Kambiz Persley

Autorisasjon (2007)

770 av 1900

Oslo Helse Telefonnummer958 18 182958 18 1 ...
Hegdehaugsveien 36A 0352 Oslo
Kambiz Persley er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kambiz Persley

Tilgjengelig, tydelig

Jeg har vært et par ganger, fikk raskt time. Han lytter og henviser til spesialist der det er nødvendig.

Jeg er fornøyd med servicen

Omsorgsfull og punktlig lege

Kambiz er en fantastisk lege, meget hyggelig og vennlig. Han lytter og tror på alt jeg sier og det er lett å snakke med ham. Han har en hjelpsom hånd og viser omsorg.
Jeg har brukt Kambiz i ett år. I begynnelsen var jeg lite fornøyd da han ikke ville gi meg medisiner jeg brukte siste 3-4 årene da han mente at jeg kan ha det bedre utenom disse medisiner. Jeg hadde lite tro på ham og var engstlig for min helse men nå må jeg takke hans innsats og energien han brukte for min skyld. Nå har jeg god tro på hans erfaring og faglig syn. Jeg har nå fått et nytt liv og har det veldig bra uten de plagsome symptomer jeg har hatt siste årene. Mange andre lege ville gi meg piller og la meg forsvinner etter en kort prat inntil neste gang jeg skulle hente ny resept, men Kambiz hadde ingen problemer med å bruke sin tid de fleste gangene jeg var hos ham. Han har osgå ringt meg på en søndag for å høre hvordan jeg har det. En skjelden oppfølging og omsorg har jeg kun funnet hos ham. Vil aldri bytte legen. Anbefales med god samvittighet.

Meget fornøyd!

Fikk veldig raskt time. Ble godt tatt i mot. Lyttet godt og var omsorgsfull. Opplevde å bli tatt på alvor. Følger hans råd og det hjelper.
Jeg opplevde ham dyktig og kommer å anbefale ham til andre også.
Takk Dr.!

Feil info

Hadde fått en diagnose av en spesialist på sykehuset, da jeg spurte legen mente han det var noe helt annet og bagatelliserte det, mistet dessverre min tillit da!!

Desverre ikke fastlegen for meg

Jeg var kun to besøk hos dr Persley, men jeg må desverre si at han ikke var god match for meg.
En ting han gjorde veldig bra var å henvise til andre/spesialist når det ble spurt om, men aldri uten en kommentar om at jeg må prøve noe annet først.