Majorstuhuset legegruppe DA

Tlf: 23 33 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Uinteressert og nedlatende

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg må si at jeg er veldig enig i mange av de vurderingene som er skrevet her. Jeg går ikke ofte til legen, og de få gangene jeg har vært ho henne siden 2008, har jeg nesten uten unntak gått ut fra legekontoret og følte meg «dum». Hun virker ikke interessert og viser ingen empati. Jeg oppfatter det nesten slik at hun ikke liker jobben sin som fastlege.

Jeg har tatt med min datter en gang til henne, men det blir ikke flere besøk. Neste gang hun måtte til legen, så dro vi heller til Volvat. Og det sier litt... man skal ikke føle seg dum og usikker når man har vært hos legen. Men det har jeg gjort hver gang. Og ofte glemt å spørre om ting fordi jeg blir stresset av hennes væremåte.. Har må endelig fått fingeren ut og skiftet fastlege.

Verste legen jeg har vært hos

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

En kald og nedlatende. Styr unna denne legen. Hadde null kommunikasjonsferdigheter, var utrolig nedlatende.

Ikke flink på oppfølging

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Hun vegrer seg mot å videresende pasienter til spesialister. Setter gjerne diagnose selv, å utrykker gjerne tvil om andre legers tidligere diagnoser. Funker sikkert greit for de som er forkjølet 1 gang i året. Men for langtidssyke er hun ikke flink på oppfølging,- tar selv lite initiativ for å få fremgang i sykdomsforløpet.

Trygg, hyggeleg, presis

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Trine Bjørner har vært veldig nøye med å sende meg til ultralyd, blodprøver, ringer meg dersom kolesterolet begynner å tippe til 7 ( ja, litt skremmende å bli oppringt, men du verden, det hjelper jo!)
Det at hun et kjapp og effektiv, -
vel-, det var en dansk mannlig vikar der engang som pratet høl i huet på alle. Jeg måtte vente 1 time, så takk til alle effektive "kjerringer" der ute!
Hyggelege folk på jobb på kontoret og laboratoriet et det også.
Håper du jobber til du er 75, dr. Bjørner 🤗 <3

Kunnskapsrik og empatisk fastlege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har hatt Dr. Reberg som fastlege siden jeg flyttet til Oslo for 3 år siden, og er utrolig fornøyd.
Han er behagelig og trygg å snakke med. Jeg føler alltid at han tar det jeg sier på alvor, og han er flink til å følge opp.

Ikke opplevd noen ventetid utenom det jeg er vant med hos fastleger, og har alltid fått time på dagen om det haster. Opplever ham som svært empatisk og kunnskapsrik, med genuin omtanke for pasientene sine.

Anbefales på det varmeste!