Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

Dyktig og trygg

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Lyttende og forklarende. Undersøkte når han manglet informasjon og tok gode beslutninger. Fulgte opp direkte selv i ettertid angående prøvesvar. Veldig betryggende og dyktig lege.

Fantastisk lege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Brage er en person med stor omsorg for sine pasienter. Når man kommer til han så tar han seg god tid og tar pasienten på alvor. Har hatt problemer med et kne og har hatt en del smerter og Brage har ringt meg flere ganger på ettermiddagstid bare for å spørre hvordan det går! Om det var mulig å gi han 100 stjerner så skulle han fått 110 hos meg!!! Har aldri opplevd en så fantastisk fastlege!

God tid!!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Kom til han da min ikke var tilgjengelig, ble godt tatt i mot, han undersøkte grundig, gir ikke antibiotika før han veit han må!!
Mulig du må vente ca 45 minutter på han på venterommet, men det er kun fordi han bruker god tid på sine pasienter, stresser ikke og han er verdt å vente på :D

Endelig en empatisk og dyktig fastlege!

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

Lege Brage Toreid er medmenneskelig. Han lytter og viser respekt. Han undersøker og henviser når det er nødvendig. Han kan også ringe deg også privat med prøveresultater. Jeg er veldig fornøyd!

Dyktig og konstruktiv lege.

Lege: Brage Vidarsson Toreid Skrevet

En fin lege som kjapt kan hjelpe deg med å faktisk finne ut av hva som er galt med deg, ikke bare synse rundt som jeg selv syntes mange leger gjør. Ser og leser symptomer bra, og starter oppfølging med en gang.

Kom ditt med det jeg trodde var bihulebetennelse, og han hørte på alt jeg hadde å si. Jeg er personlig ikke noe fan av å selv-diagnostisere, men dette har jeg vært med på noen ganger før. Han gikk fort igjennom, og kom frem til at her var det bare å sette igang med behandling med en gang. Traff på spikeren med antibiotika og slimhinneavsvellende og etter 1 uke var alt ferdig. 10/10.

Har bare hatt et møte med Brage Vidarsson Toreid, men det er nok til at han får en topp-vurdering fra min side.