Anne Kristin Rist

Autorisasjon (2008)

Anne Kristin Rist er en av 11 fastleger i Kragerø

Siste vurderinger av Anne Kristin Rist

Dyktig og trygg

Dr. Rist har vært fastlegen min i noen år. Blir alltid møtt på en ordentlig måte, får raskt svar på e-konsultasjon og hun gir raskt tilbakemelding på prøvesvar. Første gang jeg kom dit hadde hun lest journalen min og var godt oppdatert. Kan anbefale henne på det varmeste!

Tolmodig, dyktig og nøye.

Eg har vært pasient hos ho ivertfall 10 år. Er superfornøyd. Ho passer på meg som ein hauk. Og det er eg svært takknemlig for!!! Er grundig med att alt blir fulgt opp. Om noke er galt med ein prøve, får eg ekstra oppfølging. Ho sender txt melding eller ringer, når ho får svar på ein prøve. Er ho usikker på noke, så ringer ho nyrelegen. Kunne ikkje bedt om ein meir trygg, omtenksom og dyktig lege! Ho er svært dyktig med alt ho har gjort for meg. Gir meg god tid, og er flink til og lytte. Kommer med råd, veiledning, og fikser det meste.

Slik skal en lege være

Er nærværende,lyttende,med fullt fokus på pasienten,man føler seg tatt på alvor. Har en rolig,avslappet stil - også med spredte innslag av humor - som virker beroligende. Virker faglig sterk

Følger opp!

Den første legen jeg har hatt som har tatt initiativ og kontakt med meg uten at jeg hadde ringt for å få time - utrolig tillitvekkende og betryggende! Ærlig, rolig, lyttende, heldige meg som fikk plass!

Min fastlege

En god lege som tar pasientene på alvor. Kunnskapsrik og flink til å informere. Rask med oppfølging.