Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Faglig dyktig men svak på omsorg/empati

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har hatt Bjørner som fastlege i 5 år og gjennom flere tøffe perioder. Jeg begynte hos henne etter at jeg gikk på en skikkelig smell etter en lang periode med ekstremt mye jobb, press og stress. Som typisk "flink pike" satt det langt inne å gå til lege for å få hjelp. Opplevde Bjørner som svært lite empatisk, selv når jeg brøt helt sammen på kontoret hennes. Hun henviste meg bare til psykolog og sykemeldte meg. I videre oppfølging har denne rollen hennes vært uendret, og på et tidspunkt var jeg så desperat etter "rett" hjelp at jeg nærmest skrek til henne. Det var eneste gangen jeg har følt at hun har tatt meg på alvor og faktisk hjulpet meg. Bjørner er uten tvil faglig dyktig, og flink til å henvise, men er man en pasient med mer sammensatte symptomer er hun ikke like flink til å værken lytte eller vise noen form for forståelse overfor en pasient og er svak på oppfølging.

Skiller seg ut veldig positivt!

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Torunn har vært min fastlege i ca 3 år og er den beste legen jeg har hatt. Hun skiller seg ut fra andre leger, på en veldig positiv måte. Torunn er dyktig, effektiv og imøtekommende. Dette er en lege man føler man kan stille alle slags spørsmål til uten at man føler seg dum/ til bry!
Anbefaler henne på det sterkeste! :)

Lang ventetid, men nøye

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Du må bestille time gjerne tre, fire uker i forveien. Når du kommer til avtalt tid, venter du gjerne lenge over avtalt tid, 30-40 minutter er ikke uvanlig. Legen har lest journalen før du kommer inn på kontoret og gjør en god jobb, men det du har sagt at du trenger hjelp til.

Grundig og tålmodig lege

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Tord Østberg er grundig, tålmodig og empatisk. En solid fastlege som jeg er svært fornøyd med, og som jeg på det varmeste kan anbefale.

Det eneste som trekker ned gjelder ikke Østberg som lege, men legekontoret han arbeider ved. Betjeningen i resepsjonen er ofte i svært dårlig humør, lite behjelpelige og tidvis frekke og ubehagelige. Dette er synd, da legene som arbeider der er såpass dyktige og godt likt. Helhetsinntrykket trekkes kraftig ned av resepesjonen og spesielt de som betjener telefonen ved legekontoret.

Hun ser hele pasienten

Lege: Trine Bjørner Skrevet

En klok lege som evner å skille mellom differensialdiagnoser, gjør passe masse utredning til at man føler seg ivaretatt og trekker i trådene for action når det virkelig gjelder. Takk!