Kristin Prestegaard

Autorisasjon (1983)

Kristin Prestegaard er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Kristin Prestegaard

En lege som tar seg god tid og som tar deg på alvor

En virkelig dyktig lege som ser deg og som tar seg tid til å lytte. Hun setter av god tid og får unna alt hun skal - uten å stresse :)

Jeg har aldri opplevd en mer forståelsesfull lege og en som tror deg når du forteller om dine plager.

Håper virkelig jeg får Kristin som fastlege! Hun kan anbefales på det varmeste :)

Trygg og kunnskapsrik

Hun er en forståelsesfull,lyttende og støttende. Hun er en lege som tar deg på alvor,hun er en lege som er der for deg.
Hun er hyggelig og imøtekommen, hun er enestående.
Hun kan annbefalest på det varmeste :)

Veldig fornøyd

Dyktig lege! Tar seg god tid og grundige undersøkelser. Veldig fornøyd!:) anbefales på det sterkeste !

Fantastisk!

Kjempe dyktig lege! Hun tar seg tid til å lytte og finne ut av hva som faktisk er feil. Har tidligere hatt en lege som ikke har tatt plagene mine seriøst, Kristin har sendt meg til spesialister osv med en gang.

Hun er alltid godt forberedt før timene! Jeg føler alltid at hun hører etter og ikke dømmer. Føler meg trygg i hennes armer.

Dyktig og omsorgsfull lege.

Vært min fastlege i ca 30 år. Siden hu startet på gulset. Hjelpsom dyktig omsorgsfull og faglig dyktig. Tar seg tid til å lytte og er engasjert. Sender videre og gir gode tilbakemeldinger. Beste legen en kan ha.
Noen av jentene på kontoret kunne trenge et smil kurse og litt mer høflighet og medmenneskelighet.