Torunn Bjerve Eide

Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Torunn Bjerve Eide er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Bjerve Eide

Ekstremt dyktig lege

Torunn Eide er en utrolig kunnskapsrik, ærlig og effektiv lege. Min opplevelse er at hun har en evne til å se deg som person og akseptere deg uansett livssituasjon. Kunne ikke vært mer fornøyd med min nye fastlege.

Profesjonell og effektiv

Jeg er veldig fornøyd med Torunn Eide som fastlege. Hun er profesjonell og saklig, og alltid veldig hyggelig. Hun er også effektiv, og jeg kommer alltid inn til avtalt tid, kun mindre avvik.

Ikke tilstede som person

Var til konsultasjon hos Bjerve og inntrykket var at her var det samlebånd, raske konklusjoner og så ut så raskt som mulig.

Veldig lite ble gjort for å forsøke å få meg til å føle at jeg ble tatt på alvor utover selve regningen. Nesten bisarr opplevese. Jeg følte meg nesten litt brukt når jeg ble sendt på dør.

Stødig

Eg opplever ho som ein flink og stødig lege - som tar deg på alvor og som lyttar. Det er kort ventetid på kontoret, og ho huskar historikken din.

Anbefalte

Torunn er fantastisk. Hun har alltid vært veldig snill, profesjonell og imøtekommende til meg. Når jeg leser noen av de negative kommentarene, kjenner jeg ikke dem i det hele tatt. Jeg vil anbefale henne helhjertet. En veldig omsorgsfull lege.
SM