Martina Marion Richter-Plitt

Autorisasjon (2001)

Nome Legesenter Telefonnummer35 00 86 0035 00 86 ...
Stårrvegen 14 3830 Ulefoss
Martina Marion Richter-Plitt er en av 7 fastleger i Nome

Siste vurderinger av Martina Marion Richter-Plitt

Meget dyktig

Dyktig og veldig grundig. Har kun positive erfaringer og blir tatt på alvor de gangene jeg har oppsøkt henne.

Hun har ikke nølt med å sende meg videre for utredning.

Mange pasienter på lista så det er litt ventetid om det ikke er akutt

TRYGG

En utrolig grundig lege.
Hun forklarer utrolig bra, og bruker nok tid til å høre på deg. Kunne ikke tenkt meg noen bedre enn Dr.Martina.

Kjempe snill

Kjempe snill og grei lege. Hun forklarer utrolig bra, og bruker nok tid til å høre på deg. Kunne ikke tenkt meg noen bedre enn Martina.

Negativ pasientopplevelse

Kommunikasjonen med denne legen opplevde jeg som en respektløs enveis-kjøring fra hennes side. I stedet for dialog, som man jo forutsetter er essensielt i en lege/- og pasientrelasjon, syntes jeg dette bar preg av en monolog som ikke tålte avbrytelser. Jeg prøvde å komme til orde, men da bare hevet hun stemmen. Nærmest som at hva jeg hadde å si var uten relevans for henne. Når hun var ferdig, med det jeg opplevde som en enetale, hadde hun det så bråtravelt med å avslutte at jeg knapt rakk å si noe som helst av det jeg hadde på hjertet. I denne sammenheng fikk jeg heller ikke noe særlig godt inntrykk av hennes forhold til spesialistvurderinger i mitt tilfelle.

Lite interessert i pasienten

Var der med dattra vår på hastetime, var ikke interessert i å høre hva vi hadde å si, ville kun sende videre til blodprøve. Himla med øynene gjorde heller ikke følelsen bedre.