Stein Helge Røsbekk

Autorisasjon (2009)

Stein Helge Røsbekk er en av 9 fastleger i Tinn

Siste vurderinger av Stein Helge Røsbekk

Pålitelig og ærlig

Jeg har bedt ham være ærlig og si ting rett ut, og det har han gjort i mange år. Han sjekker at vi forstår hverandre, tåler uenighet fra min side. Legger fram forslag til medisiner og behandling, og overlater den endelige avgjørelsen til meg. Beste fastlege jeg har hatt.

Trygghet for hele familien

Nå er ikke jeg ofte innom av egne årsaker, men jeg har to unger og er fra tid til annen innom med dem.
Stein Helge har alltid tatt seg tid til oss, og har alltid tatt dette rolig, kontrollert og omsorgsfullt. Nå er jo ikke jeg noen ekspert på området, men jeg har alltid følt at Stein Helge har kontroll på det han prater om.
Jeg er veldig glad for at vi har Stein Helge i Tinn, og føler meg trygg på at han vil gjøre det han kan for min, og mine barns helse ved både små og store sykdommer.

utrolig dyktig

mye kunnskap, lett å få tak i, sjelden ventetid om du har time og er det ventetid så er den minimal. aldri ventet lenger enn 10 min. sender henvisning videre om du har behov for det. finner medisinene som passer deg og alltid godt humør.

Helt greit

Hatt han som fastlege tidligere, og var helt greit fornøyd. Hyggelig fyr, men litt stressa kanskje ?

Ok, lege

Greit lege.
utålmodige og litt stressende lege.
jeg føles at jeg ikke får den info. Eller medisinsk Behandling jeg trenger.