Eva Romundset

Autorisasjon (2006)

Eva Romundset er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Eva Romundset

Kunnskapsrik, trygg og hyggelig

Eva er virkelig den beste fastlegen vi har hatt, hun virkelig tar seg tid, hun er alltid imøtekommende og blid og tar ting på alvor. Jeg vil virkelig anbefale henne både for barn og voksne. Håper hun holder seg her slik at vi slipper å bytte fastlege. 10/10!!

Kan ikke anbefales

Dette var ingen fastlege for meg. Følte at hun var veldig stressa og ville ha meg ut av kontoret fortest mulig. Snakket veldig fort og avbrøt meg ofte. Følte ingen tillit til henne, vil nå sette meg på venteliste til ny fastlege.

Erfaren og dyktig lege

Fornøyd med behandling og oppfølging fra henne.
Dyktig og erfaren fastlege. Lyttende og god/tydelig i kommunikasjon.

Veldig flink, trygg og tillitsfull

Jeg har hatt Eva som fastlege i snart 3 år. Hun er lett å prate med, lytter alltid og hjelper der hun kan. Følger opp veldig godt. Opplever henne som nysgjerrig og veldig flink. Om det er noe jeg lurer på som hun ikke har svaret på, setter hun seg inn i det og følger opp på neste time. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne som fastlege!

Synes også de i resepsjonen/labben er veldig flinke og hyggelige. Blir alltid møtt på en veldig god måte og det ee lett å ringe om man lurer på noe eller trenger time.

Flink lege men litt for rask

Eva er en flink lege på mange områder, spesielt arbeidslivet og dersom man har konkrete plager. Men hun snakker veldig fort og jeg kan få følelsen av at hun har veldig dårlig tid. Jeg syntes heller ikke hun følger opp så bra, må alltid ringe ang prøver og stadig påminne om ting. Hun har mye kunnskap, men dersom det er noe hun ikke kan så mye om syntes jeg ikke at hun setter seg så inn i det (hvertfall ikke i min situasjon). Kan også være vanskelig å få time, tar ofte minst en uke. Men alt i alt en veldig hyggelig lege, som sikkert oppleves veldig flink av mange.