Torunn Bjerve Eide

Majorstuhuset legegruppe DA

2002

Majorstuhuset legegruppe DA Telefonnummer23 33 18 4023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Torunn Bjerve Eide er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Bjerve Eide

SUPER LEGE

Torunn Eide er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er utrolig flink til å lytte, og sjekker det du er der for.

Fraværende

Har ikke vært mye hos Dr. Eide, men de gangene jeg har vært der, opplever jeg at hun for det meste sitter og lytter, og det er det..

De 10 minuttene man har til rådighet holder ikke, spesielt ikke når du som pasient må styre samtalen og alt overlates deg. Hun nikker og skriver på datamaskinen, og du sitter der like grønn grunnet manglende på respons.

Sjelden man får konkrete råd eller bekreftelser, og jeg opplever at det ofte er jeg som må "lære" og opplyse henne, og ikke omvendt.

Hun er en snill dame, men kommuniserer dårlig og skaper dessverre ingen relasjon hvor du føler deg trygg og ivaretatt.
Dette har dessverre medført til at jeg bytter fastlege.

Jeg trenger en fastlege som ser HELE meg, for at pleien skal være helhetlig, respektfull omsorgsfull og god.

Verste legen jeg har vært hos

En kald og nedlatende. Styr unna denne legen. Hadde null kommunikasjonsferdigheter, var utrolig nedlatende.

Ekstremt dyktig lege

Torunn Eide er en utrolig kunnskapsrik, ærlig og effektiv lege. Min opplevelse er at hun har en evne til å se deg som person og akseptere deg uansett livssituasjon. Kunne ikke vært mer fornøyd med min nye fastlege.

Profesjonell og effektiv

Jeg er veldig fornøyd med Torunn Eide som fastlege. Hun er profesjonell og saklig, og alltid veldig hyggelig. Hun er også effektiv, og jeg kommer alltid inn til avtalt tid, kun mindre avvik.