Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av Rjukan Legesenter

Dyktig og konstruktiv lege.

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

En fin lege som kjapt kan hjelpe deg med å faktisk finne ut av hva som er galt med deg, ikke bare synse rundt som jeg selv syntes mange leger gjør. Ser og leser symptomer bra, og starter oppfølging med en gang.

Kom ditt med det jeg trodde var bihulebetennelse, og han hørte på alt jeg hadde å si. Jeg er personlig ikke noe fan av å selv-diagnostisere, men dette har jeg vært med på noen ganger før. Han gikk fort igjennom, og kom frem til at her var det bare å sette igang med behandling med en gang. Traff på spikeren med antibiotika og slimhinneavsvellende og etter 1 uke var alt ferdig. 10/10.

Har bare hatt et møte med Brage Vidarsson Toreid, men det er nok til at han får en topp-vurdering fra min side.

Uinteressert og hardhendt

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Legen ser mest på dataskjermen, og en føler at han ikke lytter eller er interessert. Når han så undersøker deg, så er han veldig hardhendt med området som er vondt, og sier: «Jeg ser ingenting». Jeg har byttet fastlege!

Dyktig og tillitsfull

Lege: Roger Jakob Hatlen Skrevet

God til å lytte og ta pasientene på alvor. Føler meg hørt og godt ivaretatt. Kunnskapsrik og gir gode råd og veiledning. Dessverre tar det ofte veldig lang tid å få time.

Fantastisk

Lege: Yang Xue Skrevet

Verdens beste lege som virkelig tar deg på alvor og følger opp alt an kan når kontordamene klarer å gi beskjed videre til han. Det svikte ofte og legen for ikke til eller opp beskjeder.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Yang Xue Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Hyggelig, stor mengde respekt, forståelsesfull, interresert i jobben, smart og behjelpelig. Første gang jeg har følt å bli sett, hørt og respektert av en lege. Anbefales virkelig.