Ida Tornholm

Autorisasjon (1988)

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ...
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Ida Tornholm er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Ida Tornholm

Effektiv og tilgjengelig

Ida er trygg i faget sitt, effektiv og nesten alltid tilgjengelig. Jeg er kjempe fornøyd med henne og kan trygt anbefale henne videre til andre.

Tilgjengelig og dyktig fastlege

Ida er den første legen jeg opplever å ha tilgjengelig når jeg trenger det. Hun tar deg på alvor, og det er ingen tvil om at hun kan det hun holder på med. Jeg føler meg ivaretatt og trygg hos henne!

Trygg og sterk

Jeg har hatt Tornholm som fastlege i snart 20 år; og jeg håper jeg aldri må bytte. Hun tar meg alltid på alvor, og er ærlig mot meg. Hun er effektiv samtidig som hun tar seg tid til å undersøke saken grundig. Man kan føle seg trygg på å snakke om ting man som pasient kanskje opplever som litt vanskelig. Hun er en tøff dame som har sett mye, og hun griner ikke på nesa av betente sår o.l.

Trygg lege

Har hatt Ida som fastlege i mange år. Hun har alltid lyttet, og hjulpet til med nødvendig pleie for småting som til større og mer alvorlige hendelser. Effektiv, kunnskapsrik og ryddig.

En lege som er genuin.

Har hatt Ida Tornholm som fastlege i mange år,både til meg selv og nå min sønn. Har ikke rent ned dørene,men de gangene jeg virkelig har hatt behov for legehjelp ,oppfølging og behandling,så har hun vært veldig grundig,vist forståelse og det er tydelig at kunnskapen i faget sitt er stor. Hun får en til å føle seg komfortabel med sitt vesen,slik at det er lettere som pasient å snakke ut. kan anbefale henne på det varmeste hvis hun står med ledig plass. Dessverre for de som ser etter ny fastlege,så har hun sjeldent åpning for nye pasienter.