Svein Lorents Larsen

Svein Lorents Larsen er en av 12 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Svein Lorents Larsen

Trygg og omsorgsfull

Blir tatt på alvor
Sender videre til spesialister hvis det er usikkerhet om diagnose
God tilgjengelighet

Dårlig

Virker ikke som han har av seg tid for pasienten og pårørende. Virker uinteressert i å hjelpe. Vanskelig å kommunisere. Lite tilgjengelig.

Frekk og ekkel

Kommer til han med mine spørsmål og får til svar «og hva vil du jeg skal gjøre med det??»
Følte meg rett og slett latterliggjort av denne legen opptil flere ganger. Kommer ikke til å gå dit igjen.

"En god lege og en utmerket terapeut"

Da vår tidligere fastlege gikk av med pensjon, måtte vi (min mann og jeg) finne en ny fastlege. I Kr.sand kjente vi en praktiserende lege, og han anbefalte oss dr.Svein Lorents Larsen. Da hadde jeg etter 2 store nakke-ops gått med store smerter i fire år. Først da dr. Larsen ga meg akupunktur forsvant smertene. Dr. Larsen har hjulpet oss ved flere anledninger og alltid vært godt tilgjengelig også med øyeblikkelig hjelp. Jeg bedømmer en lege etter hans medisinske dyktighet og ikke etter hans stemmevolumen. Som helsesøster kjente jeg gode leger men dr.Larsen er også en god terapeut.

konstruktiv kritikk

- Mer medvirkning generelt , og medvirkning i journal føring er viktig å få til her.

-Legen er rask med å sette "arbeids diagnoser ",uten utredning. Man får 10 minutter !

- Legen har ofte stengt dør, og har måtte komme tilbake annen dag.

- Journaler bør ikke skrives ut, og legges i åpne konvolutt på disken. (fare for snoking )

.Anbefaler at journaler ligger i låst skap,og at det bes om legimitasjon ved henting .

-Kontor damene er service innstilte og hyggelige