Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Uprofesjonell

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Gikk inn her for å få hjelp og en sykemelding siden jeg ikke kunne bevege armene mine, kunne derfor ikke gjøre noe arbeid.
Men da fikk jeg heller beskjed om at jeg kunne jo bare ta en egenmelding. Virket veldig uprofesjonelt.

Mottagelig

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Han lytter å tar deg alvorlig. Han fokuserer på det du har å si. Jeg er meget fornøyd. Rask og effektiv

fantastisk god lege

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Dag ha alltid tid. han bryr seg om meg - det føles veldig godt. han har alltid et godt smil og gode kommentarer. jeg stoler på ham faglig og menneskelig. han er god på å sende meg videre om han trenger flere undersøkelser som ikke kan tas på legesenteres. alle på Hisøy legesenter er fantastiske.

Solid og tillitsvekkende lege.

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Dr. Runde har fulgt meg opp det siste året mens min har har hatt ham som fastlege i mange år. Vi er begge svært fornøyde. En oppdatert og kunnskapsrik lege som jeg siden jeg først møtte ham, har lagt merke til at flere ganger er blitt intervjuet på NRK TV distriksendingene. Anbefales!

Fantastisk

Lege: Hildur Gudmundsdottir Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har hatt. Tar seg alltid god tid, og virker oppriktig interessert. Henviser videre hvis nødvendig.