Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

Empatisk

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Empatisk og lytter til problemene dine. Har dog en tendens til å henvise til private klinikker og spesialister, mange av dem personlige bekjente. Dette blir fort dyrt. Men er en klar over dette er det bare å si ifra til ham at en ikke har råd til slikt fordi en for eksempel er student eller lignende, og det er uproblematisk for ham å henvise til offentlige klinikker isteden.

Veldig dreven og kunnskapsrik. Hans svakhet er ben og ledd, og det kan anbefales å være årvåken og følge opp litt selv hvis han ikke tar leddproblemer du har så alvorlig som du forventer.

Må smøre deg med tolmodighet til timene; ofte opptil 30 minutter forsinka, og bestilling av timer må skje rundt 2-4 uker i forveien.

Klinikken i seg selv er veldig moderne med alt av utstyr en kan forvente i den moderne, digitale tidsalderen vi lever i. Personalet er hyggelige og imøtekommende. De eneste gangene de har vært noe annet enn hyggelige har vært engangstilfeller, og i ettertid har jeg møtt de samme folkene i bedre humør. Med andre ord: personalet er mennesker de også, med gode og (få) dårlige dager.

Trygg og fin

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

En fantastisk lege, imøtekommen og tar meg på alvor.
Jeg kom litt for sent til konsultasjonen, men han tok imot meg likevel og satte av god tid.

Meget dyktig

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Har hatt Bjørner som fastlege nå i rundt fire år, og er meget fornøyd. Har vært hos henne flere ganger i året, med både psykiske og fysiske plager, og det siste året for utredning av kronisk sykdom. Har aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor!
Bjørner kan virke litt kort og er veldig direkte, men jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og hun er ikke redd for å henvise videre om det er noe som må følges opp.
Ser flere har kommentert GU hos henne, jeg har tattdet flere ganger og hun har alltid vært betryggende og rask, har ikke opplevd ubehagelige situasjoner rundt dette.
Tror kanskje ikke man bør velge Bjørner om man er vár for ærlige og direkte mennesker. Om man derimot ønsker en ærlig lege som tar deg på alvor og sikrer rask behandling, anbefaler jeg Bjørner på det sterkeste!

Kompetent og bunnsolid

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Trine Bjørner har vært min fastlege i over 30 år, og jeg er veldig fornøyd! Hun har behandlet meg gjennom bl.a. svangerskap og fast «vedlikehold» av helsen etter 50. Hun klarte å fange opp at jeg hadde toksoplasmose i svangerskapet og sikret meg en spesialistbehandling hos det som da var landets fremste ekspert på området. Som et resultat fikk jeg en sunn og frisk sønn, på tross av smitten. (Han er nå 25.) Jeg har alltid 100% tillit til vurderingene hennes, og liker at hun hele tiden er forskningsbasert, saklig og praktisk.

Anbefales ikke!

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Hun er veldig på å fremme bruk av medisiner, lytter ikke nok til pasienten før hun drar konklusjoner og er usedvanlig nedlatende når man ikke er enig eller skeptisk mot noe. Hun vil gjerne gjennomføre behandlingene selv heller enn å gi henvisning.