Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

Godt jobbet, blitt mye bedre

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Har vært innom han to ganger de siste årene på akuttimer, en gang alvorlig. Gjorde en god jobb begge gangene. Er blitt mer positiv enn tidligere jeg hadde han som fastlege. Virker å ha god erfaring / kunnskap.

Dyktig og trygg

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Lyttende og forklarende. Undersøkte når han manglet informasjon og tok gode beslutninger. Fulgte opp direkte selv i ettertid angående prøvesvar. Veldig betryggende og dyktig lege.

Fantastisk lege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Brage er en person med stor omsorg for sine pasienter. Når man kommer til han så tar han seg god tid og tar pasienten på alvor. Har hatt problemer med et kne og har hatt en del smerter og Brage har ringt meg flere ganger på ettermiddagstid bare for å spørre hvordan det går! Om det var mulig å gi han 100 stjerner så skulle han fått 110 hos meg!!! Har aldri opplevd en så fantastisk fastlege!

God tid!!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Kom til han da min ikke var tilgjengelig, ble godt tatt i mot, han undersøkte grundig, gir ikke antibiotika før han veit han må!!
Mulig du må vente ca 45 minutter på han på venterommet, men det er kun fordi han bruker god tid på sine pasienter, stresser ikke og han er verdt å vente på :D

Endelig en empatisk og dyktig fastlege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Lege Brage Toreid er medmenneskelig. Han lytter og viser respekt. Han undersøker og henviser når det er nødvendig. Han kan også ringe deg også privat med prøveresultater. Jeg er veldig fornøyd!