Ellen Charlotte Horneman Sanhueza

Autorisasjon (1993)

Ellen Charlotte Horneman Sanhueza er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Ellen Charlotte Horneman Sanhueza

Bestemt og Hard dame med et stort hjerte

Fikk henne som fastlege når jeg var på mitt svakeste.. Jeg hadde ikke troen på hun i starten, men jeg å tar feil av mennesker på min vei i livet...Å med hun tok jeg veldig feil!! Vi har kranglet, kjeftet, grinet, ledd, egentlig hele følelseregisteret sammen. Men etter 24 år på kjøret og så langt inn i pilleland man kan komme,så sitter jeg her idag rusfri og ingen medisiner takket være denne dama.all ære til hun... man taper kampen om man ikke kjemper ;) Gi dama en sjangs.

Ikke til å stole på

Jeg er misfornøyd, hun holder ikke ord og ikke forberedt når du kommer til konsultasjon. Bytter derfor fastlege.

Lydhør og handlekraftig

Etter å hatt samme lege i 20 år, fikk jeg denne tøffe dama som fastlege. Hun har vært veldig behjelpelig med min sykdom, og tar tak i ting. Liker at hun snakker rett fra levra. Sender også henvisninger raskt. Hun har vokst veldig for min del, og jeg er veldig fornøyd.

Sinneproblem

Da jeg sa at min kone ikke får hjelpen hun trenger, eksploderte legen i sinne, kjeftet voldsomt på meg, uten å tenke på at mine to små barn satt og hørte på henne. "Kom deg ut og ta med barna dine", sa hun, mens hun pekte mot døra. Hun har et sinneproblem og bør vurdere sinnemestrings-kurs.

Ufølsom og brutal

Ukoselig opplevelse og svært lite forståelse for psykisk sykdom. Kom med feilaktig påstander og ingen sympati. Opplevde en intim undersøkelse som brutal og lite sensitiv. Anbefales ikke.