Torunn Bjerve Eide

Autorisasjon (2002)

Torunn Bjerve Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Bjerve Eide

Lite empatisk. Teknisk tilnæming til mennskelig lidelse

Fikk en vond opplevelse av å bli møtt med lite forståelse. Lite interessert i å ta imot og tro på det jeg ønsket å formidle. Det var sårende og "kaldt" noe som forsterket min lidelse ytterligere. Sikkert tilfredstillende mtp tekniske prosedyrer men mindre god på kommunikasjon og medlevelse

Samlebånd mentalitet, skal ha penger for alt..

Dårlig service, føles som hun vil ha deg ut av døra raskest mulig..

Super fornøyd med Torunn som fastlege!

Syns Torunn lytter, svarer på mine spørsmål, er nyggelig og fagligt sterk.

Super fastlege

Hadde mitt første møte med Torunn i dag og visste ikke helt hva jeg skulle forvente etter å ha lest blandede tilbakemeldinger her. Hun var svært hyggelig og håndhilste på meg. Hun gikk rett på sak og jeg oppfattet henne som svært profesjonell og kunnskapsrik. Hun kom med gode og argumenterte råd og hun hadde svar på alt jeg lurte på. Alt i alt er jeg storfornøyd med henne.

Jeg var fornøyd!

Jeg hadde henne som fastlege der hun tidligere var ansatt, til hun sluttet og flyttet. Hun virker gjerne litt kald og lite interessert før man blir kjent, men jeg har absolutt inntrykk av at hun er forståelsesfull og interessert - det bare tar litt tid før man merker det. Hun er effektiv, noen ganger litt for effektiv. Ting går kjapt, og man kan av og til føle at man ikke fikk lagt frem alt man skulle når timen er over.

Hun snublet over noe relatert til mitt problem i en helt annen sammenheng, og sendte meg plutselig brev med hva hun hadde funnet, oppfordret meg til å ta en samtale med henne om det og mye informasjon hun fant om hjelpemiddelet det gjaldt. En dårlig lege hadde aldri tatt seg bryet med noe slikt!

Eide er kanskje ikke for alle, men hun er flink og nøye. Jeg har ingen problemer med å anbefale henne.