Torunn Bjerve Eide

Majorstuhuset legegruppe DA

2002

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Majorstuhuset legegruppe DA
Kirkevn. 64 B 0364 Oslo
Tlf: 23 33 18 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torunn Bjerve Eide er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Bjerve Eide

Ekstremt dyktig lege

Torunn Eide er en utrolig kunnskapsrik, ærlig og effektiv lege. Min opplevelse er at hun har en evne til å se deg som person og akseptere deg uansett livssituasjon. Kunne ikke vært mer fornøyd med min nye fastlege.

Profesjonell og effektiv

Jeg er veldig fornøyd med Torunn Eide som fastlege. Hun er profesjonell og saklig, og alltid veldig hyggelig. Hun er også effektiv, og jeg kommer alltid inn til avtalt tid, kun mindre avvik.

Ikke tilstede som person

Var til konsultasjon hos Bjerve og inntrykket var at her var det samlebånd, raske konklusjoner og så ut så raskt som mulig.

Veldig lite ble gjort for å forsøke å få meg til å føle at jeg ble tatt på alvor utover selve regningen. Nesten bisarr opplevese. Jeg følte meg nesten litt brukt når jeg ble sendt på dør.

Stødig

Eg opplever ho som ein flink og stødig lege - som tar deg på alvor og som lyttar. Det er kort ventetid på kontoret, og ho huskar historikken din.

Anbefalte

Torunn er fantastisk. Hun har alltid vært veldig snill, profesjonell og imøtekommende til meg. Når jeg leser noen av de negative kommentarene, kjenner jeg ikke dem i det hele tatt. Jeg vil anbefale henne helhjertet. En veldig omsorgsfull lege.
SM

Elendig service på Majorstuhuset

Jeg er en ung mann med betennelse på hjertet som fikk beskjed om å trosse smertene og ringe dagen etter. De ga meg så time en uke senere.

Flink lege

Jeg kan ikke forstå meg på de dårlige anmeldelsene som er blitt gitt her. Jeg byttet til Torunn for noen år siden, og var i starten engstelig grunnet dårlige tilbakemeldinger på denne siden. Jeg har nå vært hos henne en håndfull ganger, og jeg opplever alltid at hun lytter til meg, og tar meg seriøst. Jeg har alltid opplevd henne som forsåelsesfull og jeg føler meg godt ivaretatt!

raskt og veldig hyggelig

Jeg fikk raskt time, effektiv behandling på kontoret, Torunn var hyggelig og virket veldig dyktig.
anbefales!

Rask og effektiv

Torunn er effektiv. Både på godt og vondt. Flott med en lege som raskt prøver å finne ut av ting, men fint om hun kunne ta seg litt bedre tid til å lytte og få forståelse av hva pasienten har å si.
Når det gjelder legesenteret øvrig så synes jeg det har vært for lang ventetid på telefon de gangene jeg har forsøkt å ta kontakt. Videre har det ikke vært mye trivelig å snakke med de som sitter i resepsjonen.

Lite empatisk. Teknisk tilnæming til mennskelig lidelse

Fikk en vond opplevelse av å bli møtt med lite forståelse. Lite interessert i å ta imot og tro på det jeg ønsket å formidle. Det var sårende og "kaldt" noe som forsterket min lidelse ytterligere. Sikkert tilfredstillende mtp tekniske prosedyrer men mindre god på kommunikasjon og medlevelse

Samlebånd mentalitet, skal ha penger for alt..

Dårlig service, føles som hun vil ha deg ut av døra raskest mulig..

Super fornøyd med Torunn som fastlege!

Syns Torunn lytter, svarer på mine spørsmål, er nyggelig og fagligt sterk.

Super fastlege

Hadde mitt første møte med Torunn i dag og visste ikke helt hva jeg skulle forvente etter å ha lest blandede tilbakemeldinger her. Hun var svært hyggelig og håndhilste på meg. Hun gikk rett på sak og jeg oppfattet henne som svært profesjonell og kunnskapsrik. Hun kom med gode og argumenterte råd og hun hadde svar på alt jeg lurte på. Alt i alt er jeg storfornøyd med henne.

Jeg var fornøyd!

Jeg hadde henne som fastlege der hun tidligere var ansatt, til hun sluttet og flyttet. Hun virker gjerne litt kald og lite interessert før man blir kjent, men jeg har absolutt inntrykk av at hun er forståelsesfull og interessert - det bare tar litt tid før man merker det. Hun er effektiv, noen ganger litt for effektiv. Ting går kjapt, og man kan av og til føle at man ikke fikk lagt frem alt man skulle når timen er over.

Hun snublet over noe relatert til mitt problem i en helt annen sammenheng, og sendte meg plutselig brev med hva hun hadde funnet, oppfordret meg til å ta en samtale med henne om det og mye informasjon hun fant om hjelpemiddelet det gjaldt. En dårlig lege hadde aldri tatt seg bryet med noe slikt!

Eide er kanskje ikke for alle, men hun er flink og nøye. Jeg har ingen problemer med å anbefale henne.

Latterliggjort

Møtet med Eide varte i ca 2 minutter. Og det var 2 minutter for lenge. Følte meg latterliggjort som pasient. Forlot legekontoret med en følelse av nedstemthet. Eide tok seg ikke tid til å høre på meg og kunne derfor heller ikke skjønne hvorfor jeg var der. Håper aldri jeg må til henne igjen (egen fastlege var syk).

Svært kort og lite empatisk lege

Jeg er 25 år og fikk Torunn Bjerve Eide som fastlege for ca. et halvt år siden. Dette er første gang jeg har byttet lege, da jeg tidligere har hatt en og samme lege som befinner seg i min hjemby noen timers kjøring unna Oslo. Etter å ha bodd i Oslo i over 5 år bestemte jeg meg for å få meg fastlege i Oslo, og så at Torunn hadde fått flere gode tilbakemeldinger på listen. - Noe jeg må si meg uenig i.

Jeg har nå vært hos Bjerve Eide to ganger og opplever å få en dårlig kundebehandling. Slik jeg har opplevd hennes fremtoning, får jeg inntrykk av at hun er lite interessert og tar meg som pasient useriøst.(I fast jobb sier det seg selv at jeg ikke akkurat har rent ned dørene hos min tidligere fastlege, da han befant seg en tre timers kjøretur unna.)

Det er ikke en underdrivelse å si at ved begge disse konsultasjonene har jeg vært inne på hennes kontor i henholdsvis 7 min og nå 4 min. Jeg opplever at hun ikke tar seg tid til å lytte, er veldig kort og at hun egentlig vil ha meg ut døren kjappest mulig. Et smil har jeg heller ikke fått, og ved første konsultasjon håndhilste hun ikke engang på meg, - noe som kanskje ville være naturlig å gjøre ovenfor en helt ny pasient.

Selv arbeider jeg med mennesker, og synes noen av de viktigste egenskapene i denne jobben er å være empatisk og imøtekommende, men dette er egenskaper som synes å være fraværende hos Bjerve. Derimot får jeg opplevelsen av at hun bagatelliserer plagene mine, og av den grunn gruer jeg meg til et evt. neste besøk for at ikke hun skal tro meg. Det er spesielt kjipt, fordi jeg vet at jeg ikke er blant de pasientene som går til legen særlig ofte... Jeg vil ikke anbefale henne, og ønsker selv å bytte lege, men venter på plass.

Positivt: har fått time raskt begge gangene, så tilgjengeligheten er god.

God lege

Tar seg tid, gjør grundig jobb! Lytter og handler raskt!

Svært anonym lege som ikke engasjerer seg mer enn nødvendig.

Jeg går sjelden til lege og har i tillegg litt legeskrekk i den forstand at jeg synes det er vanskelig å få lagt fram problemet jeg har. Hun er i en slik setting ikke særlig imøtekommende. Hun bagatelliserer problemer som virkelig hindrer meg i å ha et brukbart liv. Hun er heller ikke villig til videre henvisning. Jeg hadde nok ikke gått til henne så ofte som jeg nå må pga oppfølging av blodtrykk og medisinering. Jeg anbefaler henne ikke hvis du ikke selv er veldig oppegående og vet å kreve.

Fantastisk bra fastlege

Kjempefornøyd med henne som fastlege! Lett å betro seg til. En lege man i aller høyeste grad stoler på og føler seg trygg hos. Lett tilgjengelig. Lett å få time når det haster litt. Stor grad av empati. Superrask når det gjelder å ordne papirer.

Svært hyggelig,forståelsesfull og dyktig!

Torunn Bjerve Eide er en svært omgjengelig og forståelsesfull lege som tar seg tid til deg både når det gjelder fast time eller når noe akutt skjer.
Hun er kunnskapsrik og vet råd uansett hva det skulle gjelde noe som gjør at man føler seg trygg på henne!
Flott dame med bein i nesa, svært kunnskapsrik, hyggelig og lett å betro seg til.
En lege det er lett å komme tilbake til, uansett hva det gjelder:-)