Irene Holte Skugstad

Autorisasjon (1996)

Bø Legesenter AS Telefonnummer35 05 91 0035 05 91 ...
Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark
Irene Holte Skugstad er en av 12 fastleger i Midt-Telemark

Siste vurderinger av Irene Holte Skugstad

Kunnskapsrik, oppriktig og interessert

Irene har vært fastlegen min i over 11 år og har i perioder vært hos henne ofte. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri vil bytte fastlege. Hun er selvfølgelig dyktig, kunnskapsrik og grundig. Det tenker jeg man kan forvente, men hun er så mye mer enn det. Jeg opplever henne genuint interessert, omsorgsfull og empatisk, støttende og positiv. Jeg opplever henne engasjert og løsningsorientert. Jeg mener det er helt tydelig at hun brenner for yrket og at hun ønsker meg alt godt. Hver eneste gang.

Hun er nesten alltid 30 minutter forsinka. Noen ganger mer enn det. Hun beklager hver gang. Men dette kan hun være stolt av spør du meg. Hun tar seg alltid god tid og bryr seg ikke om de korte tidsrammene som er satt til 1 legetimeavtale. Ville ikke gjort meg noen verdens ting å vente 1 time heller! Det har skjedd det og. Det er uansett verdt det.

Jeg kan ikke få skrytt nok av henne!

mvh.

Samvittighetsfull lege !

Irene Skugstad ønsker det beste for sine pasienter og er ekte omsorgsfull - hun er opptatt av helheten - både fysisk og psykisk helse, at dette henger sammen !
Føler hun er til å stole på !
Hun har alltid mye å gjøre og kan til tider virke litt stressa - men samtidig mener jeg hun har god oversikt over pasientens situasjon.

Fantastisk lege

Flink til å ta seg tid til å lytte til pasienten og finne løsninger sammen

En god lege

Irene er en dyktig lege som tar meg som pasient alvorlig og jeg opplever at hun bryr seg om meg. Hun undersøker grundig og gir god og forståelig informasjon.