Torunn Bjerve Eide

Autorisasjon (2002)

Torunn Bjerve Eide er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torunn Bjerve Eide

Profesjonell og effektiv

Torunn Bjerve Eide er min fastlege, og det viktigste for meg er at hun er kunnskapsrik og profesjonell. Hun er rett på sak, og det er lite small talk. Men føler meg trygg på hennes faglige vurderinger og at hun er grundig. Hun er også rask til å henvise videre om det er behov for det. En god fastlege som jeg er førnøyd med.

Den beste fastlegen

Torunn har vært min fastlege siden 2013. Jeg er veldig fornøyd. Hun er dyktig faglig, effektiv og veldig god på kommunikasjon. Anbefales på det sterkeste.

En kompetent lege

Jeg har vært hennes pasient i omtrent 5-6 år, og jeg har også vært der av forskjellige grunner. Torunn er godlytter og fra mitt ståsted hun alltid prøvd å finne en løsning og komme med mulige alternativer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Teknisk og lite imøtekommende

Byttet til Bjerve Eide da jeg flyttet til Oslo i slutten av tenårene. Tok kontakt for å fornye resepter for mine sykdommer, og få minutter inn i konsultasjonen fjernet hun alle medisinene jeg hadde gått på i flere år — en stoffskiftemedisin, og et legemiddel som jeg bruker i forbindelse med en psykiatrisk diagnose. Jeg fikk imidlertid videreført resept på antidepressiva uten spørsmål. Hun tok seg ikke tid til å bli kjent eller ta opp sykehistorie, trodde ikke på at jeg hadde sykdommene jeg brukte medisiner for (hun hadde ikke fått tilsendt journal fra tidligere lege), viste lite interesse for mine synspunkter, fremstod kald og teknisk. Følte meg redd og liten etter møtet med Bjerve Eide, og måtte oppsøke en annen lege for å få medikamentene og oppfølgingen jeg trenger.

Dersom hun hadde gode, faglige argumenter for at jeg ikke skulle fortsette på medisinene jeg bruker skulle jeg ønske hun hadde tatt seg tid til å snakke med meg om dette, og eventuelle alternativer. Dessuten burde hun tatt seg tid til å hjelpe meg med nedtrapping av avhengighetsskapende medisin, fremfor en lite imøtekommende nei-holdning.

Skiller seg ut veldig positivt!

Torunn har vært min fastlege i ca 3 år og er den beste legen jeg har hatt. Hun skiller seg ut fra andre leger, på en veldig positiv måte. Torunn er dyktig, effektiv og imøtekommende. Dette er en lege man føler man kan stille alle slags spørsmål til uten at man føler seg dum/ til bry!
Anbefaler henne på det sterkeste! :)