Tormod Akeren

Autorisasjon (2009)

Tormod Akeren er en av 3 fastleger i Gjerstad

Siste vurderinger av Tormod Akeren

Tormod er topp!

Tormod er en super lege som alltid tar mine små og store problemer på alvor. Han tar seg god tid og forklarer grundig. Han er veldig opptatt av å finne ut av hva som er problemet og henviser deg så fort han skjønner at det er utenfor hans kompetanseområde.
Det finnes ingenting negativt å si om Tormod. Han er en dyktig lege og har alltid en god kommentar på lager.

Fantastisk!

Tormod er den beste legen jeg noen gang har vært borti. Han har alltid svar på det du spør om, gir gode råd og forklarer godt. Tar seg veldig god tid til pasientene og ingenting er et problem!
Jeg føler meg heldig som har han som fastlege! :)

Kunnskapsrik og trygg

Veldig fornøyd med min lege. Seriøs,kunnskapsrik og flink lege. Han tar seg god tid og lytter til pasientene sine.

Den beste legen!

Han er flink, snill og alltid på humør. Tar seg god tid og er en god lytter. Jeg er alltid Veldig godt fornøyd etter besøk hos han.

Gjerstads beste lege

Han er i mine øyne en av de beste legene jeg har hatt. Han tar meg på alvor selv om jeg er ung og uerfaren, samtidig som han forklarer situasjonene med et språk man kan skjønne. Han følger opp det vi snakker om og tar seg tid til flere enn en sak per legetime, noe som er veldig greit. Veldig seriøs, men samtidig full av humor!