Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Fantastisk fastlege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Utrolig kunnskapsrik fastlege, som lytter og viser interesse for å finne ut hva som er galt.

Var innom 2 kjappe fastlege bytter før jeg fant han. Nå går både samboer og heldigvis også barnet vår hos ham!
Han har vært lege på helsestasjon så meget god erfaring med små barn.

Flink til å se rett i øyne

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Hele tiden trodde jeg at jeg har blitt tatt på alvor og hørt. Jeg hadde inntrykk om at jeg hadde en grei fastlege. Men, beklagevis, måtte byttes underveis.

Veldig dyktig

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Hun er kjapp og effektiv selv om hun tar den tiden hun trenger. Litt forsinkelser blir det jo, men tror det gjelder alle leger.
Hun lytter uten å avbryte så mye og er veldig direkte. Jeg liker det. Ser noen her skriver hun er uempatisk, men slik har jeg aldri opplevd henne.
Hun er også kjapp med å henvise og har ingenting imot å sende folk på sykehuset om hun tenker det er en liten sjanse for at det er lurt. Heller litt for ofte enn litt for sjeldent. Husker også at hun for noen år siden gikk ut i avisen og ba folk gå oftere til legen med småting også, så hun bryr seg absolutt. Hun blir min lege så lenge det er mulig.
Hun er også kjapp til å svare på meldinger og fornye resepter på helenorge.no så man slipper legetime for sånt.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har hatt Reberg som lege i mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Han er den første legen jeg har hatt en ordentlig god opplevelse med. Han fremstår varm og empatisk, oppleves å ha god tid til tross for at tiden er knapp, og er veldig kunnskapsrik. Har alltid følt meg i veldig trygge hender hos Reberg og vil anbefale han videre til andre på det sterkeste. Hadde jeg ikke flyttet ville jeg gått til han i mange år til.

Dyktig men streng

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg byttet til henne grunnet anbefaling fra en annen lege. Jeg går ut fra at hun er dyktig og ansvarsbevisst. Men hun virker kald og streng. Hun prøvde ikke i det hele tatt å finne ut hvem jeg var. Det første hun gjorde var å gå gjennom mine resepter og det føltes som et avhør. Hun tok vekk min migreneprofylakse og resultatet var tilbakefall. Medisinen jeg tok før ble seponert og den jeg har nå hjelper ikke. Never change a winning team. If it ain't broken, don't fix it. Jeg opplevde ikke at hun hørte på meg.