Torfinn Kleive

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Torfinn Kleive er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Torfinn Kleive

Sympatisk og dyktig!

Denne legen stoler jeg på!
Han er sympatisk, har humor, tar seg god nok tid og han tar pasientene sine på alvor!
Han er seriøs, holder det han lover og er rask med tilbakemeldinger.
Anbefales!

en lege jeg kan regne med

Torfinn Kleive er en lege jeg har min fulle tillit til. Han er vennlig, medmenneskelig og lyttende. Han kan jeg komme til selv om jeg ikke er "syk", men føle at livet er tungt noen ganger. Han kan ringe for å høre hvordan det står til. I det hele tatt føler jeg at han er den jeg kan prate med om så og si alt. Det er godt

Veldig bra lege

Har hatt han som lege i 30 år nå.
Fantastisk lege som ser deg og hører på deg.
Anbefales.
Det er som regler forsinkelser men det gjør ikke noe.
Forsinkelsene blir vel fordi at han tar godt vare på pasientene og ikke hører på dem.

Fornøyd

Ble min fastlege (byttet fra samme senter) etter at han tok meg imot akutt ved noen anledninger. Opplever konsultasjon og oppfølging som god. Hyggelig, effektiv, lydhør og proffesjonell.

For lange ventetider

Jeg er godt fornøyd med Torfinn Kleive i pasientsamtaler og behandling for øvrig. Problemet er dårlig tilgjengelighet på Østerås legekontor. Ventetid på telefon er vanligvis 10 - 15 minutter - noen ganger mer enn 20 minutter. Vanlig ventetid på legetime er to - tre uker. Dette går langt ut over reglene for fastleger, men legekontoret har vist liten vilje til å endre situasjonen.