Majorstuhuset legegruppe DA

Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Trygg og effektiv

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Virker som en erfaren og trygg lege, som tar deg på alvor og ser deg i øynene når hun snakker til deg.

En svært god lege

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Jeg har kompliserte diagnoser. Han har alltid lyttet og vært løsningsorientert. Bruker god tid og gjør at jeg føler meg trygg.

Uinteressert og nedlatende

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har vært hos Trine Bjørner få ganger og hatt hun som fastlege i ca 4 år. Hun virker uinteressert og får meg til å føle at jeg er til bry. I tillegg er hun nedlatende og får meg til å føle meg dum når jeg stiller spørsmål jeg selv ikke har kunnskap om. Hun leser heller ikke gjennom journalen før du kommer inn, og slenger heller til med en kommentar som "jeg kan ikke ha alle mine pasienter i hodet". Under en gynekologtime gikk hun ut av kontoret og åpnet døren på vidt gap mens jeg lå med bena spredt. Jeg følte meg så krenket og begynte faktisk å gråte etter den timen. Nå har jeg valgt å bytte fastlege.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i en rekke år nå og har bare positive ting å si om henne.
Hun klarer fint å se hele meg, og ikke bare stedene som er vonde. Det er en egenskap mange leger mangler.

Uinteressert og nedlatende

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg må si at jeg er veldig enig i mange av de vurderingene som er skrevet her. Jeg går ikke ofte til legen, og de få gangene jeg har vært ho henne siden 2008, har jeg nesten uten unntak gått ut fra legekontoret og følte meg «dum». Hun virker ikke interessert og viser ingen empati. Jeg oppfatter det nesten slik at hun ikke liker jobben sin som fastlege.

Jeg har tatt med min datter en gang til henne, men det blir ikke flere besøk. Neste gang hun måtte til legen, så dro vi heller til Volvat. Og det sier litt... man skal ikke føle seg dum og usikker når man har vært hos legen. Men det har jeg gjort hver gang. Og ofte glemt å spørre om ting fordi jeg blir stresset av hennes væremåte.. Har må endelig fått fingeren ut og skiftet fastlege.