Veslemøy Cathrine Hippe

Tlf: 37 05 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Veslemøy Cathrine Hippe er en av 40 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Veslemøy Cathrine Hippe

Dr. Hippe er et unikum!

Jeg har vært så heldig å ha Dr. Hippe som fastlege siden hun begynte sin praksis ved Hisøy legesenter. Hun er også min manns fastlege.
Dette er en lege av ytterst sjeldne kvaliteter! Hun er faglig svært dyktig, et varmt medmenneske, og hun LYTTER til pasientene. Hun er veldig god både på psykisk sykdom, så vel som somatisk sykdom, og alle deler mellom dette. Vi føler oss trygge hos Dr. Hippe, både barna og oss voksne. Hun har ordnet opp både i akutt sykdom, som kronisk sykdom. Aldri bytter vi henne bort!

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege som tar en på alvor. Dersom det er gode grunner for det, er det ikke vanskelig å få henvisning videre om det skulle være behov for det.
Driver også med medisinsk yoga som også viser at hun ser hele mennesket, ikke bare diagnosen.

Anbefales for oss med stoffskiftesykdommer

Svært flink lege som kan mye om sykdommer i thyroidea.
Hun hører på pasientene og sender de som trenger det raskt videre til spesialist.
Hun kan anbefales på det sterkeste.

Den beste

Jeg har hatt Hippe i mange år nå, kunne aldri tenke meg å bytte fastlege og vil synes det var ille hvis hun skulle flyttet til annen kommune langt vekk. Hun tar alltid meg på alvor, og henviser fort dersom det er noe man må videre til. Fantastisk lege, hun er bare en helt utrolig flott lege - og må man vente lenge på for å komme inn til timen så er det så enkelt som dette: neste gang er det jeg som trenger litt ekstra tid - og da får nestemann vente.... sånn er det :)

Dyktig og empatisk lege.

Dr. Hippe er sjelden og jeg er heldig som får gå til henne. Hun er svært dyktig og rask til å henvise videre til spesialister om det er behov for det. Hun er forståelsesfull, tar seg tid til å lytte og man føler seg ivaretatt på alle måter når man er hos henne. Jeg er så fornøyd og kan anbefale henne på det sterkeste.

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Lyttende, empatisk, åpen, medfølende og meget dyktig i det rent legevitenskapelige. Ikke redd for å henvise videre til spesialister i ulike retninger som hjertespesialister-øyeleger og lignende, om hun føler for å utrede meg videre på grun av symptomer eller genetisk arvelige sykdommer. Hun tar meg absolutt på alvor. Og hun lytter til mine synspunkter. Og hun er nytenkende. Topp karakter+++++++
Må aldri vente lenge på å få time. Flinke folk ellers på legesenteret.

Anbefales, virkelig!

Veslemøy Hippe er en kjempefin fastlege som virkelig bryr seg og som tar alle problemstillinger på alvor. Har aldri følt at hun har dårlig tid når jeg har vært hos henne og jeg oppfatter henne som dyktig på alt jeg har hatt behov for hos henne. Hyggelig legesenter generelt med dyktige ansatte ellers også. Når det gjelder tilgjengelighet så får man ikke time dagen etter hvis det er noe som kan vente, men har heller aldri opplevd å vente lenger enn det jeg oppfatter som normalt hos fastleger. Har alltid fått akutttime ved behov for det. Anbefales!

Slik bør en fastlege være

Dr. Hippe er meget dyktig, nytenkende og tar god tid hver enkelte pasient. God på psykiske og somaliske plager. Henvender raskt videre ved behov og tar godt vare på meg som pasient.

meget dyktig lege og et varmt og godt medmenneske som VIRKELIG BRYR SEG !!!

dr. Hippe er en helt suveren lege! hun er alltid hyggelig og imøtekommende og jeg blir alltid møtt med stor respekt! jeg føler meg helt trygg på at hun har mitt beste i tankene ! hun er flink til å henvise videre og er dyktig på samarbeid med psykolog og nav osv. hun har alltid god tid til meg og jeg føler meg prioritert.
for meg hadde det vært helt forferdelig hvis jeg måtte bytte fastlege!!

Svært fornøyd med fastlegen min

Ved sykdom opplever jeg at jeg møter forståelse og jeg kjenner meg trygg på at jeg får den behandling og de råd som trengs.Får god oppfølging og blir raskt henvist videre ved behov for det, føler meg vel ivaretatt av fastlegen min.

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Hippe er en god lege. Tar henvendelser på alvor og søker å finne løsning. Jeg synes hun bruker god tid på meg, opplever at jeg blir sett og hørt. Hun er også flink med barn. Jeg er veldig fornøyd!

Forståelsesfull og tålmodig

Legen lytter og søker løsninger.
Har hatt henne i over 8 år og kan ikke tenke meg å bytte.

Dyktig lege

Hun er veldig dyktig.. Hjelper alltid om det er noe

Kommer ALLDRIG til å bytte fastlege, Gla for å ha henne.

Jeg er en av de utrolig heldige som har denne jenta som fastlege, Hun har tid, kunnskap og passer på meg på en beundringsverdig måte.
Kommer alldrig til å bytte fastlege................Hadde det gått å gi 12 stjerner, hadde hun fått det. Legestjerna.

utrolig dyktig i jobben sin!

Hun er en fantastisk flink lege, både med det somatiske og psykiske.

En alle tiders lege.

Fastlege for vår sønn.
Suveren på å lytte og man føler seg sett og hørt. Virker meget dyktig som både lege og medmenneske.

Respektfull og dyktig!

Respektfull og dyktig!
Dr Hippe møter meg alltid med respekt. Og uansett om det er forsinkelser og kø på venterommet, tar hun seg tid til hver enkelt. Hun er og rask til å henvise til spesialisttjenester der det er ønskelig eller nødvendig. Jeg kjenner meg trygg ved å ha dr Hippe som minfastlege.

En av de beste..

Dr. Hippe er en fantastisk lege som ser meg når jeg er der, hun kan historien min så jeg slipper å fortelle alt hver gang. Hun har alltid god tid og er som regel tilgjengelig også ved akutt behov. Kjempe fornøyd!!

Svært hyggelig og dyktig lege

Dr. Hippe er en alle tiders lege, både for ung og gammel! Hun ser pasientene godt, og hun gjør en fantastisk jobb.
Anbefales på det sterkeste!