg for i flere år. Fikk en ufin kommentar om at dette hadde hun aldri sett. INGEN henvisning videre og null interesse for problemet mitt. Mest usympatiske og den verste lege timen noensinne. I tillegg er kontor personellet frekke og du føler deg uvelkommen, kommer alltid til forskjellige leger, enda man skal bli prioritert blandt en fastlege. Umenneskelig og mangel på folkeskikk.

Ikke noe særlig

Var hos henne en gang, og følte meg skikkelig dum.
Bare skrev på data, og uten å ta en titt på meg så kom hun fram til konklusjonen.
Aldri mer til henne. Smiler ikke, ikke imøtekommende og følte at hun tror at hun er noe, blæh!

Hun burde ikke vært lege.

Ingen interesse for pasienten. Alltid meget forsinket. Meget stresset og lite kunnskap om sitt yrke. Må selv komme med forslag om hva som bør gjøres. Prøver å bytte lege men det er ikke lett, da de fleste har fulle lister.