Ida Tornholm

Heistad Legekontor AS

1988

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Ida Tornholm er en av 38 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Ida Tornholm

Trygg og sterk

Jeg har hatt Tornholm som fastlege i snart 20 år; og jeg håper jeg aldri må bytte. Hun tar meg alltid på alvor, og er ærlig mot meg. Hun er effektiv samtidig som hun tar seg tid til å undersøke saken grundig. Man kan føle seg trygg på å snakke om ting man som pasient kanskje opplever som litt vanskelig. Hun er en tøff dame som har sett mye, og hun griner ikke på nesa av betente sår o.l.

Trygg lege

Har hatt Ida som fastlege i mange år. Hun har alltid lyttet, og hjulpet til med nødvendig pleie for småting som til større og mer alvorlige hendelser. Effektiv, kunnskapsrik og ryddig.

En lege som er genuin.

Har hatt Ida Tornholm som fastlege i mange år,både til meg selv og nå min sønn. Har ikke rent ned dørene,men de gangene jeg virkelig har hatt behov for legehjelp ,oppfølging og behandling,så har hun vært veldig grundig,vist forståelse og det er tydelig at kunnskapen i faget sitt er stor. Hun får en til å føle seg komfortabel med sitt vesen,slik at det er lettere som pasient å snakke ut. kan anbefale henne på det varmeste hvis hun står med ledig plass. Dessverre for de som ser etter ny fastlege,så har hun sjeldent åpning for nye pasienter.

Flott lege som tar deg på alvor

Ida er en flink lege som tar alle spm og problemer på strak arm. Meget fornøyd, hatt henne i alle år og kommer til å beholde henne i lang tid.

Har en rimelig heftig sykdomshistorie, så hun har fått "testet" seg med meg og bestått med gullstjerner. Utrolig snill, omtenksom og lett å snakke med. Dersom jeg har ett problem så kommer hun alltid med løsninger.

Absolutt annbefales!

Den beste legen jeg har hatt.

Hun tar meg alltid på alvor, er nøye og finner alltid ut hva det er som kan feile meg. Er hun i tvil, er hun ikke sen om å sende meg en henvisning videre til spesialister. Har hatt henne som fastlege i mange år, og jeg er meget fornøyd og føler meg godt ivaretatt...