Rjukan Legesenter

Telefonnummer35 08 17 3035 08 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av Rjukan Legesenter

Fantastisk

Lege: Yang Xue Skrevet

Verdens beste lege som virkelig tar deg på alvor og følger opp alt an kan når kontordamene klarer å gi beskjed videre til han. Det svikte ofte og legen for ikke til eller opp beskjeder.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Yang Xue Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Hyggelig, stor mengde respekt, forståelsesfull, interresert i jobben, smart og behjelpelig. Første gang jeg har følt å bli sett, hørt og respektert av en lege. Anbefales virkelig.

Dyktig og nøye

Lege: Roger Jakob Hatlen Skrevet

Meget bra lege som følger opp og bryr seg. Henviser videre ved behov. Er seriøs og dyktig. Kan anbefales på det sterkeste.

Fokusert og grundig

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Patrick Dunn er en meget dyktig lege. Han hører på pasienten, og tar seg tid til å undersøke og sjekke medisiner, refusjoner etc. Han er trygg også på den måten at han henviser videre hvis han mener det er det beste for pasienten. Han er ikke av de legene som bare prater hele tiden, han handler!

Hyggelig men dårlig kompetanse

Lege: Sjur Widme Ohren Skrevet

Hyggelig og omgjengelig. Men gjør ikke det jeg trenger av en lege. Flink til å snakke når jeg stiller spøsmål og hjelper meg med småting, men fungerer ikke som fastlege for meg.