Majorstuhuset legegruppe DA

Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Lite fleksibel og noe vanskelig

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Hadde Reberg i 7 år. Har vært lite syk, så det har vært greit. Det som har vært vanskelig, er at han er svært firkantet og lite fleksibel. Ved å rebestilling av resepter, må man komme inn til ny time(!), selv om jeg har fått resept før. Han har ikke akseptert å skrive henvisninger, selv om vi (jeg eller med barn), har vært der og bedt om det helt spesifikt. Han insisterer at vi heller må følge hans råd, selv om hans råd ikke har fungert.

Patient, knowledgeable and thorough

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Dr Reberg has been very kind and thorough with tending to my questions, concerns and illnesses. He was very knowledgeable about what could be the medical cause of issues and has really made me feel like he cares and wants to find solutions to the problems.

Lite empatisk

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Gjør hva ikke jeg gjorde, og tro de mindre flatterende kommentarer her. Reberg er ikke verdens verste lege, men virker autoritær og påtatt sympatisk. Har en absolutt profesjonell sympati, men det strekker seg altså ikke lenger enn det. Jeg gjenkjenner andre kommentarer om forsøk på å pushe private tjenester. Anbefales ikke.

Fraværende

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Har ikke vært mye hos Dr. Eide, men de gangene jeg har vært der, opplever jeg at hun for det meste sitter og lytter, og det er det..

De 10 minuttene man har til rådighet holder ikke, spesielt ikke når du som pasient må styre samtalen og alt overlates deg. Hun nikker og skriver på datamaskinen, og du sitter der like grønn grunnet manglende på respons.

Sjelden man får konkrete råd eller bekreftelser, og jeg opplever at det ofte er jeg som må "lære" og opplyse henne, og ikke omvendt.

Hun er en snill dame, men kommuniserer dårlig og skaper dessverre ingen relasjon hvor du føler deg trygg og ivaretatt.
Dette har dessverre medført til at jeg bytter fastlege.

Jeg trenger en fastlege som ser HELE meg, for at pleien skal være helhetlig, respektfull omsorgsfull og god.

Bekymret et halvt år etter forrige besøk

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg ønsket en generell kontroll og sjekk før jeg dro på utveksling. Legen snakket omtrent ikke til meg i løpet av timen. Stilte ingen spørsmål. Og så ikke på meg mår jeg prøvde å forklare. Hun ba meg legge meg ned på benken og kjørte opp spekteret uten noen forvarsel. Jeg har kun vært hos gynekolog to ganger før og skvatt fryktelig. Hele prosessen var smertefull. Når jeg reiste meg opp så jeg en kopp full av blod og legen sa ikke noe. Jeg hadde vondt lenge etterpå og blødde nedentil i 3 uker. I etterkant har jeg slitt med blødninger mellom hver menstrasjon, noe jeg aldri hadde før. Og mitt første samleie var smertefullt. Nå er jeg bekymret og redd og vil hjem til Norge for å få en annen fastlege til å sjekke å forklare hva dette betyr.