Kari Thori Kogstad

Gjerdrum legesenter

Nystuen 1 2022 Gjerdrum
Kari Thori Kogstad er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Kari Thori Kogstad

Dyktig og kompetent lege.

Fra første time fikk jeg et godt inntrykk. Følte meg hørt og tatt på alvor. Hun har en god måte å være løsningsorientert på og tar med pasienten på veien.

Trygg

Kari Skogstad Thori er en hyggelig, imøtekommende og lyttende lege. Hun er interessert i pasienten og følger opp prøve svar og ringer hvis det er noe hun trenger å drøfte med pasienten. Hele familien har henne som fastlege og vi føler oss godt ivaretatt av Kogstad!

Profesjonell , lyttende og forståelsesfull

Jeg har hatt Kari T. Kogstad som fastlege siden 2004. Siden den gang har jeg flyttet, men tviholder på en superbra lege ! Hun er profesjonell , lyttende og forståelsesfull. Slike leger skal en i hvert fall ikke bytte bort.
Kan være en utfordring å få time på Gjerdrum legesenter etter at rutinene ble endret. Kun time fra en dag til dagen etter. Det passer i hvert fall meg meget dårlig å ikke kunne planlegge litt lenger frem.
(legen kan ikke klandres for det)

En lege som hører på deg!

Jeg har tidligere hatt legeskrekk, men den er nå forsvunnet takket være min fastlege, som jeg har hel og full tillit til!

Dr-Smart

En god lytter, stor porsjon vilje til å ha innsikt i andres situasjon. Avsetter tid, er fleksibel, og samtidig effektiv. Virker til å ha god kjennskap til andre samarb.instanser, henviser ved behov. God evne til å reflektere høyt med pasienten, opptrer både direkte og profesjonell, gir inntrykk av å ha oversikt og være foreberedt. Fremstår som oppriktig interessert i det aktuelle og individuelle behov/situasjon/sykdom. Dyktig fastlege, og legekontoret er behagelig å forholde seg til og fører god service. Topp-karakter!