Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

God tid!!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Kom til han da min ikke var tilgjengelig, ble godt tatt i mot, han undersøkte grundig, gir ikke antibiotika før han veit han må!!
Mulig du må vente ca 45 minutter på han på venterommet, men det er kun fordi han bruker god tid på sine pasienter, stresser ikke og han er verdt å vente på :D

Forståelsesfull og profesjonell

Lege: Yang Xue Skrevet

Yang er høflig, lyttende, grundig, profesjonell og strekker seg ekstra for å gjøre det lettere å være pasient. Litt uvant på en bra måte.

Dessverre jobber han på et legesenter der kommunikasjonen for øvrig oppleves som svært uheldig. Dette trekker ned den samlete vurderingen som ellers ville vært på topp.

Endelig en empatisk og dyktig fastlege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Lege Brage Toreid er medmenneskelig. Han lytter og viser respekt. Han undersøker og henviser når det er nødvendig. Han kan også ringe deg også privat med prøveresultater. Jeg er veldig fornøyd!

En lege det faktisk går an å prate med!

Lege: Yang Xue Skrevet

Vi diskuterer faktisk hva som er beste løsning på problemer, han hører faktisk etter og virker opptatt av å finne ut ting. Meget hyggelig, hjelpsom og undersøkelser gjerne dersom det er ting han ikke vet nok om. Anbefales på det sterkeste, jevnt over god, ringer å slår av en prat for å høre hvordan ting går eller å opplyse om prøveresultater. Beste legen jeg har hatt så langt!

Dyktig og konstruktiv lege.

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

En fin lege som kjapt kan hjelpe deg med å faktisk finne ut av hva som er galt med deg, ikke bare synse rundt som jeg selv syntes mange leger gjør. Ser og leser symptomer bra, og starter oppfølging med en gang.

Kom ditt med det jeg trodde var bihulebetennelse, og han hørte på alt jeg hadde å si. Jeg er personlig ikke noe fan av å selv-diagnostisere, men dette har jeg vært med på noen ganger før. Han gikk fort igjennom, og kom frem til at her var det bare å sette igang med behandling med en gang. Traff på spikeren med antibiotika og slimhinneavsvellende og etter 1 uke var alt ferdig. 10/10.

Har bare hatt et møte med Brage Vidarsson Toreid, men det er nok til at han får en topp-vurdering fra min side.