Majorstuhuset legegruppe DA

Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Majorstuhuset legegruppe DA

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg har hatt Reberg som lege i mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Han er den første legen jeg har hatt en ordentlig god opplevelse med. Han fremstår varm og empatisk, oppleves å ha god tid til tross for at tiden er knapp, og er veldig kunnskapsrik. Har alltid følt meg i veldig trygge hender hos Reberg og vil anbefale han videre til andre på det sterkeste. Hadde jeg ikke flyttet ville jeg gått til han i mange år til.

Dyktig men streng

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Jeg byttet til henne grunnet anbefaling fra en annen lege. Jeg går ut fra at hun er dyktig og ansvarsbevisst. Men hun virker kald og streng. Hun prøvde ikke i det hele tatt å finne ut hvem jeg var. Det første hun gjorde var å gå gjennom mine resepter og det føltes som et avhør. Hun tok vekk min migreneprofylakse og resultatet var tilbakefall. Medisinen jeg tok før ble seponert og den jeg har nå hjelper ikke. Never change a winning team. If it ain't broken, don't fix it. Jeg opplevde ikke at hun hørte på meg.

Lyttende og flink lege

Lege: Brynjar Reberg Skrevet

Jeg er ny pasient hos Brynjar Reberg og allerede etter første møte virker han som en tillitsvekkende lege som møter deg lyttende og empatisk. Jeg har ingen betenkeligheter mot å anbefale han til andre som fastlege.

Trine Bjørner

Lege: Trine Bjørner Skrevet

Jeg har vært hos henne kun 1 gang, men jeg opplevde henne som uempatisk.

Vanskelig å ha tillit til en lege som ikke prøver å skape et trygt forhold til sin pasient.

SUPER LEGE

Lege: Torunn Bjerve Eide Skrevet

Torunn Eide er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er utrolig flink til å lytte, og sjekker det du er der for.