Lars Kjørholt

Solsiden Legesenter DA

Solsiden 20A 4950 Risør
Lars Kjørholt er en av 5 fastleger i Risør

Siste vurderinger av Lars Kjørholt

Dyktig og interessert i pasienten

Min opplevelse er at han er faglig dyktig som lege og at han bryr seg om meg som pasient. Jeg er ikke veldig ofte til lege, men er blitt tatt på alvor når jeg har hatt behov for det.

OK lege med hyggelige medhjelpere

Ganske effektiv og virker pålitelig med hensyn til vanlige arbeidsoppgaver for en fastlege.
Kunne gjerne ha virket litt mer interessert i pasienten og hans/hennes helhetlige livssituasjon. Bør av og til velge sine ord på en mer høflig og empatisk måte.

Mitt helhetsinntrykk: En lege som gir bra hjelp til kroppen men som gjerne kunne bli litt flinkere på ting som har med psyken å gjøre.

Se det an

Denne legen har jeg hatt før, både til meg selv og mine barn. Men etter flere besøk på legevakten med ungene, etter at han har bedt oss se det an litt, så skiftet vi til en annen fastlege.
Møkklei av at henvisninger til spesialister sitter så langt inne hos denne legen.
Alltid ventetid, selv om jeg har hatt første timen.
Komplett umulig å få time i løpet av flere uker. Må være døden nær for å komme inn akutt.

Grundig og medmenneskelig

Han er en god lytter, gjør grundige undersøkelser og er en hyggelig lege. Jeg vil aldri bytte, føler meg trygg med ham som fastlege.

Litt for mye å gjøre

Ok å prate med, må sette seg inn i pasientens "historikk". MÅ følge opp avtaler lege/pasient blitt enige om. Som sagt bra lege.