Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

Hyggelig og omsorgsfull

Lege: Robin Belaska Skrevet

Meget kunnskapsrik god lege som både lytter og prøver å hjelpe deg.
Alltid hyggelig å besøke og er i godt humør

Pålitelig og ærlig

Lege: Stein Helge Røsbekk Skrevet

Jeg har bedt ham være ærlig og si ting rett ut, og det har han gjort i mange år. Han sjekker at vi forstår hverandre, tåler uenighet fra min side. Legger fram forslag til medisiner og behandling, og overlater den endelige avgjørelsen til meg. Beste fastlege jeg har hatt.

Trygghet for hele familien

Lege: Stein Helge Røsbekk Skrevet

Nå er ikke jeg ofte innom av egne årsaker, men jeg har to unger og er fra tid til annen innom med dem.
Stein Helge har alltid tatt seg tid til oss, og har alltid tatt dette rolig, kontrollert og omsorgsfullt. Nå er jo ikke jeg noen ekspert på området, men jeg har alltid følt at Stein Helge har kontroll på det han prater om.
Jeg er veldig glad for at vi har Stein Helge i Tinn, og føler meg trygg på at han vil gjøre det han kan for min, og mine barns helse ved både små og store sykdommer.

Lite tilgjengelig

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Nesten umulig å få tak i. Lite behjelpelig. Masse surr med resepter. Uendelig lang tid før telefonen blir besvart av sekretærene. Dårlig og skuffende.

Godt jobbet, blitt mye bedre

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Har vært innom han to ganger de siste årene på akuttimer, en gang alvorlig. Gjorde en god jobb begge gangene. Er blitt mer positiv enn tidligere jeg hadde han som fastlege. Virker å ha god erfaring / kunnskap.