Gjerstad Kommune Helse Og Omsorg Legekontor

Brokelandsheia 52 4993 Sundebru

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerstad Kommune Helse Og Omsorg Legekontor

varm og grundig

Lege: Silje Haavind Akeren Skrevet

Hver gang jeg har vært hos Silje, har jeg følt at hun tar meg på alvor, setter av god tid og gir meg en trygghet. Hun er varm og omsorgsfull. Hun er kunnskapsrik og veldig lett å samarbeide (og snakke) med.

En lege som ser deg!

Lege: Olav Bentzen Skrevet

Olav er den type lege som får deg til å føle deg ørlite bedre så fort du møter han i døra.
Han er imøtekommende, interessert og løsningsorientert.
Han gir deg fullt fokus og lytter til alt du sier, han stiller gode spørsmål og gir forståelige svar.
Og kanskje viktigst av alt så er Olav helt fantastisk med barn!
En dyktig lege som anbefales på det sterkeste!

Ubrukelig som fastlege når vedkommende sjelden er på jobb.

Lege: Silje Haavind Akeren Skrevet

Følger ikke opp pasienter med avklart behov for reseptbelagte medisiner. De blir dermed gående med store smerter på grunn av manglende resept. Gjerstad Kommune er klar over omfattende og langvarige problemer med disfungerende legeordning i kommunen, men gjør lite eller ingenting for å bedre på situasjonen. Dessverre er det ikke tilstrekkelig antall andre leger ved legekontoret til at de dekker inn for konstant fraværende kolleger. Det er heller ikke andre leger som har ledige plasser på sine lister i Kommunen. Gjerstad legesenter er en stor vits...

Tormod er topp!

Lege: Tormod Akeren Skrevet

Tormod er en super lege som alltid tar mine små og store problemer på alvor. Han tar seg god tid og forklarer grundig. Han er veldig opptatt av å finne ut av hva som er problemet og henviser deg så fort han skjønner at det er utenfor hans kompetanseområde.
Det finnes ingenting negativt å si om Tormod. Han er en dyktig lege og har alltid en god kommentar på lager.

Fantastisk!

Lege: Tormod Akeren Skrevet

Tormod er den beste legen jeg noen gang har vært borti. Han har alltid svar på det du spør om, gir gode råd og forklarer godt. Tar seg veldig god tid til pasientene og ingenting er et problem!
Jeg føler meg heldig som har han som fastlege! :)