Veslemøy Cathrine Hippe

Autorisasjon (1997)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Veslemøy Cathrine Hippe er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Veslemøy Cathrine Hippe

Dr. Hippe er et unikum!

Jeg har vært så heldig å ha Dr. Hippe som fastlege siden hun begynte sin praksis ved Hisøy legesenter. Hun er også min manns fastlege.
Dette er en lege av ytterst sjeldne kvaliteter! Hun er faglig svært dyktig, et varmt medmenneske, og hun LYTTER til pasientene. Hun er veldig god både på psykisk sykdom, så vel som somatisk sykdom, og alle deler mellom dette. Vi føler oss trygge hos Dr. Hippe, både barna og oss voksne. Hun har ordnet opp både i akutt sykdom, som kronisk sykdom. Aldri bytter vi henne bort!

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege som tar en på alvor. Dersom det er gode grunner for det, er det ikke vanskelig å få henvisning videre om det skulle være behov for det.
Driver også med medisinsk yoga som også viser at hun ser hele mennesket, ikke bare diagnosen.

Anbefales for oss med stoffskiftesykdommer

Svært flink lege som kan mye om sykdommer i thyroidea.
Hun hører på pasientene og sender de som trenger det raskt videre til spesialist.
Hun kan anbefales på det sterkeste.

Den beste

Jeg har hatt Hippe i mange år nå, kunne aldri tenke meg å bytte fastlege og vil synes det var ille hvis hun skulle flyttet til annen kommune langt vekk. Hun tar alltid meg på alvor, og henviser fort dersom det er noe man må videre til. Fantastisk lege, hun er bare en helt utrolig flott lege - og må man vente lenge på for å komme inn til timen så er det så enkelt som dette: neste gang er det jeg som trenger litt ekstra tid - og da får nestemann vente.... sånn er det :)

Dyktig og empatisk lege.

Dr. Hippe er sjelden og jeg er heldig som får gå til henne. Hun er svært dyktig og rask til å henvise videre til spesialister om det er behov for det. Hun er forståelsesfull, tar seg tid til å lytte og man føler seg ivaretatt på alle måter når man er hos henne. Jeg er så fornøyd og kan anbefale henne på det sterkeste.