Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Hun ser hele pasienten

Lege: Trine Bjørner Skrevet

En klok lege som evner å skille mellom differensialdiagnoser, gjør passe masse utredning til at man føler seg ivaretatt og trekker i trådene for action når det virkelig gjelder. Takk!

Trygg og empatisk

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Trygg og empatisk lege. Stiller alltid opp og tar meg som kunde seriøst.
Profesjonell lege som er tilstedeværende uansett årsak.
Eneste minus er at han er svært opptatt og det alltid er litt for lang ventetid på venterommet før det er klart; pluss siden er at du får hjelpen du trenger

Fantastisk fastlege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Utrolig kunnskapsrik fastlege, som lytter og viser interesse for å finne ut hva som er galt.

Var innom 2 kjappe fastlege bytter før jeg fant han. Nå går både samboer og heldigvis også barnet vår hos ham!
Han har vært lege på helsestasjon så meget god erfaring med små barn.

Flink til å se rett i øyne

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Hele tiden trodde jeg at jeg har blitt tatt på alvor og hørt. Jeg hadde inntrykk om at jeg hadde en grei fastlege. Men, beklagevis, måtte byttes underveis.

Veldig dyktig

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Hun er kjapp og effektiv selv om hun tar den tiden hun trenger. Litt forsinkelser blir det jo, men tror det gjelder alle leger.
Hun lytter uten å avbryte så mye og er veldig direkte. Jeg liker det. Ser noen her skriver hun er uempatisk, men slik har jeg aldri opplevd henne.
Hun er også kjapp med å henvise og har ingenting imot å sende folk på sykehuset om hun tenker det er en liten sjanse for at det er lurt. Heller litt for ofte enn litt for sjeldent. Husker også at hun for noen år siden gikk ut i avisen og ba folk gå oftere til legen med småting også, så hun bryr seg absolutt. Hun blir min lege så lenge det er mulig.
Hun er også kjapp til å svare på meldinger og fornye resepter på helenorge.no så man slipper legetime for sånt.