Oliver Skjelbred

Autorisasjon (2011)

Stadionlegesenter AS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ...
Fridtjof Nansensgate 21 3722 Skien
Oliver Skjelbred er en av 44 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Oliver Skjelbred

Beste legen

Oliver er smilende, tålmodig, ordentlig, hyggelig, nøye og flink. Han tar meg alltid alvorlig, sjekker ut og er veldig hyggelig å prate med. Kan enkelt snakke om alt med han. Han er nøye og tar meg på alvor, samt gir meg god tid. Jeg stoler på han og kommer aldri til å bytte.

O. Skjelbred er super men....

Sekretærene på legesenteret er direkte ufyselige. De er uhøflige og frekke i telefonen (hvis de nedverdiger seg såpass at de svarer når det ringer), og yter null service overfor pasientene.
Den nedlatende holdningen deres begrenser seg dessverre ikke til telefonen, de er like ille ansikt til ansikt. Ser at flere har opplevd det på samme som meg flere år tilbake i tid, for meg er det ubegripelig at dette ikke har blitt tatt tak i!

Skjelbred derimot, er en hyggelig og empatisk lege som lytter og er imøtekommende. Ingenting vondt å si om ham! Hadde det ikke vært for at jeg er så fornøyd med legen hadde jeg byttet legesenter for lenge siden.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med legen vår. Tålmodig, lytter aktiv, tar oss på alvor, veldig profesjonell. Anbefaler på det sterkeste.

En ung lege, som viser interesse

En lege med god tid, som lytter til deg, og ikke framstår som stresset når man kommer inn. Jeg liker ofte unge/nyutdannede leger, de brenner for jobben sin, imosetning til mange av de gamle traverne. Her har du en av de unge spreke :-)

Super lege

Dette er en lege som er dyktig i sin profesjon. Han lytter, og tar deg på alvor. Han strekker seg langt for at du som pasient skal få en best mulig behandlig. Kun positivt å si om han :)