Martina Marion Richter-Plitt

Nome Legesenter
Stårrvegen 14 3830 Ulefoss
Martina Marion Richter-Plitt er en av 6 fastleger i Nome

Siste vurderinger av Martina Marion Richter-Plitt

Hyggelig og imøtekommende, men...

"Hele" familien har brukt Martina. Hun har en veldig imøtekommende væremåte, og hun er dyktig i alltid å sjekke opp forrige besøks resultat og hvordan du har opplevd ting, men hun er surrete, glemmer å videresende papirer, feilsender papirer og har en tendens til å videresende pasientene for mye. Hun blir en masete lege som skal gjøre mye, men likevel føles ofte at det blir gjort feil. Alle mine barn og ektefelle har måttet bytte fra denne legen for å få riktig hjelp. Dog - hun kan sakene sine, så ved "vanlige" sykdommer og "hverdagsbehov" er dette en god lege.

Grundig

Fremstår som svært dyktig og løsningsorientert. Tydelig og klar dialog.

Lyttet bra, effektiv og tillitsvekkende

De hadde ikke time til meg i Ulfoss og jeg trengte øyeblikkerlig hjelp.
Richter-Plitt var rask og jeg skulle ønske det var mer tid. Men dette skyldes tidspress og at hun var vaktlege da. Jeg har gått til utallige leger gjennom årene. Men jeg fikk rask tillit til henne og kunnskapen. Hun så "Hele" meg og fikk meg rask på røngten, og hjelp til videre utredning. En flott person!

Dyktig lege!

Martina er en svært dyktig lege som gir pasienten trygghet og en opplevelse av hun innehar en profesjonalitet og høy faglig kompetanse.

den beste legen

etter at jeg byttet lege og kom til Richter -Plitt har jeg blitt tatt på alvor og blitt undersøkt ordentlig.ho gir seg ikke før ho finner ut av hva en feiler.hun er hyggelig og alltid til stede for pasientene sine.