Veslemøy Cathrine Hippe

Autorisasjon (1997)

Hisøy Legesenter Telefonnummer37 05 88 8037 05 88 ...
Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik
Veslemøy Cathrine Hippe er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Veslemøy Cathrine Hippe

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Lyttende, empatisk, åpen, medfølende og meget dyktig i det rent legevitenskapelige. Ikke redd for å henvise videre til spesialister i ulike retninger som hjertespesialister-øyeleger og lignende, om hun føler for å utrede meg videre på grun av symptomer eller genetisk arvelige sykdommer. Hun tar meg absolutt på alvor. Og hun lytter til mine synspunkter. Og hun er nytenkende. Topp karakter+++++++
Må aldri vente lenge på å få time. Flinke folk ellers på legesenteret.

Anbefales, virkelig!

Veslemøy Hippe er en kjempefin fastlege som virkelig bryr seg og som tar alle problemstillinger på alvor. Har aldri følt at hun har dårlig tid når jeg har vært hos henne og jeg oppfatter henne som dyktig på alt jeg har hatt behov for hos henne. Hyggelig legesenter generelt med dyktige ansatte ellers også. Når det gjelder tilgjengelighet så får man ikke time dagen etter hvis det er noe som kan vente, men har heller aldri opplevd å vente lenger enn det jeg oppfatter som normalt hos fastleger. Har alltid fått akutttime ved behov for det. Anbefales!

Slik bør en fastlege være

Dr. Hippe er meget dyktig, nytenkende og tar god tid hver enkelte pasient. God på psykiske og somaliske plager. Henvender raskt videre ved behov og tar godt vare på meg som pasient.

meget dyktig lege og et varmt og godt medmenneske som VIRKELIG BRYR SEG !!!

dr. Hippe er en helt suveren lege! hun er alltid hyggelig og imøtekommende og jeg blir alltid møtt med stor respekt! jeg føler meg helt trygg på at hun har mitt beste i tankene ! hun er flink til å henvise videre og er dyktig på samarbeid med psykolog og nav osv. hun har alltid god tid til meg og jeg føler meg prioritert.
for meg hadde det vært helt forferdelig hvis jeg måtte bytte fastlege!!

Svært fornøyd med fastlegen min

Ved sykdom opplever jeg at jeg møter forståelse og jeg kjenner meg trygg på at jeg får den behandling og de råd som trengs.Får god oppfølging og blir raskt henvist videre ved behov for det, føler meg vel ivaretatt av fastlegen min.