Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg forstår ikke at det er så mange negative vurderinger av denne legen. Hun er både flink, trygg og imøtekommende.

Lytter, tar seg tid og følger opp

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Kan anbefale denne legen på det sterkeste. Han leverer på de faktorene som er viktigst: Trygg, lytter, tar seg tid og følger opp. I tillegg er han er alltid på jobb og er tilgjengelig når det trengs.

Faglig dyktig men svak på omsorg/empati

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har hatt Bjørner som fastlege i 5 år og gjennom flere tøffe perioder. Jeg begynte hos henne etter at jeg gikk på en skikkelig smell etter en lang periode med ekstremt mye jobb, press og stress. Som typisk "flink pike" satt det langt inne å gå til lege for å få hjelp. Opplevde Bjørner som svært lite empatisk, selv når jeg brøt helt sammen på kontoret hennes. Hun henviste meg bare til psykolog og sykemeldte meg. I videre oppfølging har denne rollen hennes vært uendret, og på et tidspunkt var jeg så desperat etter "rett" hjelp at jeg nærmest skrek til henne. Det var eneste gangen jeg har følt at hun har tatt meg på alvor og faktisk hjulpet meg. Bjørner er uten tvil faglig dyktig, og flink til å henvise, men er man en pasient med mer sammensatte symptomer er hun ikke like flink til å værken lytte eller vise noen form for forståelse overfor en pasient og er svak på oppfølging.

Skiller seg ut veldig positivt!

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Torunn har vært min fastlege i ca 3 år og er den beste legen jeg har hatt. Hun skiller seg ut fra andre leger, på en veldig positiv måte. Torunn er dyktig, effektiv og imøtekommende. Dette er en lege man føler man kan stille alle slags spørsmål til uten at man føler seg dum/ til bry!
Anbefaler henne på det sterkeste! :)

Lang ventetid, men nøye

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Du må bestille time gjerne tre, fire uker i forveien. Når du kommer til avtalt tid, venter du gjerne lenge over avtalt tid, 30-40 minutter er ikke uvanlig. Legen har lest journalen før du kommer inn på kontoret og gjør en god jobb, men det du har sagt at du trenger hjelp til.