Mark Stephan Fagan

Elgveien 5 4818 Færvik
Mark Stephan Fagan er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Mark Stephan Fagan

Ikke fornøyd

Jeg hadde problemer med magen min, og han sendte ikke til en spesialist. Jeg måtte søke privat om pengene mine.

Min beste fastlege ever!

Flyttet til Tromøy høsten 2017. Valgte Fagan før vi flyttet grunnet de mange gode tilbakemeldingene her på Legelisten.no. Og har IKKE blitt skuffet. Lett å kommunisere med, nøye i sine undersøkelser, åpen og ærlig "på godt og vondt", slike fastleger trenger vi flere av. Han er flink til å henvise videre når det er nødvendig. Legekontoret han er en del av har også stor servicegrad.
Mvh.

den beste av de beste

en mann som kan sitt fag kan anbefale han på det sterkeste en som ikke jatter med men sier sannheten på god og vondt har et hjerte av gull for mennesker både på jobb og fritid han tar både fysiske problemer som Psykisk like flott stor kompetanse på alt både jeg og min sønn går til mark og anbefales han på det sterkeste!
mvh
mann på tromøya

ingen god lege

En lege som ikke takler psykiske problemer.Eier ikke forståelse innenfor dette området.
Kan ikke se eller forstå en helhetlig helseproblematikk

Utrolig dyktig :)

Han er flink til å lytte, gjør det han må. Han er utrolig mot meg og mine barn. Han har ringt flere ganger på kveldstid og spurt hvordan det går med oss, til og med hvordan det går med mannen min. Skal ikke bytte han ut