Torfinn Kleive

Tlf: 67 16 75 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torfinn Kleive er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torfinn Kleive

Sympatisk og dyktig

Jeg er svært fornøyd med Dr. Kleive etter flere år som hans pasient. Har flyttet, men beholdt han som fastlege. Jeg føler meg sett og lyttet til, og at han tar det jeg kommer med på alvor. Oppleves som en lege som virkelig trives i jobben sin, og det smitter over på meg som pasient ved at jeg føler meg trygg på at jeg har en motivert og fornøyd lege. Med så mange pasienter blir jeg også slått over hvor godt han husker og hvor godt han tar imot den enkelte. Det er godt å komme til en lege man føler husker deg, og som smiler og er varm.

Er også generelt fornøyd med legekontoret, da de har et hyggelig personale i resepsjonen og en god ordning ved sykdom/ferie hos fastlegene.

Sympatisk og dyktig!

Denne legen stoler jeg på!
Han er sympatisk, har humor, tar seg god nok tid og han tar pasientene sine på alvor!
Han er seriøs, holder det han lover og er rask med tilbakemeldinger.
Anbefales!

en lege jeg kan regne med

Torfinn Kleive er en lege jeg har min fulle tillit til. Han er vennlig, medmenneskelig og lyttende. Han kan jeg komme til selv om jeg ikke er "syk", men føle at livet er tungt noen ganger. Han kan ringe for å høre hvordan det står til. I det hele tatt føler jeg at han er den jeg kan prate med om så og si alt. Det er godt

Veldig bra lege

Har hatt han som lege i 30 år nå.
Fantastisk lege som ser deg og hører på deg.
Anbefales.
Det er som regler forsinkelser men det gjør ikke noe.
Forsinkelsene blir vel fordi at han tar godt vare på pasientene og ikke hører på dem.

Fornøyd

Ble min fastlege (byttet fra samme senter) etter at han tok meg imot akutt ved noen anledninger. Opplever konsultasjon og oppfølging som god. Hyggelig, effektiv, lydhør og proffesjonell.

For lange ventetider

Jeg er godt fornøyd med Torfinn Kleive i pasientsamtaler og behandling for øvrig. Problemet er dårlig tilgjengelighet på Østerås legekontor. Ventetid på telefon er vanligvis 10 - 15 minutter - noen ganger mer enn 20 minutter. Vanlig ventetid på legetime er to - tre uker. Dette går langt ut over reglene for fastleger, men legekontoret har vist liten vilje til å endre situasjonen.

Den beste legen jeg har hatt

Det var befriende å komme til Torfinn Kleive. Han var greit å få time i løpet av ønsket tid. Han gir inntrykk av å interessere seg for deg og det er greit å få de råd jeg hadde behov for.

Noen bedre lege skal du lete lenge etter.

OK lege, men..

OK lege når man slipper til, altfor vanskelig å få time de få gangene jeg har behov sånn ca. en gang pr andre år.
Hadde akutt behov for time i sommer med stråling nedover beina.
Kom ikke gjennom telefonen i den åpne halvtimen på morgenkvisten.
Møtte opp og fikk beskjed om å ringe neste morgen.
Orket ikke smertene så lenge og dro til Volvat.
Fikk hjelp der med diagnose prolaps.

Dette kunne f.eks vært blodpropp og svært prekært å få behandling i tide.