Majorstuhuset legegruppe DA

Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Lyttende og flink lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg er ny pasient hos Brynjar Reberg og allerede etter første møte virker han som en tillitsvekkende lege som møter deg lyttende og empatisk. Jeg har ingen betenkeligheter mot å anbefale han til andre som fastlege.

Trine Bjørner

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har vært hos henne kun 1 gang, men jeg opplevde henne som uempatisk.

Vanskelig å ha tillit til en lege som ikke prøver å skape et trygt forhold til sin pasient.

SUPER LEGE

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Torunn Eide er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er utrolig flink til å lytte, og sjekker det du er der for.

Trygg

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Dr. Reberg er tålmodig og tok alltid nok tid til å høre hva pasienter sier. Han er en veldig god lege, med mye erfaring og noen ganger følte jeg at jeg burde ikke vente for spesialisten da Reberg ga meg riktig diagnose (spesielt da det er relatert med barna mine), men han alltid vil at man føler seg sikker og trygg.

Lite fleksibel og noe vanskelig

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Hadde Reberg i 7 år. Har vært lite syk, så det har vært greit. Det som har vært vanskelig, er at han er svært firkantet og lite fleksibel. Ved å rebestilling av resepter, må man komme inn til ny time(!), selv om jeg har fått resept før. Han har ikke akseptert å skrive henvisninger, selv om vi (jeg eller med barn), har vært der og bedt om det helt spesifikt. Han insisterer at vi heller må følge hans råd, selv om hans råd ikke har fungert.