Majorstuhuset legegruppe DA

Tlf: 23 33 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Trygg, hyggeleg, presis

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Trine Bjørner har vært veldig nøye med å sende meg til ultralyd, blodprøver, ringer meg dersom kolesterolet begynner å tippe til 7 ( ja, litt skremmende å bli oppringt, men du verden, det hjelper jo!)
Det at hun et kjapp og effektiv, -
vel-, det var en dansk mannlig vikar der engang som pratet høl i huet på alle. Jeg måtte vente 1 time, så takk til alle effektive "kjerringer" der ute!
Hyggelege folk på jobb på kontoret og laboratoriet et det også.
Håper du jobber til du er 75, dr. Bjørner 🤗 <3

Kunnskapsrik og empatisk fastlege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har hatt Dr. Reberg som fastlege siden jeg flyttet til Oslo for 3 år siden, og er utrolig fornøyd.
Han er behagelig og trygg å snakke med. Jeg føler alltid at han tar det jeg sier på alvor, og han er flink til å følge opp.

Ikke opplevd noen ventetid utenom det jeg er vant med hos fastleger, og har alltid fått time på dagen om det haster. Opplever ham som svært empatisk og kunnskapsrik, med genuin omtanke for pasientene sine.

Anbefales på det varmeste!

Lite medmenneskelig og svært lite løsningsorientert

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Sjeldent vært hos en lege som er så lite medmenneskelig.

Pratet stort sett bare i ring, uten å komme med noen fornuftig - hverken når det gjaldt årsak eller løsninger.

Etter mye spørsmål fra min side ble han ufin i tilbakemeldinger og irritert, rett og slett ikke interessert i å hjelpe meg. Han viste ekstremt lite forståelse.

Ikke til særlig stor hjelp

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har hatt Trine Bjørner som fastlege i flere år, store deler av tiden har hun ikke vært tilgjengelig og jeg har blitt henvist til andre leger på samme kontor. Det har fungert helt greit. I det siste har jeg fått timer hos dr. Bjørner, og hun virker dyktig innen fagfeltet, men er ikke særlig flink til å være interessert eller imøtekommende. Man får en følelse av at hun har dårlig tid, ikke bryr seg særlig, men tvert imot synes at du er dum som stiller spørsmål om vanlige bekymringer eller plager. Jeg har også fått beskjed om at det er umulig å undersøke enkelte ting som jeg nå har skjønt er ganske vanlig. Fikk en følelse av at hun svarte det fordi hun hadde dårlig tid eller ikke gadd å gjøre jobben sin, og det ser jo ut til å stemme. Jeg kommer til å bytte fastlege.

Føler meg heldig som har dr. Østberg som fastlege!

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Har hatt dr. Østberg om fastlege i mange år, er meget fornøyd - på alle måter! Blir sett, hørt og fulgt opp.

Ekstremt dyktig lege

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Torunn Eide er en utrolig kunnskapsrik, ærlig og effektiv lege. Min opplevelse er at hun har en evne til å se deg som person og akseptere deg uansett livssituasjon. Kunne ikke vært mer fornøyd med min nye fastlege.

Trygg og hyggelig lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Dr.Reberg, både hva gjelder mine barn og meg selv. Han er proffesjonell, flink med barn og får meg til å være helt trygg på de rådene han gir.

Kan absolutt anbefales!

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Dr. Reberg har vært min fastlege i mange år, og jeg er meget fornøyd. Han er en profesjonell, men samtidig sympatisk lege som tar meg på alvor. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og grundige lege!

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Jeg har vært pasient hos Østberg i tre år nå. Jeg opplever han som veldig grundig, løsningsorientert og faglig dyktig. Han har tatt meg på alvor, og sendt meg videre til sykehus når det har vært nødvendig. Han er god å snakke med, og har hjulpet meg gjennom et par utfordrende hendelser. Alltid ganske lang ventetid, men har aldri opplevd at legen ikke har hatt tid til meg, så da går det egentlig greit. Anbefaler denne legen på det sterkeste.

Profesjonell og effektiv

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Torunn Eide som fastlege. Hun er profesjonell og saklig, og alltid veldig hyggelig. Hun er også effektiv, og jeg kommer alltid inn til avtalt tid, kun mindre avvik.

Jeg følte meg dum.

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Trine Bjørner er uten tvil en god lege. Kjempeflink og i grunnen ganske hyggelig. Likevel følte jeg meg litt dum og flau etter å ha vært på undersøkelse hos henne, da hun virket litt nedlatende. Dette var min første legetime i voksen alder, og jeg ble litt sjokkert over mangel på forståelse og behjelpelighet. Hun er nok en lege som passer bedre for folk som er litt mer erfaren i helsesektoren, om man kan si det.
Selv tror jeg at jeg bytter til en lege med litt bedre tid og forståelse, slik at jeg føler meg "tryggere".

Veldig fornøyd

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Jeg bytter fastlege nå pga flytting, men jeg vil virkelig anbefale Tord Østberg som fastlege. Han er veldig lyttende og grundig, og jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Dyktig og empatisk

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg byttet fastlege til Brynjar Reberg, og opplevde i mitt første møte å bli godt tatt i mot, på en vennlig og empatisk måte. Han fulgte godt opp min kroniske sykdom og tok seg god tid til å gi meg grundig informasjon min tidligere fastlege aldri hadde gitt meg etter flere års behandling.

En tid senere ble jeg utbrent pga jobb- og privatmessig årsaker, og han tok situasjonen min på alvor med en gang. Jeg opplevde han som oppriktig interessert i meg og min situasjon, og som en svært god støttespiller i prosessen. Takket være god oppfølging og henvisning til psykolog kom jeg etter hvert tilbake i full jobb.

Jeg anbefaler han på det varmeste, det er en lege som oppleves som dyktig både på det medisinske og menneskelige.

Litt for rask, virker uinteressert og distrahert

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har stort sett hatt en grei samtale med ham, men samtidig hatt en følelse av at han ikek var så engasjert. Jeg har ikke store helseproblemer utover det som er jobbrelatert, som f.eks. senebetennelse / musearm, trøtthet, ryggsmerter osv. Men jeg har hatt vondt på høyre fot og bein, det har jeg sagt til ham flere ganger, det er til tider svært smertefult (til grader at jeg ikke får sove). Han bare sier at ta smertestillende og hvil ut, så går det over. En annen ting er at etter at jeg fikk ham som min fastlege fikk jeg aldri spørsmål om en grunndig kartlegging eller oppfølging som ny pasient. Siden jeg er helt ny "kunde" anser jeg dette som helt vanlig og nødvendig rutine slik at legen og pasienten blir godt kjent med hverandre. Jeg er kvinne som akkurat har fylt 40 år, så det er en el kvinnelige tester jeg trenger å ta. Men han informerer meg aldri om slike ting, gir ikke noe råd, eller stiller gode oppfølgingsspørsmål. Har lenge vurdert å bytte fastlege.

Ikke tilstede som person

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Var til konsultasjon hos Bjerve og inntrykket var at her var det samlebånd, raske konklusjoner og så ut så raskt som mulig.

Veldig lite ble gjort for å forsøke å få meg til å føle at jeg ble tatt på alvor utover selve regningen. Nesten bisarr opplevese. Jeg følte meg nesten litt brukt når jeg ble sendt på dør.

Stødig

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Eg opplever ho som ein flink og stødig lege - som tar deg på alvor og som lyttar. Det er kort ventetid på kontoret, og ho huskar historikken din.

Anbefalte

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Torunn er fantastisk. Hun har alltid vært veldig snill, profesjonell og imøtekommende til meg. Når jeg leser noen av de negative kommentarene, kjenner jeg ikke dem i det hele tatt. Jeg vil anbefale henne helhjertet. En veldig omsorgsfull lege.
SM

Kan ikke anbefalles!

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Bor I Sverige så jeg hadde bestilt timen min 2 uker innen jeg skulle til Oslo. Förste og siste besök, sitter en time og venter uten at noen som helst sier noenting om at legen er forsinket. En eldre dame för meg har allerede ventet I 1,5 time uten å komme inn og bemerker til meg at det er svärt vanlig at man må vente I over en time hver gang. Jeg reiser uten at jeg kommer inn den dagen og vil gjerne fraråde andre å bruke denne legen! Det finnes masse fastleger som har respect for din tid!!!

Upålitelig

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Ser at mange oppfatter dr. Reberg som en som bryr seg. Enig i at han virker slik. Men når man har vært der mange ganger nok (jeg har tre små barn, så i vintersesongen kan det bli mange besøk), skjønner man at han er en dyktig skuespiller. Han har aldri noen sinne gitt uttrykk for å dra kjensel på hverken meg, eller noen av barna mine, han har aldri spurt hvordan det går med noen av oss, og han har tatt veldig lett på ting som senere har vist seg å være alvorlig. Dråpen var da jeg fikk en regning i posten etter å ha avbestilt en time for ett av barna mine mandag morgen pga omgangssyke. I tillegg til dette, er enkelte av damene som tar telefonen kronisk i ekstremt dårlig humør, det er vanskelig å få time, og de er alltid minimum en halvtime forsinket (da er det hyggelig å sitte ved siden av et barn som har omgangssyke, eller hva?) Nei. Finn deg et annet kontor.

Trygg og flink

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Brynjar er rett og slett en veldig god fastlege. Jeg opplever at han tar meg seriøst, og setter av god tid. Han er en sympatisk type som virkelig bryr seg. Han passer alltid på å informere på en måte som gjør at man hele tiden forstår hva som skjer og hva som vil skje videre. Han kikker ikke på klokken for å passe på at man ikke går over tiden til legetimen, han er opptatt av at jeg som pasient skal føle at jeg forstår hva som skjer og henge med. Han stiller gode og "riktige" spørsmål og man føler han forstår problemet. Jeg har kun gode opplevelser med Brynjar, og opplever han som profesjonell, omsorgsfull, informert, og opptatt av løsninger som man som pasient er komfortabel med, som samtidig funker. Jeg anbefaler Brynjar på det varmeste.