Majorstuhuset legegruppe DA

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstuhuset legegruppe DA

En kompetent lege

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg har vært hennes pasient i omtrent 5-6 år, og jeg har også vært der av forskjellige grunner. Torunn er godlytter og fra mitt ståsted hun alltid prøvd å finne en løsning og komme med mulige alternativer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Teknisk og lite imøtekommende

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Byttet til Bjerve Eide da jeg flyttet til Oslo i slutten av tenårene. Tok kontakt for å fornye resepter for mine sykdommer, og få minutter inn i konsultasjonen fjernet hun alle medisinene jeg hadde gått på i flere år — en stoffskiftemedisin, og et legemiddel som jeg bruker i forbindelse med en psykiatrisk diagnose. Jeg fikk imidlertid videreført resept på antidepressiva uten spørsmål. Hun tok seg ikke tid til å bli kjent eller ta opp sykehistorie, trodde ikke på at jeg hadde sykdommene jeg brukte medisiner for (hun hadde ikke fått tilsendt journal fra tidligere lege), viste lite interesse for mine synspunkter, fremstod kald og teknisk. Følte meg redd og liten etter møtet med Bjerve Eide, og måtte oppsøke en annen lege for å få medikamentene og oppfølgingen jeg trenger.

Dersom hun hadde gode, faglige argumenter for at jeg ikke skulle fortsette på medisinene jeg bruker skulle jeg ønske hun hadde tatt seg tid til å snakke med meg om dette, og eventuelle alternativer. Dessuten burde hun tatt seg tid til å hjelpe meg med nedtrapping av avhengighetsskapende medisin, fremfor en lite imøtekommende nei-holdning.

Fantastisk og ryddig lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Ryddig og utrolig dyktig lege.
Noe forsinkelser må det sies at det er, men min opplevelse er at det er ofte fordi han faktisk tar seg god tid til hver og én som er innom, så det er absolutt tålelig!
Alltid fått akutt-time på dagen v/behov.
Har hatt Brynjar Reberg som lege i 10 år og aldri tenkt på å bytte.

Empatisk

Lege: Tord Andreas Wilhelm Steen Østberg Skrevet

Empatisk og lytter til problemene dine. Har dog en tendens til å henvise til private klinikker og spesialister, mange av dem personlige bekjente. Dette blir fort dyrt. Men er en klar over dette er det bare å si ifra til ham at en ikke har råd til slikt fordi en for eksempel er student eller lignende, og det er uproblematisk for ham å henvise til offentlige klinikker isteden.

Veldig dreven og kunnskapsrik. Hans svakhet er ben og ledd, og det kan anbefales å være årvåken og følge opp litt selv hvis han ikke tar leddproblemer du har så alvorlig som du forventer.

Må smøre deg med tolmodighet til timene; ofte opptil 30 minutter forsinka, og bestilling av timer må skje rundt 2-4 uker i forveien.

Klinikken i seg selv er veldig moderne med alt av utstyr en kan forvente i den moderne, digitale tidsalderen vi lever i. Personalet er hyggelige og imøtekommende. De eneste gangene de har vært noe annet enn hyggelige har vært engangstilfeller, og i ettertid har jeg møtt de samme folkene i bedre humør. Med andre ord: personalet er mennesker de også, med gode og (få) dårlige dager.

Trygg og fin

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

En fantastisk lege, imøtekommen og tar meg på alvor.
Jeg kom litt for sent til konsultasjonen, men han tok imot meg likevel og satte av god tid.