Ellen Charlotte Horneman Sanhueza

Autorisasjon (1993)

Ellen Charlotte Horneman Sanhueza er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Ellen Charlotte Horneman Sanhueza

Trygg og god

Jeg har hatt Charlotte som lege siden jeg var kanskje 8 år gammel. Før så jeg på henne som en grei og effektiv lege, men når jeg ble kronisk syk i ungdomsårene samt alvorlig syk på andre måter tok hun meg under vingen sin og har hjulpet meg gjennom alt det vanskelige. Kan nok si at hun har hjulpet meg gjennom selve livet. Charlotte er ikke en match for alle, og hun er en person man hører det man trenger å høre, ikke det man vil høre. Du får det usensurert, rett fra levra, og selv om det er noe jeg liker så er det nok ikke det alle andre liker. Tåler å ta en diskusjon, og tar deg på alvor. Hun tørr å ta tak i ting som andre leger ikke vil snakke om, og etter at jeg fikk ulike diagnoser og går fast hos henne har hun også gått på kurser for å forstå mine diagnoser bedre. Kan ikke tenke meg at jeg hadde vært i live i dag om det ikke hadde vært for henne.
Legegruppen har også mange hyggelige damer som sitter bak i disken, og de er ganske så flinke på blodprøver og sprøyter. Anbefales!

Legekontoret tok ikke i mot barnet mitt.

Fastlege kontoret nektet og ta i mot datteren min på 1 år og 5 måneder, ved mistanke om lungebetennelse, selv om jeg er pasient på fastlegekontoret og det var ledig time. Setter meg på venteliste et annet sted.

diskriminerende og krenkende

Jeg hadde denne legen da jeg var 19 år og fikk absolutt ingen hjelp. jeg fikk derimot kommentarerer på at jeg ikke hadde potensiale for å studere noe avansert på grunn av min utenlandske bakgrunn. Hun fortalte meg også at på grunn av min «innvandrer bakgrunn» (noe jeg ikke er) så hadde jeg ikke nok kunnskap om min egen kropp og derfor hadde jeg de smertene jeg opplevde. Denne legen er helt uakseptabel og denne krenkende behandlingen har både min far og bror også opplevd. Fikk heldigvis riktig diagnose og behandling senere da jeg byttet fastlege

Fineste legen man kan ha

Jeg har vært syk i mange år, og aldri følt meg sett eller hørt. Derimot, er det noen som hører deg og ser deg så er det Charlotte. Hun er kanskje litt direkte og kan være litt FOR ærlig i blant men hun går ikke rundt grøten. Hun sier det hun mener og står for det. Du kan alltid stole på at hun er ærlig og ønsker å gjøre det beste for at du blir eller holder deg frisk. Morsom er hun også!
Hvis du liker en lege som holder det ekte, ærlig og støtter deg gjennom tykt og tynt er dette den BESTE legen du kan ha. Jeg vet alltid at jeg er trygg når jeg har time hos Charlotte.
I tillegg er damene på legekontoret de beste til å ta blodprøver, og er alltid hyggelige!

Kunnskapsrik,engasjerende,støttende,omsorgsfull

Charlotte er en lege som tåler en diskusjon. Hun bestemmer ikke over hode på deg med mindre det er helt nødvendig. Lyttende og strekker seg langt. Hun setter krav, men tåler at pasienten er uenig av og til. Imøtekommende,forståelsesfull,trygg. Hos Charlotte får man hjelpen man trenger.