Torfinn Kleive

Østerås Legekontor
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Torfinn Kleive er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torfinn Kleive

God kompetanse, og meget forstårelsefull

Har hatt Dr kleive siden jeg var liten, han tar seg tid og ingen spørsmål er dumme. Utrolig proff. anbefaler Dr kleive

Trygg og omsorgsfull

Føler en trygghet hos Kleive, føler han er oppriktig interessert i at jeg skal ha det bra: rask og god oppfølging, alltid hyggelig.

Bra

Smiler, hilser, hører, flink, hyggelig. Anbefaler han siden mann må sitte å vente ganske lenge i venterom. Når det gjelder akutt time , får mann samme dag .lang ventetid på tlf

Sympatisk og dyktig

Jeg er svært fornøyd med Dr. Kleive etter flere år som hans pasient. Har flyttet, men beholdt han som fastlege. Jeg føler meg sett og lyttet til, og at han tar det jeg kommer med på alvor. Oppleves som en lege som virkelig trives i jobben sin, og det smitter over på meg som pasient ved at jeg føler meg trygg på at jeg har en motivert og fornøyd lege. Med så mange pasienter blir jeg også slått over hvor godt han husker og hvor godt han tar imot den enkelte. Det er godt å komme til en lege man føler husker deg, og som smiler og er varm.

Er også generelt fornøyd med legekontoret, da de har et hyggelig personale i resepsjonen og en god ordning ved sykdom/ferie hos fastlegene.

Sympatisk og dyktig!

Denne legen stoler jeg på!
Han er sympatisk, har humor, tar seg god nok tid og han tar pasientene sine på alvor!
Han er seriøs, holder det han lover og er rask med tilbakemeldinger.
Anbefales!